SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
BNW is het wappie subforum. In Cor weinig wappies, wel veel mensen met een superieure moraliteitquote:woensdag 22 december 2021 22:59 schreef fetX het volgende:[/b] [..] Ah. Ja ik kom eigenlijk zelden in het wappie subforum.
Slot derde leg netquote:Op woensdag 22 december 2021 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zat even niet op te letten
Waar zat die
Houden zo.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kom ik eigenlijk vrijwel nooit tegen.
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
BNW is het wappie subforum. In Cor weinig wappies, wel veel mensen met een superieure moraliteit
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
BNW is het wappie subforum. In Cor weinig wappies, wel veel mensen met een superieure moraliteit
Ah. Nou ja dat laatste vind ik ook echt walgelijk. Dus goed dat ik er dan maar zelden komquote:Op woensdag 22 december 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Datzelfde volk denkt zeker dat types als Suarez en Huntelaar Ajax-spitsen waren, terwijl Haller dat veel meer is.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word moe van het GeEn EcHte Ajaxspits.
Sowieso mensen blokkeren op FOK!quote:Op woensdag 22 december 2021 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
De sympathieke Klaas blocken, dan heb je er niets van begrepen.
Pantelicquote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Datzelfde volk denkt zeker dat types als Suarez en Huntelaar Ajax-spitsen waren, terwijl Haller dat veel meer is.
Maar je kan niet zeggen dat je niet van Dirk genoten hebt.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een niveauloze avond zeg, de tering
Zou mooi zijn als je users alleen in specifieke topics kunt blocken.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
De sympathieke Klaas blocken, dan heb je er niets van begrepen.
Verzaken bij de Bingoquote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mensen blokkeren op FOK!
Over die twee waren er ook veel mensen die het geen Ajax-spitsen vonden kan ik mij herinneren.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Datzelfde volk denkt zeker dat types als Suarez en Huntelaar Ajax-spitsen waren, terwijl Haller dat veel meer is.
Hallo fan. @Paulquote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef Coco het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen in COR voor de cijfers van @:zipportal
Gelukkig is er zometeen de loting van de altijd spannende Carabao Cup!quote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een niveauloze avond zeg, de tering
Ik zie niet in waarom.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ook JR verdient een warm welkom
Ajax Twitter loopt over elke scheet te janken, elke wissel, elke basiskeuze. Verschrikkelijk verwend aidsvolk.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet pappen en nathouden die utkeringtrekkers. @Zipportalquote:Op woensdag 22 december 2021 23:05 schreef Coco het volgende:
User @:maxi-mus zet user @:Jr-style-93 voor het blok.
Dat is sowieso maar beter.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah. Nou ja dat laatste vind ik ook echt walgelijk. Dus goed dat ik er dan maar zelden kom
Van die laatste is dit hele WK nog helemaal niets vernomen geloof ikquote:Op woensdag 22 december 2021 23:05 schreef Coco het volgende:
User @:maxi-mus zet user @:Jr-style-93 voor het blok.
Hij is er!quote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die laatste is dit hele WK nog helemaal niets vernomen geloof ik
Is Kyran daar ook nog? ' ik zei het toch, 'ik zei het toch'.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is sowieso maar beter.
De echte typetjes in cor vind ik dan wel weer heel vermakelijk.
Hij post net meequote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die laatste is dit hele WK nog helemaal niets vernomen geloof ik
Hoiquote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts zat even niet zo in mijn mindset de afgelopen tijd.
Hoop niet ernstige zaken.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel af en toe maar die posts sloeg ik doorgaans overquote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Kyran daar ook nog? ' ik zei het toch, 'ik zei het toch'.
Die was echt constant in een soort totale staat van paniek.
Is die niet inmiddels al omgekomen van de paniekaanvallen?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er een vrouw in het spel?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt een ongehoorde lulquote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Marco B hem voor zou zijn geweestquote:Op woensdag 22 december 2021 23:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jelle K. had dubbel 8 wel geraakt.
met overslaand stemmetje en wippend op zijn stoelquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is echt een ongehoorde lul
Meer zeg ik er niet over
Nee juist positief, maar daardoor wat te weinig tijd.quote:
Graag uitgebreid uitweiden over deze ongehoorde lul.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is echt een ongehoorde lul
Meer zeg ik er niet over
Positieve ontwikkelingenquote:Op woensdag 22 december 2021 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee juist positief, maar daardoor wat te weinig tijd.
Jullie hebben het wel prima opgelost zag ik.
Ah, super!quote:Op woensdag 22 december 2021 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee juist positief, maar daardoor wat te weinig tijd.
Jullie hebben het wel prima opgelost zag ik.
Nee dan wordt tante @yvonne boos op mijquote:Op woensdag 22 december 2021 23:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Graag uitgebreid uitweiden over deze ongehoorde lul.
Kyranquote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan mag ‘ie de komende 2 weken nog thuis zitten.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Semi, hij moet nog wel ff om z’n postcount van 2 jaar geleden te verbreken
Om hier te mogen posten moet je VOL IN DE FOCUS ZITTEN.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is er nog, heet nu Evenstarquote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gozerquote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee twee foutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik ook niet. Moest oprecht even checken hoeveel het ook alweer stond in setsquote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik heel veel meekrijg van deze pot verder
En nog net zo kut.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is er nog, heet nu Evenstar
Ik kan ook niet zeggen dat je daar iets aan mist.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik heel veel meekrijg van deze pot verder
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee twee foutLekker, houwe zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die is onmisbaar ja, de huidige selectie in ogenschouw nemend.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax Twitter loopt over elke scheet te janken, elke wissel, elke basiskeuze. Verschrikkelijk verwend aidsvolk.
Je hebt ook nog steeds figuren die janken over de voetballende bijdrage van Alvarez, terwijl je de defensieve wanorde bij zijn afwezigheid vaak meteen merkt.
Oh jaquote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is er nog, heet nu Evenstar
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga een taart bakken en mijn lul erin stoppen.
Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank voor deze informatie. Misschien moet je gewoon aan je vriendin vragen of je hem bij haar erin mag douwe bob.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat 'm eerst even afkoelen hé.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dank voor deze informatie. Misschien moet je gewoon aan je vriendin vragen of je hem bij haar erin mag douwe bob.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen de UEFA vindt bananen racistisch.
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Van bananenbrood ging ik in mijn hoofd naar stol en daarmee bedacht ik me dat ik jullie nog helemaal niet had bijgepraat over mijn kerstpakket en @:de_boswachter geen mention heb gegeven (bij deze)We zouden ook nog pics krijgen. (ook van @Coco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige keer dat je dit deed gooide Paul Lim 8 perfecte pijlenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met overslaand stemmetje en wippend op zijn stoel
Alvarez is het probleem niet, maar de verdere selectievulling van het 'controlerend' middenveld wél. Mensen die niet op hun achterhoofd zijn gevallen, weten dat dat bepaalt hoe je aanvalt en hoe je verdedigt. Met Gravenberch als de 'voetballende' van de twee, die gewoon vlees-noch-vis is, is het niet heel gek dat je in stroeve wedstrijden dan gehaast of stroperig kutvoetbal krijgt.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is onmisbaar ja, de huidige selectie in ogenschouw nemend.
Er valt weinig te fotograferen aan een stolquote:Op woensdag 22 december 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zouden ook nog pics krijgen. (ook van @:coco)
Echt zo'n burgerlul die bij een bank werkt ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Caland is echt mokeroud geworden afgelopen jaar.
Ben je snel klaarquote:Op woensdag 22 december 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er valt weinig te fotograferen aan een stol
Dit doet mij nog steeds pijnquote:Op woensdag 22 december 2021 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorige keer dat je dit deed gooide Paul Lim 8 perfecte pijlen
Beter is ie wel met spijs. Echt spijs. Geen bonenzooi.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud ze is.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt de UEFA zelf racistischquote:Op woensdag 22 december 2021 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen de UEFA vindt bananen racistisch.
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Van bananenbrood ging ik in mijn hoofd naar stol en daarmee bedacht ik me dat ik jullie nog helemaal niet had bijgepraat over mijn kerstpakket en @:de_boswachter geen mention heb gegeven (bij deze)Je plaatst maar gewoon een fatsoenlijk overzicht in het kerstpakket topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan volg ik.What can change the nature of a man?
Wie heeft het aangepast eigenlijk?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, super!
Niet iedereen was tevreden (@:coco) maar inmiddels wel.
Ik begeef mij louter in het warme bad van DRTquote:Op woensdag 22 december 2021 23:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Je plaatst maar gewoon een fatsoenlijk overzicht in het kerstpakket topic.
Dan volg ik.
@GurneyIsBestOkequote:Op woensdag 22 december 2021 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie heeft het aangepast eigenlijk?
MOCHIquote:Op woensdag 22 december 2021 23:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter is ie wel met spijs. Echt spijs. Geen bonenzooi.
Caland is inmiddels zelf een dikke boomer die risico loopt op de IC te belandenquote:Op woensdag 22 december 2021 23:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Caland is echt mokeroud geworden afgelopen jaar.
@GurneyHalleckquote:Op woensdag 22 december 2021 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie heeft het aangepast eigenlijk?
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:16 schreef Zipportal het volgende:
The Matrix 4 is een enorme KUT FILM. @:Coco
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:16 schreef Zipportal het volgende:
De laatste tijd is Fok een diepvriesquote:Op woensdag 22 december 2021 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik begeef mij louter in het warme bad van DRT
Daarbuiten is het een mijnenveld met de nodige slachtoffers
Hoer is verzet naar 01.30quote:Op woensdag 22 december 2021 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
Simon heeft inmiddels een fles of 3 achter gekegeld.
Mislukte allebei trouwens.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
50 15 50
20 57 38
115 finishen met Steve, les 1
De lockdown doet ook wat met FOK!quote:Op woensdag 22 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste tijd is Fok een diepvries
2 en 3 waren dat eigenlijk ook al dus dat is niet zo vreemd.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Gisteren had Dimitri van den Berg gewonnen op basis van Expected Legs.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:16 schreef fetX het volgende:
Huybrechts heeft een betere score dan zijn xG.
@:gurneyisbestoke
Dat was de eerste Matrix al.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:16 schreef Zipportal het volgende:
John van Vliet kan niks.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
John van Vliet kan Agirrezebala niet uitspreken.
Vooral verdedigend essentieel. Voordat hij daar terecht kwam (en als hij nu niet meedoet) ligt er een zee van ruimte vlak voor de verdediging, waardoor middenvelders van de tegenstander met snelheid kunnen op je af komen.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alvarez is het probleem niet, maar de verdere selectievulling van het 'controlerend' middenveld wél. Mensen die niet op hun achterhoofd zijn gevallen, weten dat dat bepaalt hoe je aanvalt en hoe je verdedigt. Met Gravenberch als de 'voetballende' van de twee, die gewoon vlees-noch-vis is, is het niet heel gek dat je in stroeve wedstrijden dan gehaast of stroperig kutvoetbal krijgt.
Je zou zeggen van niet, 60% hier heeft toch geen sociaal leven wat ze nu kwijt zijn, maar dat valt dus tegen.quote:
Nog even afzien..quote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik val bijna in slaap achter de tv joh
Even wat redbull bij die wodka mikken.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Lievvvvquote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Paal uit de broek en sjorren maarquote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is naar bed.
Nu begint het feest echt.
Broekje uit voor Beatonquote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is naar bed.
Zo dan. Feest in huize @Mexicanobakkerquote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is naar bed.
Kadquote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis @:generationalpha (RIP)
Jullie? @:el-stinho @:caland (ook rip) @:fetx
ik ga m zo ook ff aan zetten iddquote:Op woensdag 22 december 2021 23:20 schreef Lonaa het volgende:
Mijn elektrische deken is bijna warm. Bijna naar bed
Ik weet het niet. Vond hem met hoge regelmaat ook behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met wie?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is naar bed.
Je bent toch niet homoseksueel Edgar?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga m zo ook ff aan zetten idd
Ben je Klaas ook al beu?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vond hem met hoge regelmaat ook behoorlijk irritant.
@Caland, dat is een dagjesmens hier die af en toe post dat ie een zwarte substantie heeft uitgekotstquote:
Ik breng haar morgen weer terug.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is naar bed.
Bel de brandweer maar.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat raarquote:Op woensdag 22 december 2021 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:Caland, dat is een dagjesmens hier die af en toe post dat ie een zwarte substantie heeft uitgekotst
Nee, scheelt weer een plekje op m'n blocklist.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De airfyer.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik reageer daar gewoon niet op.quote:
Was dat niet smoofiequote:Op woensdag 22 december 2021 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor discussies over pindasaus.
Ja dat was wel een leuke user in mijn herinneringquote:
Sherrock was ook gewoon matigquote:Op woensdag 22 december 2021 23:23 schreef wimderon het volgende:
Erg mooi dat Steve gepiekt heeft tegen Sherrock.
Nee was inhoudelijk een prima user in het Feyenoordtopic. Altijd leuk.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor discussies over pindasaus.
Geen last van.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
nee gewoon een ouwe lulquote:Op woensdag 22 december 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent toch niet homoseksueel Edgar?
Staat Pistolero er bij jou al op?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, scheelt weer een plekje op m'n blocklist.
Nee, dat moet eigenlijk wel maar buiten het Feyenoord-topic geen slechte user.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Staat Pistolero er bij jou al op?
Scheelt bij vlagen een hoge bloeddruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |