Rutger heeft totaal geen charisma, dat moet ie nou niet doenquote:Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die wil eerst groot worden op Twitch.
Ik neem hier als persoon van kleur aanstoot van.quote:Op zondag 19 december 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent van vergelijkbaar allooi als superniger
... is dat een complimentquote:Op zondag 19 december 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent van vergelijkbaar allooi als superniger
Wat? Gaat ZKA naar Twitch?quote:Op zondag 19 december 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rutger heeft totaal geen charisma, dat moet ie nou niet doen
Ja ik had hem ook kunnen mentionen maar dan loop je kans dat ie in het topic mee komt postenquote:Op zondag 19 december 2021 21:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik neem hier als persoon van kleur aanstoot van.
Live bellen met Arnesen genot.quote:Op zondag 19 december 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rutger heeft totaal geen charisma, dat moet ie nou niet doen
Bedankt dat je dat niet gedaan hebt.quote:Op zondag 19 december 2021 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook kunnen mentionen maar dan loop je kans dat ie in het topic mee komt posten
Blijkbaar.quote:
Ik onderstreep deze postquote:Op zondag 19 december 2021 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kan heel slecht tegen de Mediamarkt reclame.
Sorry over wie gaat dit?quote:Op zondag 19 december 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Alhoewel hij wel vermakelijk was op deadline day. De hele dag druk aan het bellen en geen info krijgen, zijn scoop wordt gestolen door Mike Verweij en vervolgens compleet bezopen Arnesen gaan bellen (die hem direct ophangt)
Wat was dat een afgang zeg
Zolderkamerautistquote:
Leuke review.quote:Op zondag 19 december 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Alhoewel hij wel vermakelijk was op deadline day. De hele dag druk aan het bellen en geen info krijgen, zijn scoop wordt gestolen door Mike Verweij en vervolgens compleet bezopen Arnesen gaan bellen (die hem direct ophangt)
Wat was dat een afgang zeg
Ahh oke.quote:Op zondag 19 december 2021 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolderkamerautist
(FeyenoordTM, een twitteraccount die veel inside info over Feyenoord deelt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |