Tijdje terug met de 4-0 bij rust (ik dacht Stamball) had wel een zekere potentie maar desalniettemin verdien je wel een likequote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het één sluit het ander een beetje uit.
Vorig jaar had ik nog geen thuiswerkplek, dus dit kan kloppenquote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was het ook een doordeweekse middag
quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef Caland het volgende:
Dat mis ik toch ook wel
Een Nederlander die gewoon met Hazes opkomt ofzo
Het is gewoonweg walgelijk.quote:Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder publiek is er geen reet aan.
Weinig te zien genot. Cupje A genot.quote:Op zondag 19 december 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ritsje kan iets verder open Fallon.
Die heeft 5 boosterprikken nodigquote:
Die was heel eng bezig.quote:Op zondag 19 december 2021 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoonweg walgelijk.
De enige om wie ik mij nog een beetje druk kon maken was Antony met zijn gedrag.
Is er eigenlijk al een darter die de bijnaam The Booster heeft?quote:Op zondag 19 december 2021 21:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die heeft 5 boosterprikken nodig
Moest ff het Liedboek doen ouwequote:Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is het moment om te stijgen op de postlijst!!
Waarom zou je daar als volwassen man jezelf daar druk om maken?quote:Op zondag 19 december 2021 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoonweg walgelijk.
De enige om wie ik mij nog een beetje druk kon maken was Antony met zijn gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |