Hoppquote:Op zondag 19 december 2021 21:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe heet die Arier met blond haar die een paar jaar geleden zo goed was op het WK?
Gewoon zo’n gozertje die nu voor het eerst in zijn leven aandacht krijgt en nog niet snapt dat je niet dronken moet worden bij een live uitzendingquote:Op zondag 19 december 2021 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat was heel treurig. Even het stoere mannetje proberen uit te hangen en dan zo af gaan
quote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:muskusboktor57 laat een scheetje.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kijk, dan liggen de zaken anders.
Ik wil autorefresh en anders niksquote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lezen is prima, maar posten is echt de hel
Ja die, Nico Kurz, nooit meer wat van gehoordquote:
Hopelijk na de kerst meer tijd om te kijken! Met live stream tijdens werkquote:Op zondag 19 december 2021 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het woord "nog" geeft mij een goed gevoel
Daar ben ik inmiddels aan gewend dus dat is niet zo’n probleem meer eigenlijk. Geen zin om met een laptop op schoot te gaan zitten. Of achter een bureau. Gewoon lekker vanaf de bankquote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Lezen is prima, maar posten is echt de hel
Af en toe ook die pop-up dat je advertenties blokkeert. Programmeur met downsyndroom dat kan niet anders.quote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil autorefresh en anders niks
quote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
@:muskusboktor57 lijkt mij een type GroenLinks stemmer die graag wilt dat je immigranten in je huis laat wonen. Uiteraard neemt hij ze zelf niet op HAHA. Stukje arrogantie.
Dat kan hij prima hier in dit topic vermelden.quote:Op zondag 19 december 2021 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:muskusboktor57 gaat jullie een permaban sponsoren als jullie niet ophouden met hem mentionen
Hear hearquote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil autorefresh en anders niks
Is dan premier van Oostenrijk gewordenquote:Op zondag 19 december 2021 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja die, Nico Kurz, nooit meer wat van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |