Niet echt interessant, hé?quote:
Ja dat was heel treurig. Even het stoere mannetje proberen uit te hangen en dan zo af gaanquote:Op zondag 19 december 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Alhoewel hij wel vermakelijk was op deadline day. De hele dag druk aan het bellen en geen info krijgen, zijn scoop wordt gestolen door Mike Verweij en vervolgens compleet bezopen Arnesen gaan bellen (die hem direct ophangt)
Wat was dat een afgang zeg
Bij je eerste regel dacht ik even aan DutchSuomiFanquote:Op zondag 19 december 2021 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolderkamerautist
(FeyenoordTM, een twitteraccount die veel inside info over Feyenoord deelt)
Feyenoordtwitteraartje die verklapte dat Arne Slot kwam waarna AZ Slot ontsloeg. Sindsdien acteert hij de mr. Bigstar.quote:
Amalia zou een goede zijn voor Fake Taxi.quote:Op zondag 19 december 2021 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik dachte Zijne Koninklijke Amalia.
Dat dacht ik ouwe reus!quote:Op zondag 19 december 2021 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Jouw kind gaat gezond opgevoed worden
Nou die anekdote over dronken Arnesen bellen klinkt wel vermakelijk.quote:
Niet standaard een lege beker op je bureau hebben staan voor noodsituatiesquote:Op zondag 19 december 2021 21:40 schreef Tagliano het volgende:
Altijd vervelend als de reclame net geweest is en je dan opeens moet pissen
Ik lig anders lekker op de bank.quote:Op zondag 19 december 2021 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet standaard een lege beker op je bureau hebben staan voor noodsituaties
@Muskusboktor57 pist altijd in de wasbak. Een groene jongen zuinig met water.quote:Op zondag 19 december 2021 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet standaard een lege beker op je bureau hebben staan voor noodsituaties
Wie doet dat nietquote:Op zondag 19 december 2021 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Muskusboktor57 pist altijd in de wasbak. Een groene jongen zuinig met water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |