Dit nummer klinkt als een mooi moment om naar de plee te gaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Kopiko het volgende:
Intussen wachten we op ontwikkelingen in de Zoom-titanenstrijd @:arniealberts v @:pippenscottie (en als-ie terug is van de WC: @:dagoduck )
te veel, te vaakquote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
hoe vaak staat deze pseudo-intellectuele electro troep erin?
Die beat vind ik ook niet bijzonder.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd mooi te zijn. Een beatje is soms genoeg.
Waar is Still D.R.E. in de lijst.
Daar dacht ik ook al aan inderdaad. Guilty Conscience vind ik zelf leuk, maar is niet zo bekend.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
D12 met Purple Pills zou mss nog kunnen
En die staat er nou net níet in.quote:
Als je maar weet dat wij niet trots zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Deze is zo fijn live![]()
Met trots op gestemd
E. heet dat nummer toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is trowuens een van de slechtste dingen die ik ooit in mijn leven heb gehoord
ik zou imagine dragons nou ook niet per se 'rock' noemen.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Momo het volgende:
Imagine Dragons doet mij echt niks als rockfan.
Dit is toch ook geen rock johquote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Momo het volgende:
Ik vind het een hele fijne band, vooral livequote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Momo het volgende:
Mij lijkt Sing For The Moment de beste kanshebber samen met Still DRE. Misschien My Band of Purple Pills inderdaad nog. Of zijn gastrolletje in de clip van In Da Club.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan inderdaad. Guilty Conscience vind ik zelf leuk, maar is niet zo bekend.
Het is dan ook geen rock.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Momo het volgende:
Nee, dit is ruk.quote:
Wij hebben een kenner in ons midden.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
E. heet dat nummer toch?
Nope, het is eerder alternatiefquote:
Mooie samenvattingquote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het is dan ook geen rock.
Het is een samenraapsel van ellende.
Eerste plaat was goed, daarna hebben ze het galmapparaat te veel opgezocht omdat dat op Radioactive werkte.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het een hele fijne band, vooral live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |