Ah. Nou ja dat laatste vind ik ook echt walgelijk. Dus goed dat ik er dan maar zelden komquote:Op woensdag 22 december 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
BNW is het wappie subforum. In Cor weinig wappies, wel veel mensen met een superieure moraliteit
Datzelfde volk denkt zeker dat types als Suarez en Huntelaar Ajax-spitsen waren, terwijl Haller dat veel meer is.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word moe van het GeEn EcHte Ajaxspits.
Sowieso mensen blokkeren op FOK!quote:Op woensdag 22 december 2021 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
De sympathieke Klaas blocken, dan heb je er niets van begrepen.
Pantelicquote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Datzelfde volk denkt zeker dat types als Suarez en Huntelaar Ajax-spitsen waren, terwijl Haller dat veel meer is.
Maar je kan niet zeggen dat je niet van Dirk genoten hebt.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een niveauloze avond zeg, de tering
Zou mooi zijn als je users alleen in specifieke topics kunt blocken.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
De sympathieke Klaas blocken, dan heb je er niets van begrepen.
Verzaken bij de Bingoquote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mensen blokkeren op FOK!
Over die twee waren er ook veel mensen die het geen Ajax-spitsen vonden kan ik mij herinneren.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Datzelfde volk denkt zeker dat types als Suarez en Huntelaar Ajax-spitsen waren, terwijl Haller dat veel meer is.
Hallo fan. @Paulquote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef Coco het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen in COR voor de cijfers van @:zipportal
Gelukkig is er zometeen de loting van de altijd spannende Carabao Cup!quote:Op woensdag 22 december 2021 23:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een niveauloze avond zeg, de tering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |