Erg jammer.quote:Op zondag 19 december 2021 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
DE SERVERS VAN DIT FORUM LOPEN WEER TE ROKEN @:Zipportal
Neequote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je daar wat specifieker over zijn?
Neequote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik kijk op een tweede scherm American football. Hebben jullie daar een mening over?
Ik wacht op de dag dat Feyenoord nog eens dusdanig afgaat en Mario in de studio zitquote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mario Been verloor met 10-0 dat ze die nog uitnodigen
Goh, deed Mario Been Feyenoord?quote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je Mario Been nog gezien over die penalty? Misschien dat dat de dag nog een beetje goed maakt
heerlijk om bij in slaap te vallenquote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik kijk op een tweede scherm American football. Hebben jullie daar een mening over?
Mijn eerste post was in VBL volgens mij ; Mario is ziedend.quote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je Mario Been nog gezien over die penalty? Misschien dat dat de dag nog een beetje goed maakt
... beter een goed Cambuur dan een verre vijandquote:Op zondag 19 december 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
Al was mijn voetbaldag vandaag vreselijk.
Ik denk niet dat je die wilt horenquote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Stukje maatquote:Op zondag 19 december 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn eerste post was in VBL volgens mij ; Mario is ziedend.
Ik keek met een maat die voor Feyenoord is die moest ook hardop lachen.
In ieder geval niet zo, en je zegt het al, je hebt al gewonnen dus waarom zo kinderachtig doen?quote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoe zou jij eigenlijk reageren wanneer je zojuist 15K Ŗ verdiend had met pijltjes gooien?
Darten is ook veel leuker dan Nederlands voetbal momenteel.quote:Op zondag 19 december 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even etteren tegen het altijd vervelende Feyenoord. Al was mijn voetbaldag vandaag vreselijk.
Eindelijk tijd voor darts.
Vorig jaar zat ie er ookquote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef Doevelaer het volgende:
Ik had Roelof echt niet ingeschat als darts liefhebber
Heeft ook veel verstand van de snackmuur bij de plaatselijke benzinepomp.quote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef Doevelaer het volgende:
Ik had Roelof echt niet ingeschat als darts liefhebber
Koekoekquote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
@:neef_wuppie ja dat die yanks de bibbers krijgen met hun kankersporten
Zonder publiek is er geen reet aan.quote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Darten is ook veel leuker dan Nederlands voetbal momenteel.
Zegt al genoeg dat ik mij totaal niet druk kon maken om vanmiddag. Ik mis zelfs het schuimbekken in de Kuip inmiddels.
Ik kan weinig noemen wat dat niet zou doenquote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net genoten van twee moffen die meer spektakel leverden dan De Klassieker.
Co moet even een grapje maken over zijn onderkin. LUDIEK.quote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij maakte net wel een Schindler’s list grapje. Ter info.
Het één sluit het ander een beetje uit.quote:Op zondag 19 december 2021 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat Feyenoord nog eens dusdanig afgaat en Mario in de studio zit
Als ik het me goed herinner was het ook een doordeweekse middagquote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die sessie heb ik dan vast gemist
Vaste hangout samen met Vinniequote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft ook veel verstand van de snackmuur bij de plaatselijke benzinepomp.
Volgens mij hep ie ook geschiedenis gestuurd.quote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij maakte net wel een Schindler’s list grapje. Ter info.
Co moet vooral lekker zijn bek houden.quote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Co moet even een grapje maken over zijn onderkin. LUDIEK.
Wordt gewaardeerd.quote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je wou een mening je krijgt een mening
Tijdje terug met de 4-0 bij rust (ik dacht Stamball) had wel een zekere potentie maar desalniettemin verdien je wel een likequote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het één sluit het ander een beetje uit.
Vorig jaar had ik nog geen thuiswerkplek, dus dit kan kloppenquote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was het ook een doordeweekse middag
quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef Caland het volgende:
Dat mis ik toch ook wel
Een Nederlander die gewoon met Hazes opkomt ofzo
Het is gewoonweg walgelijk.quote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder publiek is er geen reet aan.
Weinig te zien genot. Cupje A genot.quote:Op zondag 19 december 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ritsje kan iets verder open Fallon.
Die heeft 5 boosterprikken nodigquote:
Die was heel eng bezig.quote:Op zondag 19 december 2021 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoonweg walgelijk.
De enige om wie ik mij nog een beetje druk kon maken was Antony met zijn gedrag.
Is er eigenlijk al een darter die de bijnaam The Booster heeft?quote:Op zondag 19 december 2021 21:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die heeft 5 boosterprikken nodig
Moest ff het Liedboek doen ouwequote:Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is het moment om te stijgen op de postlijst!!
Waarom zou je daar als volwassen man jezelf daar druk om maken?quote:Op zondag 19 december 2021 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoonweg walgelijk.
De enige om wie ik mij nog een beetje druk kon maken was Antony met zijn gedrag.
Jaquote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Zouden jullie Sharrock doen, al was het al voor het verhaal?
Welk verhaal?quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Neequote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Maximus god. Idd laat gaan joh.quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je daar als volwassen man jezelf daar druk om maken?
De avond is meer dan Marcelquote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef BB-King het volgende:
Koert is een warm bad.
Marcel is een ijskoude douche.
Verschil moet er nu eenmaal wezen.
Na een half kratje bier.quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Nee.quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2021 21:14 schreef Zorro het volgende:
Schindler kan wel een lift gebruiken om de pijlen uit het bord te halen.
Die autobommen zijn zeer zeker geen genot.quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Wertha het volgende:
Soooowwww, stukje vuurwerkbom. Tering.
[ afbeelding ]
quote:
Ja. Ook zonder verhaal. Leuke dame.quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Ligt aan meerdere factoren (alcohol, wel of geen make-up bij Sherrock, aantal pandapunten op dat moment, etc)quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Als je haar in de kroeg tegen komt laat je haar staan.quote:Op zondag 19 december 2021 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Hopelijk een mooie OPquote:Op zondag 19 december 2021 22:01 schreef Zipportal het volgende:
@:de_boswachter mag een nieuw topic openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |