SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Juist geen indie, dit is allemaal zo radiovriendelijk mogelijk gemaakt.quote:
latersquote:Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ga nog wel even de top verder volgen, maar stop voor nu met posten, veel plezier verder en tot morgen
In een milde bui?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is trowuens een van de slechtste dingen die ik ooit in mijn leven heb gehoord
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
Denk dat ik wat anders ga doen. Vind het niet waard om nog een uur te wachten opJeetje, nu al die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Denk dat ik wat anders ga doen. Vind het niet waard om nog een uur te wachten opMaar.. maar... Exit Music.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Nee, ik vind dat echt totaal kut.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige Imagine Dragons fan in het huis universum
Oh ja, die hadden we ook nog. Sing For The Moment zou een inwisselbare nummer 1624 volgend jaar kunnen worden.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij lijkt Sing For The Moment de beste kanshebber samen met Still DRE. Misschien My Band of Purple Pills inderdaad nog. Of zijn gastrolletje in de clip van In Da Club.
Goeie, Koert.quote:
hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
WHAHA, iemand op zoom noemt zichzelf Jeroen:
[ afbeelding ]
Denk dat ik wat anders ga doen. Vind het niet waard om nog een uur te wachten opIvm Queen en Blof en Coldplay en Springsteen staat Dylan er echt belachelijk weinig in. En ook nog es met over t algemeen niet zn beste nrsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Het beste adres voor al uw primeurs!
Ik ben ook geweest paar jaar terug in Gelredome, prima showquote:Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige Imagine Dragons fan in het huis
Hij zal alle zeilen moeten bijzetten om zijn imago weer wat op te krikken.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dit niet erg. Al is het wel een beetje knullig dat TheVulture er als enige van geniet hier in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |