De laatste tijd is Fok een diepvriesquote:Op woensdag 22 december 2021 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik begeef mij louter in het warme bad van DRT
Daarbuiten is het een mijnenveld met de nodige slachtoffers
Hoer is verzet naar 01.30quote:Op woensdag 22 december 2021 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
Simon heeft inmiddels een fles of 3 achter gekegeld.
Mislukte allebei trouwens.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
50 15 50
20 57 38
115 finishen met Steve, les 1
De lockdown doet ook wat met FOK!quote:Op woensdag 22 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste tijd is Fok een diepvries
2 en 3 waren dat eigenlijk ook al dus dat is niet zo vreemd.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:16 schreef Zipportal het volgende:
The Matrix 4 is een enorme KUT FILM. @:Coco
Gisteren had Dimitri van den Berg gewonnen op basis van Expected Legs.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:16 schreef fetX het volgende:
Huybrechts heeft een betere score dan zijn xG.
@:gurneyisbestoke
Dat was de eerste Matrix al.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:16 schreef Zipportal het volgende:
The Matrix 4 is een enorme KUT FILM. @:Coco
John van Vliet kan niks.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
John van Vliet kan Agirrezebala niet uitspreken.
Vooral verdedigend essentieel. Voordat hij daar terecht kwam (en als hij nu niet meedoet) ligt er een zee van ruimte vlak voor de verdediging, waardoor middenvelders van de tegenstander met snelheid kunnen op je af komen.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alvarez is het probleem niet, maar de verdere selectievulling van het 'controlerend' middenveld wél. Mensen die niet op hun achterhoofd zijn gevallen, weten dat dat bepaalt hoe je aanvalt en hoe je verdedigt. Met Gravenberch als de 'voetballende' van de twee, die gewoon vlees-noch-vis is, is het niet heel gek dat je in stroeve wedstrijden dan gehaast of stroperig kutvoetbal krijgt.
Je zou zeggen van niet, 60% hier heeft toch geen sociaal leven wat ze nu kwijt zijn, maar dat valt dus tegen.quote:
Nog even afzien..quote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik val bijna in slaap achter de tv joh
Even wat redbull bij die wodka mikken.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Lievvvvquote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Paal uit de broek en sjorren maarquote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is naar bed.
Nu begint het feest echt.
Broekje uit voor Beatonquote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is naar bed.
Zo dan. Feest in huize @Mexicanobakkerquote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is naar bed.
Kadquote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis @:generationalpha (RIP)
Jullie? @:el-stinho @:caland (ook rip) @:fetx
ik ga m zo ook ff aan zetten iddquote:Op woensdag 22 december 2021 23:20 schreef Lonaa het volgende:
Mijn elektrische deken is bijna warm. Bijna naar bed
Ik weet het niet. Vond hem met hoge regelmaat ook behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met wie?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is naar bed.
Je bent toch niet homoseksueel Edgar?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga m zo ook ff aan zetten idd
Ben je Klaas ook al beu?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vond hem met hoge regelmaat ook behoorlijk irritant.
@Caland, dat is een dagjesmens hier die af en toe post dat ie een zwarte substantie heeft uitgekotstquote:
Ik breng haar morgen weer terug.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw is naar bed.
Bel de brandweer maar.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat raarquote:Op woensdag 22 december 2021 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:Caland, dat is een dagjesmens hier die af en toe post dat ie een zwarte substantie heeft uitgekotst
Nee, scheelt weer een plekje op m'n blocklist.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De airfyer.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik reageer daar gewoon niet op.quote:
Was dat niet smoofiequote:Op woensdag 22 december 2021 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor discussies over pindasaus.
Ja dat was wel een leuke user in mijn herinneringquote:
Sherrock was ook gewoon matigquote:Op woensdag 22 december 2021 23:23 schreef wimderon het volgende:
Erg mooi dat Steve gepiekt heeft tegen Sherrock.
Nee was inhoudelijk een prima user in het Feyenoordtopic. Altijd leuk.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor discussies over pindasaus.
Geen last van.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
nee gewoon een ouwe lulquote:Op woensdag 22 december 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent toch niet homoseksueel Edgar?
Staat Pistolero er bij jou al op?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, scheelt weer een plekje op m'n blocklist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |