quote:Op donderdag 30 december 2021 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Vroeger ook één in huis gehad, tot dat er teveel gaten in de muur kwamen
Zit ook weer wat in, baas over eigen netflixquote:Op donderdag 30 december 2021 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Handig. Mijn makker had het ooit ook voorgesteld maar ik had zoiets van naaaah, hoeft niet zo van mij. Geen gedoe, gewoon zelf betalen en eigen baas.
Ben altijd mooiquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat ben je mooi als je boos kijkt.
Ja of ik krijg een "is aan bewoner overhandigt" melding en vind nergens wat. Dien ik een klacht in en krijg ik mijn geld terug krijg ik van een buurvrouw helemaal aan andere kant van gebouw 3 dagen later pakketje. Verkeerd bezorgd zei ze, mijn huisnummer leek niet eens een beetje op die van haar.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wel vreemd zijn bij een brievenbuspakketje
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij doet een beetje dwars en vervelend
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja of ik krijg een "is aan bewoner overhandigt" melding en vind nergens wat. Dien ik een klacht in en krijg ik mijn geld terug krijg ik van een buurvrouw helemaal aan andere kant van gebouw 3 dagen later pakketje. Verkeerd bezorgd zei ze, mijn huisnummer leek niet eens een beetje op die van haar.
Dat is wel slim idee zo'n ringquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n zachte ring omheen. Dat vangt 90% van de pijlen die het bord missen wel op en ziet er ook wel netjes uit. Maar vooral daaronder heb ik wel gaatjes in de muur en vloer jasoms pijlen die je niet goed vast hebt enzo.
quote:
Correct. Soms in de laatste beurt wil het afwijken maar gemiddeld zal het alsnog wel 3 pijlen zijn.quote:
je kunt zo'n mat bestellenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel slim idee zo'n ring![]()
![]()
Misschien ook iets op de vloer leggen
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
stel nu dat hij een 9 darter kan gooien
Ja dat ligt er al maar die bouncers gaan de hele kamer door. Soms moet ik aan de kant springenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel slim idee zo'n ring![]()
![]()
Misschien ook iets op de vloer leggen
MrsL doet een beetje dwars en vervelend. Vraag maar aan @DerRabbitquote:
misschien gooit hij wel gemiddeld 100quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
MrsL doet een beetje dwars en vervelend. Vraag maar aan @:derrabbit![]()
Ow, hou je vooral niet in met mepjes geven.
Ik was in de jeugd ooit nummer 2 op de jaarlijkse ranglijst van de verenigingquote:Op donderdag 30 december 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien gooit hij wel gemiddeld 100
zou niet verkeerd zijn
Ik heb een tijdje bij een klantenservice van een webshop gewerkt door corona en dit komt vaker voor dan je denktquote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja of ik krijg een "is aan bewoner overhandigt" melding en vind nergens wat. Dien ik een klacht in en krijg ik mijn geld terug krijg ik van een buurvrouw helemaal aan andere kant van gebouw 3 dagen later pakketje. Verkeerd bezorgd zei ze, mijn huisnummer leek niet eens een beetje op die van haar.
gemiddelde?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was in de jeugd ooit nummer 2 op de jaarlijkse ranglijst van de vereniging
Ja joh, ik heb filmpjes gezien waarin iemand letterlijk dartpijl door hand had of in hoofd had. Snap niet dat ze geen helmpjes en beschermpakken dragen tijdens het darten.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:36 schreef suzi1 het volgende:
iemand gooide een keer een pijl naar me, en die vond het vreemd dat ik niet opzij sprong
nou wist ik dat niet, maar hij had de punt eraf gehaald. mij maak je niet bevreesd, pijl me maar
Kijk maar uit danquote:Op donderdag 30 december 2021 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ligt er al maar die bouncers gaan de hele kamer door. Soms moet ik aan de kant springen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |