Koekoekquote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
@:neef_wuppie ja dat die yanks de bibbers krijgen met hun kankersporten
Zonder publiek is er geen reet aan.quote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Darten is ook veel leuker dan Nederlands voetbal momenteel.
Zegt al genoeg dat ik mij totaal niet druk kon maken om vanmiddag. Ik mis zelfs het schuimbekken in de Kuip inmiddels.
Ik kan weinig noemen wat dat niet zou doenquote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net genoten van twee moffen die meer spektakel leverden dan De Klassieker.
Co moet even een grapje maken over zijn onderkin. LUDIEK.quote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij maakte net wel een Schindler’s list grapje. Ter info.
Het één sluit het ander een beetje uit.quote:Op zondag 19 december 2021 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat Feyenoord nog eens dusdanig afgaat en Mario in de studio zit
Als ik het me goed herinner was het ook een doordeweekse middagquote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die sessie heb ik dan vast gemist
Vaste hangout samen met Vinniequote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft ook veel verstand van de snackmuur bij de plaatselijke benzinepomp.
Volgens mij hep ie ook geschiedenis gestuurd.quote:Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij maakte net wel een Schindler’s list grapje. Ter info.
Co moet vooral lekker zijn bek houden.quote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Co moet even een grapje maken over zijn onderkin. LUDIEK.
Wordt gewaardeerd.quote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je wou een mening je krijgt een mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |