SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen de UEFA vindt bananen racistisch.
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Van bananenbrood ging ik in mijn hoofd naar stol en daarmee bedacht ik me dat ik jullie nog helemaal niet had bijgepraat over mijn kerstpakket en @:de_boswachter geen mention heb gegeven (bij deze)We zouden ook nog pics krijgen. (ook van @Coco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige keer dat je dit deed gooide Paul Lim 8 perfecte pijlenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met overslaand stemmetje en wippend op zijn stoel
Alvarez is het probleem niet, maar de verdere selectievulling van het 'controlerend' middenveld wél. Mensen die niet op hun achterhoofd zijn gevallen, weten dat dat bepaalt hoe je aanvalt en hoe je verdedigt. Met Gravenberch als de 'voetballende' van de twee, die gewoon vlees-noch-vis is, is het niet heel gek dat je in stroeve wedstrijden dan gehaast of stroperig kutvoetbal krijgt.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is onmisbaar ja, de huidige selectie in ogenschouw nemend.
Er valt weinig te fotograferen aan een stolquote:Op woensdag 22 december 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zouden ook nog pics krijgen. (ook van @:coco)
Echt zo'n burgerlul die bij een bank werkt ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Caland is echt mokeroud geworden afgelopen jaar.
Ben je snel klaarquote:Op woensdag 22 december 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er valt weinig te fotograferen aan een stol
Dit doet mij nog steeds pijnquote:Op woensdag 22 december 2021 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorige keer dat je dit deed gooide Paul Lim 8 perfecte pijlen
Beter is ie wel met spijs. Echt spijs. Geen bonenzooi.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud ze is.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt de UEFA zelf racistischquote:Op woensdag 22 december 2021 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen de UEFA vindt bananen racistisch.
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Van bananenbrood ging ik in mijn hoofd naar stol en daarmee bedacht ik me dat ik jullie nog helemaal niet had bijgepraat over mijn kerstpakket en @:de_boswachter geen mention heb gegeven (bij deze)Je plaatst maar gewoon een fatsoenlijk overzicht in het kerstpakket topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan volg ik.What can change the nature of a man?
Wie heeft het aangepast eigenlijk?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, super!
Niet iedereen was tevreden (@:coco) maar inmiddels wel.
Ik begeef mij louter in het warme bad van DRTquote:Op woensdag 22 december 2021 23:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Je plaatst maar gewoon een fatsoenlijk overzicht in het kerstpakket topic.
Dan volg ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |