Misschien kom ik nog terug. Maar ik moet 's ochtends nog op pad voor mezelf en ik wil op tijd terug zijn voor de middag.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar.. maar... Exit Music.
Je hebt ook nog Mosh, maar die heeft hier in Nederland nooit enige status gehad. En Just Lose It is terecht totaal vergetenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, die hadden we ook nog. Sing For The Moment zou een inwisselbare nummer 1624 volgend jaar kunnen worden.
Vorig jaar ook al zoiets.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef Evenstar het volgende:
Echt Jeroen leest hier mee, kan niet anders.
Vandaag staat geweldig niet in ons lijstje en hij heeft het serieus al 5x gezegd.
Dat is heel apart.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
WHAHA, iemand op zoom noemt zichzelf Jeroen:
[ afbeelding ]
Had ook niet anders verwacht.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die beat vind ik ook niet bijzonder.
Sailing Home dan een optie?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef TLC het volgende:
Deze muziek doet me verlangen naar muziek van CATS
ik heb er ook geen zak verstand van, je vraagt dit aan de verkeerde persoonquote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja kak. Welke host raad je me aan?
https://imgur.com/a/9ZKl6ec Stond ie al, maar ik faalde gewoon met de link. Anyway, als je dit de HELE tijd op zoom laat zienquote:Op woensdag 29 december 2021 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb er ook geen zak verstand van, je vraagt dit aan de verkeerde persoon![]()
imgur schijnt goed te zijn.
Calm After The Storm komt morgenochtend.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef TLC het volgende:
hahaha ja das wel baasquote:Op woensdag 29 december 2021 00:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/9ZKl6ec Stond ie al, maar ik faalde gewoon met de link. Anyway, als je dit de HELE tijd op zoom laat zien
Als je maar niet naar kattengifjes gaat verlangenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:51 schreef TLC het volgende:
Ik haal die trouwens door elkaar met Forget about Dre. Still DRE is met die piano op het begin toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
Denk dat een kleine actie voor Still D.R.E. al een heel eind komt. Tiktokhitje misschien?
Checkquote:Op woensdag 29 december 2021 00:53 schreef Evenstar het volgende:
Hij heeft wel weer zijn gitaar vastShotje #4
Rechtermuisklik op de picca en dan adres van afbeelding kopiëren, krijg je de goede link.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/9ZKl6ec Stond ie al, maar ik faalde gewoon met de link. Anyway, als je dit de HELE tijd op zoom laat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |