Was in de tijd dat ze medicatie slikte voor nierproblemenquote:
Oke Jiyar. Alluh akhbar.quote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Weer zo'n pauper die net doet of ie al wereldkampioen is.
Als je gewonnen hebt ga je netjes naar je tegenstander geef je hem een hand, box of gewoon een gebaar ipv naar de camera te lopen en van die kinderachtige gebaren doet alsof het de match van je leven is..
Juist vanmiddag had ik hem er graag bij gehad anders!quote:Op zondag 19 december 2021 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat was vanmiddag.
Nu hebben we je er graag weer bij
Zo dan.quote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Als je gewonnen hebt ga je netjes naar je tegenstander geef je hem een hand, box of gewoon een gebaar ipv naar de camera te lopen en van die kinderachtige gebaren doet alsof het de match van je leven is..
Nou nou nouquote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo.quote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Maar aangezien het een debutant is is het ook wel de match van zijn leven tot dusverquote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Stukje trans. Stukje je mag zijn wie je wilt zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even online beha’tje bestelen voor mijn b cup tietjes genot
Even etteren tegen het altijd vervelende Feyenoord. Al was mijn voetbaldag vandaag vreselijk.quote:Op zondag 19 december 2021 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik wel zeggen als ik in VBL zou posten
Ik heb nog wel een medicijn voor haar wat ik kan injecterenquote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was in de tijd dat ze medicatie slikte voor nierproblemen
Dit was een bijwerking (geen grapje)
Hoe zou jij eigenlijk reageren wanneer je zojuist 15K £ verdiend had met pijltjes gooien?quote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Kun je daar wat specifieker over zijn?quote:Op zondag 19 december 2021 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een medicijn voor haar wat ik kan injecteren
Heb je Mario Been nog gezien over die penalty? Misschien dat dat de dag nog een beetje goed maaktquote:Op zondag 19 december 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even etteren tegen het altijd vervelende Feyenoord. Al was mijn voetbaldag vandaag vreselijk.
Eindelijk tijd voor darts.
ZIEDENDquote:Op zondag 19 december 2021 21:51 schreef Jiyar86 het volgende:
AstraZenecaquote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je daar wat specifieker over zijn?
Mario Been verloor met 10-0 dat ze die nog uitnodigenquote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je Mario Been nog gezien over die penalty? Misschien dat dat de dag nog een beetje goed maakt
Niks gemist vandaag. Nu gaat het pas beginnen.quote:Op zondag 19 december 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even etteren tegen het altijd vervelende Feyenoord. Al was mijn voetbaldag vandaag vreselijk.
Eindelijk tijd voor darts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |