Hou op man, daar moet ie van kotsen!quote:Op woensdag 29 december 2021 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stelletje graftakken, we hebben helemaal geen oto.
Triest. Maar ach.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
8x genoteerd he, das over de 50% van de totale hiphop bijdrage denk ik
Te laag.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die stijgingen van aminam maken me wel bang voor de positie van Lose Yourself
ik vind dit en real slim shady beter dan lose yourselfquote:
Verwacht niet dat Runaway van Kanye er ooit in komt, dus ben ook maar gestopt daar op te stemmenquote:
Welke gaat er volgend jaar bijkomen is meer de vraag.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wauw. Eminem is nog nooit een nummer uit de T2K verloren.
Wat een mooie muts heeft die knul.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hou op man, daar moet ie van kotsen!
D12 met Purple Pills zou mss nog kunnenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke gaat er volgend jaar bijkomen is meer de vraag.
Toch genoeg geld mee verdiend.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet je wat het is met Eminem? Hij scoorde iedere keer met zo'n goedkoop quasi-lollig nummertje waarin ie iedereen belachelijk maakte en op een gegeven moment was de leukigheid er wel af. Just Lose It was zo ontzettend pijnlijk
Zijn houdbaarheidsdatum was best snel bereikt.
Ik snap niet waarom mensen daar zo mee weglopen, Stan is vele malen mooierquote:
Lose Yourself is wel echt genot hoor. Stemplaat ookquote:Op woensdag 29 december 2021 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind dit en real slim shady beter dan lose yourself
Het hoeft niet altijd mooi te zijn. Een beatje is soms genoeg.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen daar zo mee weglopen, Stan is vele malen mooier
Niet van Patrick Hernandiddy?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel is trouwens van Drunkenmunky
Dit is trowuens een van de slechtste dingen die ik ooit in mijn leven heb gehoordquote:Op woensdag 29 december 2021 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel is trouwens van Drunkenmunky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |