SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
![]()
Rutger heeft totaal geen charisma, dat moet ie nou niet doenquote:Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die wil eerst groot worden op Twitch.
Ik neem hier als persoon van kleur aanstoot van.quote:Op zondag 19 december 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent van vergelijkbaar allooi als superniger
... is dat een complimentquote:Op zondag 19 december 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent van vergelijkbaar allooi als superniger
Wat? Gaat ZKA naar Twitch?quote:Op zondag 19 december 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rutger heeft totaal geen charisma, dat moet ie nou niet doen
Ja ik had hem ook kunnen mentionen maar dan loop je kans dat ie in het topic mee komt postenquote:Op zondag 19 december 2021 21:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik neem hier als persoon van kleur aanstoot van.
Live bellen met Arnesen genot.quote:Op zondag 19 december 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rutger heeft totaal geen charisma, dat moet ie nou niet doen
Bedankt dat je dat niet gedaan hebt.quote:Op zondag 19 december 2021 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook kunnen mentionen maar dan loop je kans dat ie in het topic mee komt posten
Blijkbaar.quote:
Ik onderstreep deze postquote:Op zondag 19 december 2021 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kan heel slecht tegen de Mediamarkt reclame.
Sorry over wie gaat dit?quote:Op zondag 19 december 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Alhoewel hij wel vermakelijk was op deadline day. De hele dag druk aan het bellen en geen info krijgen, zijn scoop wordt gestolen door Mike Verweij en vervolgens compleet bezopen Arnesen gaan bellen (die hem direct ophangt)
Wat was dat een afgang zeg
Zolderkamerautistquote:
Leuke review.quote:Op zondag 19 december 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Alhoewel hij wel vermakelijk was op deadline day. De hele dag druk aan het bellen en geen info krijgen, zijn scoop wordt gestolen door Mike Verweij en vervolgens compleet bezopen Arnesen gaan bellen (die hem direct ophangt)
Ahh oke.quote:Op zondag 19 december 2021 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolderkamerautist
(FeyenoordTM, een twitteraccount die veel inside info over Feyenoord deelt)
Niet echt interessant, hé?quote:
Ja dat was heel treurig. Even het stoere mannetje proberen uit te hangen en dan zo af gaanquote:Op zondag 19 december 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Bij je eerste regel dacht ik even aan DutchSuomiFanquote:Op zondag 19 december 2021 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolderkamerautist
(FeyenoordTM, een twitteraccount die veel inside info over Feyenoord deelt)
Feyenoordtwitteraartje die verklapte dat Arne Slot kwam waarna AZ Slot ontsloeg. Sindsdien acteert hij de mr. Bigstar.quote:
Amalia zou een goede zijn voor Fake Taxi.quote:Op zondag 19 december 2021 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik dachte Zijne Koninklijke Amalia.
Dat dacht ik ouwe reus!quote:Op zondag 19 december 2021 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Jouw kind gaat gezond opgevoed worden
Nou die anekdote over dronken Arnesen bellen klinkt wel vermakelijk.quote:
Niet standaard een lege beker op je bureau hebben staan voor noodsituatiesquote:Op zondag 19 december 2021 21:40 schreef Tagliano het volgende:
Altijd vervelend als de reclame net geweest is en je dan opeens moet pissen
Ik lig anders lekker op de bank.quote:Op zondag 19 december 2021 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet standaard een lege beker op je bureau hebben staan voor noodsituaties
@Muskusboktor57 pist altijd in de wasbak. Een groene jongen zuinig met water.quote:Op zondag 19 december 2021 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie doet dat nietquote:Op zondag 19 december 2021 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Muskusboktor57 pist altijd in de wasbak. Een groene jongen zuinig met water.
Jij kijkt darts vanachter je bureau?quote:Op zondag 19 december 2021 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb 3 schermen en kijk nu darts, csgo en youtube. GENOT.quote:Op zondag 19 december 2021 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij kijkt darts vanachter je bureau?
Hoe heet die Arier met blond haar die een paar jaar geleden zo goed was op het WK?quote:Op zondag 19 december 2021 21:42 schreef Mani89 het volgende:
We missen Nico Blum, het vorige godenkind.
Sieg Heilquote:Op zondag 19 december 2021 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind die twee jongste van Willem Alexander wel leuk.
mvg,
Marco
Wel anderen waarschuwen uiteraard want een vergissing is snel gemaakt.quote:Op zondag 19 december 2021 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
hey frankquote:Op zondag 19 december 2021 21:43 schreef franklop het volgende:
Is het al tijd voor grapjes als; "Hij heeft een list nodig" ?
Jij pist niet over je vrouw heen?quote:Op zondag 19 december 2021 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bekertje op de salontafel zetten om in te zeiken genot
Uhmquote:Op zondag 19 december 2021 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb 3 schermen en kijk nu darts, csgo en youtube. GENOT.
Wat ordinair.quote:Op zondag 19 december 2021 21:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jij pist niet over je vrouw heen?
Hopp?quote:Op zondag 19 december 2021 21:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe heet die Arier met blond haar die een paar jaar geleden zo goed was op het WK?
Kurzquote:Op zondag 19 december 2021 21:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe heet die Arier met blond haar die een paar jaar geleden zo goed was op het WK?
quote:Op zondag 19 december 2021 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou die anekdote over dronken Arnesen bellen klinkt wel vermakelijk.
Donald Trumpquote:Op zondag 19 december 2021 21:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Komen beide niet opdagen zoquote:Op zondag 19 december 2021 21:44 schreef K_uit_h het volgende:
Zal Beaton zijn snor inmiddels Sherrock haar navel kietelen?
quote:Op zondag 19 december 2021 21:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Zipportal kk op met je mentions in DRT, ik wil niets met dat mongolenforum te maken hebben.
Ik kijk nog te weinigquote:
Hoppquote:Op zondag 19 december 2021 21:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gewoon zo’n gozertje die nu voor het eerst in zijn leven aandacht krijgt en nog niet snapt dat je niet dronken moet worden bij een live uitzendingquote:Op zondag 19 december 2021 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat was heel treurig. Even het stoere mannetje proberen uit te hangen en dan zo af gaan
quote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:muskusboktor57 laat een scheetje.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kijk, dan liggen de zaken anders.
Ik wil autorefresh en anders niksquote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lezen is prima, maar posten is echt de hel
Ja die, Nico Kurz, nooit meer wat van gehoordquote:
Hopelijk na de kerst meer tijd om te kijken! Met live stream tijdens werkquote:Op zondag 19 december 2021 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het woord "nog" geeft mij een goed gevoel
Daar ben ik inmiddels aan gewend dus dat is niet zo’n probleem meer eigenlijk. Geen zin om met een laptop op schoot te gaan zitten. Of achter een bureau. Gewoon lekker vanaf de bankquote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lezen is prima, maar posten is echt de hel
Af en toe ook die pop-up dat je advertenties blokkeert. Programmeur met downsyndroom dat kan niet anders.quote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil autorefresh en anders niks
quote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
@:muskusboktor57 lijkt mij een type GroenLinks stemmer die graag wilt dat je immigranten in je huis laat wonen. Uiteraard neemt hij ze zelf niet op HAHA. Stukje arrogantie.
Dat kan hij prima hier in dit topic vermelden.quote:Op zondag 19 december 2021 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:muskusboktor57 gaat jullie een permaban sponsoren als jullie niet ophouden met hem mentionen
Hear hearquote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil autorefresh en anders niks
Is dan premier van Oostenrijk gewordenquote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja die, Nico Kurz, nooit meer wat van gehoord
Deze jongen heeft ze allebei gezienquote:Op zondag 19 december 2021 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk na de kerst meer tijd om te kijken! Met live stream tijdens werk
Ik ben tot dusver wel de nieuwe Tagliano, beide 9 darters gemist
Ik ook, terwijl ik tot dusver bijna alle sessies live heb gekekenquote:Op zondag 19 december 2021 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk na de kerst meer tijd om te kijken! Met live stream tijdens werk
Ik ben tot dusver wel de nieuwe Tagliano, beide 9 darters gemist
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.quote:
Een 3-1 zou me meer voldoening hebben gegeven.quote:Op zondag 19 december 2021 21:48 schreef Szura het volgende:
Echte kenners zagen dit aankomen (al is 3-0 wel erg ruim)
Stukje aambeiquote:Op zondag 19 december 2021 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Keuken Kampioen wenst @:muskusboktor57 een gezwel aan zijn anus
#metooquote:Op zondag 19 december 2021 21:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb de 9 darters ook gemist, trouwens.
Welkom bij de club. Sinds ik wel weer meepost geen 9-darter meer gezien.quote:Op zondag 19 december 2021 21:49 schreef Lonaa het volgende:
Terechtquote:Op zondag 19 december 2021 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Hunkemoller heeft nu ook de avond ingekocht
Mag dat ten koste van Mediamarkt aubquote:Op zondag 19 december 2021 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Hunkemoller heeft nu ook de avond ingekocht
Arme jongen.quote:Op zondag 19 december 2021 21:49 schreef Lonaa het volgende:
Was in de tijd dat ze medicatie slikte voor nierproblemenquote:
Oke Jiyar. Alluh akhbar.quote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Weer zo'n pauper die net doet of ie al wereldkampioen is.
Als je gewonnen hebt ga je netjes naar je tegenstander geef je hem een hand, box of gewoon een gebaar ipv naar de camera te lopen en van die kinderachtige gebaren doet alsof het de match van je leven is..
Juist vanmiddag had ik hem er graag bij gehad anders!quote:Op zondag 19 december 2021 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat was vanmiddag.
Nu hebben we je er graag weer bij
Zo dan.quote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Als je gewonnen hebt ga je netjes naar je tegenstander geef je hem een hand, box of gewoon een gebaar ipv naar de camera te lopen en van die kinderachtige gebaren doet alsof het de match van je leven is..
Nou nou nouquote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo.quote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Maar aangezien het een debutant is is het ook wel de match van zijn leven tot dusverquote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Stukje trans. Stukje je mag zijn wie je wilt zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even online beha’tje bestelen voor mijn b cup tietjes genot
Even etteren tegen het altijd vervelende Feyenoord. Al was mijn voetbaldag vandaag vreselijk.quote:Op zondag 19 december 2021 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik wel zeggen als ik in VBL zou posten
Ik heb nog wel een medicijn voor haar wat ik kan injecterenquote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was in de tijd dat ze medicatie slikte voor nierproblemen
Dit was een bijwerking (geen grapje)
Hoe zou jij eigenlijk reageren wanneer je zojuist 15K £ verdiend had met pijltjes gooien?quote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Kun je daar wat specifieker over zijn?quote:Op zondag 19 december 2021 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een medicijn voor haar wat ik kan injecteren
Heb je Mario Been nog gezien over die penalty? Misschien dat dat de dag nog een beetje goed maaktquote:Op zondag 19 december 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even etteren tegen het altijd vervelende Feyenoord. Al was mijn voetbaldag vandaag vreselijk.
Eindelijk tijd voor darts.
ZIEDENDquote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
AstraZenecaquote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je daar wat specifieker over zijn?
Mario Been verloor met 10-0 dat ze die nog uitnodigenquote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je Mario Been nog gezien over die penalty? Misschien dat dat de dag nog een beetje goed maakt
Niks gemist vandaag. Nu gaat het pas beginnen.quote:Op zondag 19 december 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even etteren tegen het altijd vervelende Feyenoord. Al was mijn voetbaldag vandaag vreselijk.
Erg jammer.quote:Op zondag 19 december 2021 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
DE SERVERS VAN DIT FORUM LOPEN WEER TE ROKEN @:Zipportal
Neequote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je daar wat specifieker over zijn?
Neequote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik kijk op een tweede scherm American football. Hebben jullie daar een mening over?
Ik wacht op de dag dat Feyenoord nog eens dusdanig afgaat en Mario in de studio zitquote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mario Been verloor met 10-0 dat ze die nog uitnodigen
Goh, deed Mario Been Feyenoord?quote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je Mario Been nog gezien over die penalty? Misschien dat dat de dag nog een beetje goed maakt
heerlijk om bij in slaap te vallenquote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik kijk op een tweede scherm American football. Hebben jullie daar een mening over?
Mijn eerste post was in VBL volgens mij ; Mario is ziedend.quote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
... beter een goed Cambuur dan een verre vijandquote:Op zondag 19 december 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
Al was mijn voetbaldag vandaag vreselijk.
Ik denk niet dat je die wilt horenquote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Stukje maatquote:Op zondag 19 december 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn eerste post was in VBL volgens mij ; Mario is ziedend.
Ik keek met een maat die voor Feyenoord is die moest ook hardop lachen.
In ieder geval niet zo, en je zegt het al, je hebt al gewonnen dus waarom zo kinderachtig doen?quote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoe zou jij eigenlijk reageren wanneer je zojuist 15K £ verdiend had met pijltjes gooien?
Darten is ook veel leuker dan Nederlands voetbal momenteel.quote:Op zondag 19 december 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ie er ookquote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef Doevelaer het volgende:
Ik had Roelof echt niet ingeschat als darts liefhebber
Heeft ook veel verstand van de snackmuur bij de plaatselijke benzinepomp.quote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef Doevelaer het volgende:
Ik had Roelof echt niet ingeschat als darts liefhebber
Koekoekquote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
@:neef_wuppie ja dat die yanks de bibbers krijgen met hun kankersporten
Zonder publiek is er geen reet aan.quote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Darten is ook veel leuker dan Nederlands voetbal momenteel.
Zegt al genoeg dat ik mij totaal niet druk kon maken om vanmiddag. Ik mis zelfs het schuimbekken in de Kuip inmiddels.
Ik kan weinig noemen wat dat niet zou doenquote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net genoten van twee moffen die meer spektakel leverden dan De Klassieker.
Co moet even een grapje maken over zijn onderkin. LUDIEK.quote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij maakte net wel een Schindler’s list grapje. Ter info.
Het één sluit het ander een beetje uit.quote:Op zondag 19 december 2021 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat Feyenoord nog eens dusdanig afgaat en Mario in de studio zit
Als ik het me goed herinner was het ook een doordeweekse middagquote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die sessie heb ik dan vast gemist
Vaste hangout samen met Vinniequote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft ook veel verstand van de snackmuur bij de plaatselijke benzinepomp.
Volgens mij hep ie ook geschiedenis gestuurd.quote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij maakte net wel een Schindler’s list grapje. Ter info.
Co moet vooral lekker zijn bek houden.quote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Co moet even een grapje maken over zijn onderkin. LUDIEK.
Wordt gewaardeerd.quote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je wou een mening je krijgt een mening
Tijdje terug met de 4-0 bij rust (ik dacht Stamball) had wel een zekere potentie maar desalniettemin verdien je wel een likequote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het één sluit het ander een beetje uit.
Vorig jaar had ik nog geen thuiswerkplek, dus dit kan kloppenquote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was het ook een doordeweekse middag
quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef Caland het volgende:
Dat mis ik toch ook wel
Een Nederlander die gewoon met Hazes opkomt ofzo
Het is gewoonweg walgelijk.quote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder publiek is er geen reet aan.
Weinig te zien genot. Cupje A genot.quote:Op zondag 19 december 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ritsje kan iets verder open Fallon.
Die heeft 5 boosterprikken nodigquote:
Die was heel eng bezig.quote:Op zondag 19 december 2021 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoonweg walgelijk.
De enige om wie ik mij nog een beetje druk kon maken was Antony met zijn gedrag.
Is er eigenlijk al een darter die de bijnaam The Booster heeft?quote:Op zondag 19 december 2021 21:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die heeft 5 boosterprikken nodig
Moest ff het Liedboek doen ouwequote:Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is het moment om te stijgen op de postlijst!!
Waarom zou je daar als volwassen man jezelf daar druk om maken?quote:Op zondag 19 december 2021 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoonweg walgelijk.
De enige om wie ik mij nog een beetje druk kon maken was Antony met zijn gedrag.
Jaquote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Zouden jullie Sharrock doen, al was het al voor het verhaal?
Welk verhaal?quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Neequote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Maximus god. Idd laat gaan joh.quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je daar als volwassen man jezelf daar druk om maken?
De avond is meer dan Marcelquote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef BB-King het volgende:
Koert is een warm bad.
Marcel is een ijskoude douche.
Verschil moet er nu eenmaal wezen.
Na een half kratje bier.quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Nee.quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2021 21:14 schreef Zorro het volgende:
Schindler kan wel een lift gebruiken om de pijlen uit het bord te halen.
Die autobommen zijn zeer zeker geen genot.quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Wertha het volgende:
Soooowwww, stukje vuurwerkbom. Tering.
[ afbeelding ]
quote:
Ja. Ook zonder verhaal. Leuke dame.quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Ligt aan meerdere factoren (alcohol, wel of geen make-up bij Sherrock, aantal pandapunten op dat moment, etc)quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Als je haar in de kroeg tegen komt laat je haar staan.quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Hopelijk een mooie OPquote:Op zondag 19 december 2021 22:01 schreef Zipportal het volgende:
@:de_boswachter mag een nieuw topic openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |