quote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee twee foutLekker, houwe zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die is onmisbaar ja, de huidige selectie in ogenschouw nemend.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax Twitter loopt over elke scheet te janken, elke wissel, elke basiskeuze. Verschrikkelijk verwend aidsvolk.
Je hebt ook nog steeds figuren die janken over de voetballende bijdrage van Alvarez, terwijl je de defensieve wanorde bij zijn afwezigheid vaak meteen merkt.
Oh jaquote:Op woensdag 22 december 2021 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is er nog, heet nu Evenstar
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga een taart bakken en mijn lul erin stoppen.
Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank voor deze informatie. Misschien moet je gewoon aan je vriendin vragen of je hem bij haar erin mag douwe bob.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat 'm eerst even afkoelen hé.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2021 23:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dank voor deze informatie. Misschien moet je gewoon aan je vriendin vragen of je hem bij haar erin mag douwe bob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |