Al besproken.quote:
Dat is meer wat voor bij een toepasselijk nummer.quote:
Ik vind het bij dit soort dingen ook moeilijk inschatten hoe actueel het nog is.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft ook weinig boost gehad van de Lidl reclame toen he?
Ander formaat.quote:
Klopt, maar in dat jaar verloor ie 300 plekken.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het bij dit soort dingen ook moeilijk inschatten hoe actueel het nog is.
oh ik hou het netjes op 1 lijst per jaar, je kan niet alles wat je wil erin stemmen.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ga ook weer terug naar 3, 2 is het net niet
Dat heb ik dan niet onthouden.quote:
was in 2 volgens mij.zo niet, 1.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet onthouden.
Zoals ik al eerder zei: ik onthoud zelden muziek van films
Nouja, ik gooi alles wat het hoogst staat dit jaar eruit.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ga ook weer terug naar 3, 2 is het net niet
Guess who's back?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eminem begint ook wel vrij dominant te worden in de lijst
Heb alleen 1 gezien.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
was in 2 volgens mij.zo niet, 1.
8x genoteerd he, das over de 50% van de totale hiphop bijdrage denk ikquote:Op woensdag 29 december 2021 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stelletje graftakken, we hebben helemaal geen oto.quote:
Een verontrustende ontwikkeling.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
8 noteringen inmiddels? Stan, Lose Yourself en deze mogen wel en Love The Way You Lie mag ook nog wel. Monster mag direct weg, The Real Slim Shady, Cleanin Out My Closet en My Name Is hoeven niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |