Ik ook niet. Moest oprecht even checken hoeveel het ook alweer stond in setsquote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik heel veel meekrijg van deze pot verder
En nog net zo kut.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is er nog, heet nu Evenstar
Ik kan ook niet zeggen dat je daar iets aan mist.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik heel veel meekrijg van deze pot verder
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee twee foutLekker, houwe zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die is onmisbaar ja, de huidige selectie in ogenschouw nemend.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax Twitter loopt over elke scheet te janken, elke wissel, elke basiskeuze. Verschrikkelijk verwend aidsvolk.
Je hebt ook nog steeds figuren die janken over de voetballende bijdrage van Alvarez, terwijl je de defensieve wanorde bij zijn afwezigheid vaak meteen merkt.
Oh jaquote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is er nog, heet nu Evenstar
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga een taart bakken en mijn lul erin stoppen.
Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank voor deze informatie. Misschien moet je gewoon aan je vriendin vragen of je hem bij haar erin mag douwe bob.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat 'm eerst even afkoelen hé.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dank voor deze informatie. Misschien moet je gewoon aan je vriendin vragen of je hem bij haar erin mag douwe bob.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen de UEFA vindt bananen racistisch.
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Van bananenbrood ging ik in mijn hoofd naar stol en daarmee bedacht ik me dat ik jullie nog helemaal niet had bijgepraat over mijn kerstpakket en @:de_boswachter geen mention heb gegeven (bij deze)We zouden ook nog pics krijgen. (ook van @Coco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige keer dat je dit deed gooide Paul Lim 8 perfecte pijlenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met overslaand stemmetje en wippend op zijn stoel
Alvarez is het probleem niet, maar de verdere selectievulling van het 'controlerend' middenveld wél. Mensen die niet op hun achterhoofd zijn gevallen, weten dat dat bepaalt hoe je aanvalt en hoe je verdedigt. Met Gravenberch als de 'voetballende' van de twee, die gewoon vlees-noch-vis is, is het niet heel gek dat je in stroeve wedstrijden dan gehaast of stroperig kutvoetbal krijgt.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is onmisbaar ja, de huidige selectie in ogenschouw nemend.
Er valt weinig te fotograferen aan een stolquote:Op woensdag 22 december 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zouden ook nog pics krijgen. (ook van @:coco)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |