Hou op man, daar moet ie van kotsen!quote:Op woensdag 29 december 2021 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stelletje graftakken, we hebben helemaal geen oto.
Triest. Maar ach.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
8x genoteerd he, das over de 50% van de totale hiphop bijdrage denk ik
Te laag.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die stijgingen van aminam maken me wel bang voor de positie van Lose Yourself
ik vind dit en real slim shady beter dan lose yourselfquote:
Verwacht niet dat Runaway van Kanye er ooit in komt, dus ben ook maar gestopt daar op te stemmenquote:
Welke gaat er volgend jaar bijkomen is meer de vraag.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wauw. Eminem is nog nooit een nummer uit de T2K verloren.
Wat een mooie muts heeft die knul.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hou op man, daar moet ie van kotsen!
D12 met Purple Pills zou mss nog kunnenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke gaat er volgend jaar bijkomen is meer de vraag.
Toch genoeg geld mee verdiend.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet je wat het is met Eminem? Hij scoorde iedere keer met zo'n goedkoop quasi-lollig nummertje waarin ie iedereen belachelijk maakte en op een gegeven moment was de leukigheid er wel af. Just Lose It was zo ontzettend pijnlijk
Zijn houdbaarheidsdatum was best snel bereikt.
Ik snap niet waarom mensen daar zo mee weglopen, Stan is vele malen mooierquote:
Lose Yourself is wel echt genot hoor. Stemplaat ookquote:Op woensdag 29 december 2021 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind dit en real slim shady beter dan lose yourself
Het hoeft niet altijd mooi te zijn. Een beatje is soms genoeg.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen daar zo mee weglopen, Stan is vele malen mooier
Niet van Patrick Hernandiddy?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel is trouwens van Drunkenmunky
Dit is trowuens een van de slechtste dingen die ik ooit in mijn leven heb gehoordquote:Op woensdag 29 december 2021 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel is trouwens van Drunkenmunky
Dit nummer klinkt als een mooi moment om naar de plee te gaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Kopiko het volgende:
Intussen wachten we op ontwikkelingen in de Zoom-titanenstrijd @:arniealberts v @:pippenscottie (en als-ie terug is van de WC: @:dagoduck )
te veel, te vaakquote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
hoe vaak staat deze pseudo-intellectuele electro troep erin?
Die beat vind ik ook niet bijzonder.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd mooi te zijn. Een beatje is soms genoeg.
Waar is Still D.R.E. in de lijst.
Daar dacht ik ook al aan inderdaad. Guilty Conscience vind ik zelf leuk, maar is niet zo bekend.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
D12 met Purple Pills zou mss nog kunnen
En die staat er nou net níet in.quote:
Als je maar weet dat wij niet trots zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Deze is zo fijn live![]()
Met trots op gestemd
E. heet dat nummer toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is trowuens een van de slechtste dingen die ik ooit in mijn leven heb gehoord
ik zou imagine dragons nou ook niet per se 'rock' noemen.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Momo het volgende:
Imagine Dragons doet mij echt niks als rockfan.
Dit is toch ook geen rock johquote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Momo het volgende:
Ik vind het een hele fijne band, vooral livequote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Momo het volgende:
Mij lijkt Sing For The Moment de beste kanshebber samen met Still DRE. Misschien My Band of Purple Pills inderdaad nog. Of zijn gastrolletje in de clip van In Da Club.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan inderdaad. Guilty Conscience vind ik zelf leuk, maar is niet zo bekend.
Het is dan ook geen rock.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Momo het volgende:
Nee, dit is ruk.quote:
Wij hebben een kenner in ons midden.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
E. heet dat nummer toch?
Nope, het is eerder alternatiefquote:
Mooie samenvattingquote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het is dan ook geen rock.
Het is een samenraapsel van ellende.
Eerste plaat was goed, daarna hebben ze het galmapparaat te veel opgezocht omdat dat op Radioactive werkte.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het een hele fijne band, vooral live
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Juist geen indie, dit is allemaal zo radiovriendelijk mogelijk gemaakt.quote:
latersquote:Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ga nog wel even de top verder volgen, maar stop voor nu met posten, veel plezier verder en tot morgen
In een milde bui?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is trowuens een van de slechtste dingen die ik ooit in mijn leven heb gehoord
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
Denk dat ik wat anders ga doen. Vind het niet waard om nog een uur te wachten opJeetje, nu al die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Denk dat ik wat anders ga doen. Vind het niet waard om nog een uur te wachten opMaar.. maar... Exit Music.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Nee, ik vind dat echt totaal kut.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige Imagine Dragons fan in het huis universum
Oh ja, die hadden we ook nog. Sing For The Moment zou een inwisselbare nummer 1624 volgend jaar kunnen worden.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij lijkt Sing For The Moment de beste kanshebber samen met Still DRE. Misschien My Band of Purple Pills inderdaad nog. Of zijn gastrolletje in de clip van In Da Club.
Goeie, Koert.quote:
hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
WHAHA, iemand op zoom noemt zichzelf Jeroen:
[ afbeelding ]
Denk dat ik wat anders ga doen. Vind het niet waard om nog een uur te wachten opIvm Queen en Blof en Coldplay en Springsteen staat Dylan er echt belachelijk weinig in. En ook nog es met over t algemeen niet zn beste nrsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Het beste adres voor al uw primeurs!
Ik ben ook geweest paar jaar terug in Gelredome, prima showquote:Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige Imagine Dragons fan in het huis
Hij zal alle zeilen moeten bijzetten om zijn imago weer wat op te krikken.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dit niet erg. Al is het wel een beetje knullig dat TheVulture er als enige van geniet hier in dit topic
Misschien kom ik nog terug. Maar ik moet 's ochtends nog op pad voor mezelf en ik wil op tijd terug zijn voor de middag.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar.. maar... Exit Music.
Je hebt ook nog Mosh, maar die heeft hier in Nederland nooit enige status gehad. En Just Lose It is terecht totaal vergetenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, die hadden we ook nog. Sing For The Moment zou een inwisselbare nummer 1624 volgend jaar kunnen worden.
Vorig jaar ook al zoiets.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef Evenstar het volgende:
Echt Jeroen leest hier mee, kan niet anders.
Vandaag staat geweldig niet in ons lijstje en hij heeft het serieus al 5x gezegd.
Dat is heel apart.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
WHAHA, iemand op zoom noemt zichzelf Jeroen:
[ afbeelding ]
Had ook niet anders verwacht.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die beat vind ik ook niet bijzonder.
Sailing Home dan een optie?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef TLC het volgende:
Deze muziek doet me verlangen naar muziek van CATS
ik heb er ook geen zak verstand van, je vraagt dit aan de verkeerde persoonquote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja kak. Welke host raad je me aan?
https://imgur.com/a/9ZKl6ec Stond ie al, maar ik faalde gewoon met de link. Anyway, als je dit de HELE tijd op zoom laat zienquote:Op woensdag 29 december 2021 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb er ook geen zak verstand van, je vraagt dit aan de verkeerde persoon![]()
imgur schijnt goed te zijn.
Calm After The Storm komt morgenochtend.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef TLC het volgende:
hahaha ja das wel baasquote:Op woensdag 29 december 2021 00:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/9ZKl6ec Stond ie al, maar ik faalde gewoon met de link. Anyway, als je dit de HELE tijd op zoom laat zien
Als je maar niet naar kattengifjes gaat verlangenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef TLC het volgende:
Ik haal die trouwens door elkaar met Forget about Dre. Still DRE is met die piano op het begin toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
Denk dat een kleine actie voor Still D.R.E. al een heel eind komt. Tiktokhitje misschien?
Checkquote:Op woensdag 29 december 2021 00:53 schreef Evenstar het volgende:
Hij heeft wel weer zijn gitaar vastShotje #4
Rechtermuisklik op de picca en dan adres van afbeelding kopiëren, krijg je de goede link.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/9ZKl6ec Stond ie al, maar ik faalde gewoon met de link. Anyway, als je dit de HELE tijd op zoom laat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |