Ik zie niet in waarom.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ook JR verdient een warm welkom
Ajax Twitter loopt over elke scheet te janken, elke wissel, elke basiskeuze. Verschrikkelijk verwend aidsvolk.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Datzelfde volk denkt zeker dat types als Suarez en Huntelaar Ajax-spitsen waren, terwijl Haller dat veel meer is.
Niet pappen en nathouden die utkeringtrekkers. @Zipportalquote:Op woensdag 22 december 2021 23:05 schreef Coco het volgende:
User @:maxi-mus zet user @:Jr-style-93 voor het blok.
Dat is sowieso maar beter.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah. Nou ja dat laatste vind ik ook echt walgelijk. Dus goed dat ik er dan maar zelden kom
Van die laatste is dit hele WK nog helemaal niets vernomen geloof ikquote:Op woensdag 22 december 2021 23:05 schreef Coco het volgende:
User @:maxi-mus zet user @:Jr-style-93 voor het blok.
Hij is er!quote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die laatste is dit hele WK nog helemaal niets vernomen geloof ik
Is Kyran daar ook nog? ' ik zei het toch, 'ik zei het toch'.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is sowieso maar beter.
De echte typetjes in cor vind ik dan wel weer heel vermakelijk.
Hij post net meequote:Op woensdag 22 december 2021 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die laatste is dit hele WK nog helemaal niets vernomen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |