Fijn dat Lammetje op dreef is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:49 schreef Arizona het volgende:
Lam gooit wel beduidend beter sinds de post waarin ik hem met Strani vergeleek
Het land wordt er steeds fraaier opquote:Kabinet: nog plannen voor 20 tot 25 datacenters
Er zijn nog zo'n 20 tot 25 plannen voor de vestiging of uitbreiding van datacenters in Nederland, schrijft staatssecretaris Yesilgöz aan de Tweede Kamer. Daar zitten zeker ook heel grote tussen, zoals in Zeewolde, die een groot beroep op de nationale energievoorziening zullen doen. Dat zou kunnen oplopen tot 10 procent van de Nederlandse elektriciteitsvraag.
De staatssecretaris geeft antwoord op Kamervragen die in juli zijn gesteld en op dit moment heel actueel zijn, omdat de gemeente Zeewolde gisteravond instemde met de komst van een megadatacenter van Facebook. Behalve in Flevoland lopen er in elk geval ook projecten in onder meer de kop van Noord-Holland en Groningen
Ja. En dan nog te bedenken dat die datacenters nauwelijks extra banen en de staat nauwelijks extra inkomsten oplevertquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het land wordt er steeds fraaier op
Zou Lam dan toch @Strani zijnquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:49 schreef Arizona het volgende:
Lam gooit wel beduidend beter sinds de post waarin ik hem met Strani vergeleek
Ik las dartscenters door die posts ervoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarom snap ik er ook niets van?? Normaal gaat het nog om inkomsten, waarom zou je dit nu willen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En dan nog te bedenken dat die datacenters nauwelijks extra banen en de staat nauwelijks extra inkomsten oplevert
Ik begrijp vooral niet hoe al die datacenters er zo ogenschijnlijk ‘moeiteloos’ doorheen komen. Als er ergens woningen gebouwd moeten worden of een snelweg een extra rijstrook moet krijgen, lijkt ieder grassprietje heilig. Maar dit soort kolossale panden met een al even kolossaal energieverbruik komen er gewoon.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En dan nog te bedenken dat die datacenters nauwelijks extra banen en de staat nauwelijks extra inkomsten oplevert
Ik had tot een aantal minuten geleden nog nooit van Wattimena gehoord, maar HUPquote:
Blokkendoos hier, blokkendoos daar, ja je ziet er veel dit jaar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Distributiecentra ook. Al staan ze recht naast een woonwijk, 10 meter hoog. Op een of andere manier kan dat overal.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik begrijp vooral niet hoe al die datacenters er zo ogenschijnlijk ‘moeiteloos’ doorheen komen. Als er ergens woningen gebouwd moeten worden of een snelweg een extra rijstrook moet krijgen, lijkt ieder grassprietje heilig. Maar dit soort kolossale panden met een al even kolossaal energieverbruik komen er gewoon.
In Zeewolde was zelfs Groen Links voorstander, dus de politieke steun is praktisch unaniem.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Blokkendoos hier, blokkendoos daar, ja je ziet er veel dit jaar.
VVD +3 gaaf land dit dat.
Dat de verantwoordelijkheid daarvoor bij een gemeenteraadje van schubbekutteveen ligt is ook bizar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Zeewolde was zelfs Groen Links voorstander, dus de politieke steun is praktisch unaniem.
Netflixquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welk nut hebben al die datacentra?
Data opslaan. In zekere zin nog nuttig als het voor de website van bedrijven is oid. Maar in het geval van Facebook hebben ze allerlei kortingen en zijn ze aan het parasiteren op Nederlandse investeringen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poezenfilmpjes kijken en downloaden op topsnelheid.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, het gaat maar over energieverbruik, CO2 uitstoot, klimaatdoelstellingen en noem maar op. Dat datacenter in Zeewolde verbruikt straks net zoveel stroom als de NS in één jaarquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik begrijp vooral niet hoe al die datacenters er zo ogenschijnlijk ‘moeiteloos’ doorheen komen. Als er ergens woningen gebouwd moeten worden of een snelweg een extra rijstrook moet krijgen, lijkt ieder grassprietje heilig. Maar dit soort kolossale panden met een al even kolossaal energieverbruik komen er gewoon.
Ja, dat is natuurlijk ook wel vragen om moeilijkheden.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat de verantwoordelijkheid daarvoor bij een gemeenteraadje van schubbekutteveen ligt is ook bizar.
Ja, gaat het dan sneller als het in Zeewolde staat dan waar het nu staat?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Poezenfilmpjes kijken en downloaden op topsnelheid.
Hoera voor doorgeslagen decentralisatie.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook wel vragen om moeilijkheden.
Kan wel, maar als er meer content per seconde gevraagd wordt heb je ook meer aanbod nodig. Ook als iedereen HD-pr0n gaat bekijken heb je meer datacenters nodig dan bij SDquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gaat het dan sneller als het in Zeewolde staat dan waar het nu staat?
En wat de voordelen voor Zeewolde zelf nu zijn ? Behalve de onroerendezaakbelastingquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Zeewolde was zelfs Groen Links voorstander, dus de politieke steun is praktisch unaniem.
quote:Zo levert het de gemeente miljoenen euro's op aan onroerendezaakbelasting (hoeveel precies is nog onduidelijk) en is de belofte dat Facebook geld zal steken in de gemeenschap (hoeveel is niet bekend). Ook moet het werkgelegenheid opleveren (de vraag is nog wel hoeveel banen en naar wie het werk gaat) en ten slotte is de belofte dat het datacenter ook een nog aan te leggen warmtenet gaat voeden. Of dit kan, wordt nog onderzocht.
https://nos.nl/artikel/24(...)-datacenter-facebook
Dat de AIVD voortaan alleen maar een usb-stick je hoeft in te pluggen om facebookdata te af te tappen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:35 schreef Em31 het volgende:
Er moet toch IETS zijn waarom het aantrekkelijk is voor Nederland, waarom zou je het anders willen.
Klinkt als een topdealquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En wat de voordelen voor Zeewolde zelf nu zijn ? Behalve de onroerendezaakbelasting
[..]
Oké nee ja dan snap ik het. Lijkt me handig.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat de AIVD voortaan alleen maar een usb-stick je hoeft in te pluggen om facebookdata te af te tappen?
Voor de plaatselijke politici sluit ik een “vermoeden van matchfixing” niet uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:35 schreef Em31 het volgende:
Er moet toch IETS zijn waarom het aantrekkelijk is voor Nederland, waarom zou je het anders willen.
Ik denk dat je er ook heel veel 5G in kunt stoppenquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat de AIVD voortaan alleen maar een usb-stick je hoeft in te pluggen om facebookdata te af te tappen?
die miljoenen OZB is natuurlijk voor een gemeente wel prettig.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En wat de voordelen voor Zeewolde zelf nu zijn ? Behalve de onroerendezaakbelasting
[..]
Dat warmtenet was al weer achterhaald, las ik. Want dat water dat eruit komt is maar iets van 25 gradenquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet ie meer zoals @Strani gaan gooien.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat nog niet echt lekker met die Wattimena.
Ja, misschien moet @Strani hem wat leren.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien moet ie meer zoals @:Strani gaan gooien.
Zeewolde is best lelijk. Zelfs zo'n blokkendoos is een vooruitgang.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wow, heeft Urk nou de beste muzieksmaak?quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:54 schreef usagi414 het volgende:
En één dorpje hield dapper weerstand (of 2 eigenlijk)
[ twitter ]
Roddelpraat - Vieze media staat daar op 4. Niet te hard juichenquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:09 schreef BillDauterive het volgende:
Wow, heeft Urk nou de beste muzieksmaak?
Ik heb tot het eind volgehoudenquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb het hooguit 5 minuten volgehouden
Respectquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb tot het eind volgehouden
Alleen wel met FOK! erbij. Anders was ik na 5 minuten afgehaaktquote:
Ik kijk elke woensdag trouw naar roddelpraatquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Roddelpraat - Vieze media staat daar op 4. Niet te hard juichen![]()
Maar waarom Kate Bush in/op Urk met dit nummer ?Ze heeft het wel over de Hare Krishna
Dat snap ik ook niet. Maar dat is wel vaker. Diverse plannen waar iedereen het in de kamer over eens is dat we het moeten doen duren altijd heel lang voordat ze doorgevoerd kunnen worden. Met soms zelfs afstel tot gevolg.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat woon ik toch in een mislukte stad met Danny Vera op 1quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:54 schreef usagi414 het volgende:
En één dorpje hield dapper weerstand (of 2 eigenlijk)
[ twitter ]
Structureel zulke scores gooien kan ik alleen nog maar van dromen. Maar ik ben dan weer niet traag; ik gooi vrij snel!quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb darts erop gezet. @:Strani doet mee, er is een heel traag iemand die telkens iets van 60 gooit
Ik wil eigenlijk de top 100 per plaats wel zien.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat woon ik toch in een mislukte stad met Danny Vera op 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Omdat de VVD-ers in de gemeenteraden het reuze spannend vinden om het grote Microsoft of Google in hun polder te hebben? En misschien niet alleen spannend, een eurootje hier of daar zal ook wel helpen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:35 schreef Em31 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk de top 100 per plaats wel zien.
Als ze in Limburg wel hun lokale artiesten steunen waar is Margriet Eshuijs dan in mijn gemeente ?
The Cats staan gewoon 4 keer in de top 10 van Edam-Volendam.De Top 3 van Venlo is ook pijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door usagi414 op 17-12-2021 19:10:49 ]Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ja, de Soundmixshow was wel de hoogtijperiode van Henniequote:
Als je dan toch hebt over nummers die eigenlijk niet kunnenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de Soundmixshow was wel de hoogtijperiode van Hennie![]()
Het is zelfs nog flink geëxporteerd. In Vlaanderen brak onder meer deze ster door (hieronder een liedje dat eigenlijk niet kan).
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:26 schreef Redefine het volgende:
Volgens Margriet van der Linden zitten we hier in het Eurosong Festival forum.
Daar hadden ze een potentiële winnaar in handenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je dan toch hebt over nummers die eigenlijk niet kunnen
Ja, we schnappen het wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:58 schreef Arizona het volgende:
Niet door Wopke hoor, maar door de Krokodil
Dan heb je een haai die Zitti e Buoni zingt ook gezien?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:53 schreef Arizona het volgende:
Ik ging Masked Singer kijken dacht ik, maar ik kijk al een kwartier ofzo naar John Williams en Wopke Hoekstra
Ik heb geen druppel alcohol op btw.
Alleen in de recapquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan heb je een haai die Zitti e Buoni zingt ook gezien?
Vreselijk hèquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:53 schreef Arizona het volgende:
Ik ging Masked Singer kijken dacht ik, maar ik kijk al een kwartier ofzo naar John Williams en Wopke Hoekstra
Ik heb geen druppel alcohol op btw.
Na het 100x door Damiano vertolkt gehoord te hebben, vond ik het 3 keer niks bij Xanderquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan heb je een haai die Zitti e Buoni zingt ook gezien?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Top 3 van Venlo is ook pijnlijk.Venlo is zo nu en dan sowieso wel pijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik mag dat zeggen, als oud inwoner)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
De Belgische benaming eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:26 schreef Redefine het volgende:
Nou weet ik weet waarom het zo dom klonk.quote:
Mijn Belgische genen hebben moeite met deze opmerking.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou weet ik weet waarom het zo dom klonk.
Ik ken van Venlo alleen het station. Ooit kwam ik van Münster terug naar huis, en miste ik in Venlo op 1 minuut de intercity naar Dordrecht, omdat in NS-stijl er niet gewacht werd op een vertraagde stoptrein uit Duitsland.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Venlo is zo nu en dan sowieso wel pijnlijk.
(Ik mag dat zeggen, als oud inwoner)
Die Belgische genen moeten toch onderkennen dat Eurosong erg dom klinktquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mijn Belgische genen hebben moeite met deze opmerking.
Viersen. Tja. Da's ook al geen weelde.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken van Venlo alleen het station. Ooit kwam ik van Münster terug naar huis, en miste ik in Venlo op 1 minuut de intercity naar Dordrecht, omdat in NS-stijl er niet gewacht werd op een vertraagde stoptrein uit Duitsland.
Kort daarvoor had ik in Viersen ook al een overstap gemist, dus dat werd een lange trip.
/willekeurige anekdote
De taalpuristenclub van Wikipedia vindt Eurovisiesongfestival één woord. Dat vind ik ook bijzonder merkwaardig lezen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Belgische genen moeten toch onderkennen dat Eurosong erg dom klinkt
Prikkelbaar uit de crisis lijkt me inmiddels realistischer.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog even volhouden, we prikken ons een weg uit de crisis.
Daar was op zondagavond niet zo gek veel entertainment inderdaadquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Viersen. Tja. Da's ook al geen weelde.
Maar Münster wel de moeite waard zeker? Nog nooit geweest, maar gehoord dat dat wel een leuke stad is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar was op zondagavond niet zo gek veel entertainment inderdaad
Huh?quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:26 schreef Redefine het volgende:
Münster is best een leuke stad inderdaad. Ze hebben het na de oorlog weer opnieuw in oude stijl opgebouwd, en dat maakt het toch aantrekkelijker dan veel andere Duitse steden in die regio. En daarnaast is het ook vrij groen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar Münster wel de moeite waard zeker? Nog nooit geweest, maar gehoord dat dat wel een leuke stad is.![]()
Dat staat ook niet best nee.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De taalpuristenclub van Wikipedia vindt Eurovisiesongfestival één woord. Dat vind ik ook bijzonder merkwaardig lezen.
Het ging o.a. over het ESF. Dat sprak zijn meerdere keren uit als Eurosong Festival.quote:
Wel de moeite voor een weekendje weg dus. Misschien voor ergens komend voorjaar opschrijven. (Uitgaande dat met beter weer de golven weer onder controle komen.)quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Münster is best een leuke stad inderdaad. Ze hebben het na de oorlog weer opnieuw in oude stijl opgebouwd, en dat maakt het toch aantrekkelijker dan veel andere Duitse steden in die regio. En daarnaast is het ook vrij groen.
Ook veel Nederlanders trouwens, uit de Arizona-regio. En op de markt een Nederlandse kaasboer, Nederlandse viskraam, Nederlandse friettent, enz.
Ze kan ook echt niks hè.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ging o.a. over het ESF. Dat sprak zijn meerdere keren uit als Eurosong Festival.
Huilen in een hoekje.quote:
Als er iemand gecancelled zou moeten worden is zij het wel.quote:
Jij hebt @Strani ‘s 9 darter gemist?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:05 schreef H_T het volgende:
Ik ging vanavond weer eens vrijwilligerswerk doen, rustig aan naar huis, blijk ik net te laat terug te zijn voor een prachtig dartmomentWerd nog wel meerdere keren herhaald, maar da's toch niet hetzelfde
Münster is gezellig! Wij gaan er vaak naar de kerstmarkt toe. Dit jaar niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel de moeite voor een weekendje weg dus. Misschien voor ergens komend voorjaar opschrijven. (Uitgaande dat met beter weer de golven weer onder controle komen.)
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt @:strani ‘s 9 darter gemist?
Ze lijkt ook steeds slechter te worden.quote:
Ja. Waarbij het typisch is dat ze fanatieker optreden zodra er bepaalde varianten komen dan als ze de aantallen al langere tijd echt op zien lopen. Bij de Delta variant deden ze ook meer dan daarvoor toen het flink opliep.quote:
Zie je wel, dán kijkt er weer niemandquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt @:strani ‘s 9 darter gemist?
Ik ben en blijf nog even op, maar dat ga ik straks zeker doenquote:
Ik was er dit jaar wel naar toe gegaan. Super leuk stadje, schattige kerstmarktquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Münster is gezellig! Wij gaan er vaak naar de kerstmarkt toe. Dit jaar niet.
Zo jij was vroeg thuis!quote:Op zaterdag 18 december 2021 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was er dit jaar wel naar toe gegaan. Super leuk stadje, schattige kerstmarktHet was er nog relatief rustig ook.
Ik durfde het aan om de grünkohl te eten, maar dat eten ze kennelijk anders dan dat wij boerenkool eten
Ja, ik moet zo ook weer vroeg wegquote:
Misschien kan je het lichtje rood schilderen, dat ziet er wel warmer uit!quote:Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik een half uur geleden al thuis was maar besloot eerst nog even lichtjes op te hangen in m'n slaapkamer. Resultaat valt tegen, licht is niet warm genoeg. Nou ja, dan maar een andere kopen met warmer licht.
Blijven liggenquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zal ik al uit bed komen, of nog even blijven liggen.
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:31 schreef Arizona het volgende:
Goedendag!
Straks tennissen, zal wel weer voor het laatst zijn voorlopig![]()
Gelukkig past het weer perfect bij mijn stemming: grijs en miezerig
Ik had brood met hagelslagquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeiemorgen Emske. Wat ontbijten we?
Ontbijten darters niet met bier?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had brood met hagelslag
En jij? koffie en een sigaret?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had brood met hagelslag
En jij? koffie en een sigaret?
Er is me gisteren wel weer verteld dat ik waarschijnlijk een betere darter zou worden als ik bier zou drinken in plaats van Fantaquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ontbijten darters niet met bier?
Ook lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]Nee, het wordt geroosterd brood met kaas en worst.
Ik rook niet trouwens
Oké misschien nu niet de meest toepasselijke emoji.
Oh ja! En wat voor brood doe je dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook lekker
Geroosterd brood met hagelslag is ook lekker, smelt dan een beetje.
Maakt niet echt uit denk ik, heb vaak van alles en nog wat behalve wit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja! En wat voor brood doe je dan?
Wij hebben ook nooit witbrood. Wel soms zachte witte bolletjesquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit denk ik, heb vaak van alles en nog wat behalve wit.
Wit doe ik ook bijna niet meer. Bruin is sowieso ook veel lekkerderquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit denk ik, heb vaak van alles en nog wat behalve wit.
Een witte boterham met pindakaas, of met roomboter en hagelslag, vind ik wel lekker hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Wit doe ik ook bijna niet meer. Bruin is sowieso ook veel lekkerder
Gaat het hier nou nog steeds over witte bolletjes?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook nooit witbrood. Wel soms zachte witte bolletjes.
Jij hebt gewoon altijd een sigaar in huis. Niet om te roken. Maar om 'I Love It when a plan comes together' te kunnen zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]Nee, het wordt geroosterd brood met kaas en worst.
Ik rook niet trouwens
Oké misschien nu niet de meest toepasselijke emoji.
Waar komt die paniekerige timing eigenlijk vandaan? Want elders in Europa hangt een harde lockdown eigenlijk helemaal niet in de lucht, en als het om die nieuwe (besmettelijkere, doch mildere) variant gaat, geldt toch dat in Zuid-Afrika de situatie redelijk onder controle lijkt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:30 schreef Redefine het volgende:
Vanavond al de persconferentie lees ik. Dan kunnen we eigenlijk wel stellen dat ze alles dicht gaan gooien. Anders zouden ze wel tot maandag wachten
Mijn plannen werken nooit, Redefinequote:Op zaterdag 18 december 2021 12:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon altijd een sigaar in huis. Niet om te roken. Maar om 'I Love It when a plan cones together' te kunnen zeggen
Deze paniek is gebaseerd op dat de ziekenhuiscijfers in Londen zo hard omhoog gaan vermoedelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar komt die paniekerige timing eigenlijk vandaan? Want elders in Europa hangt een harde lockdown eigenlijk helemaal niet in de lucht, en als het om die nieuwe (besmettelijkere, doch mildere) variant gaat, geldt toch dat in Zuid-Afrika de situatie redelijk onder controle lijkt.
Die komt bij het OMT vandaan. Maar dit is hetzelfde als bij de Delta variant. Cijfers liepen toen ook terug, maar ze stelden toen wel de avondklok in...quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar komt die paniekerige timing eigenlijk vandaan? Want elders in Europa hangt een harde lockdown eigenlijk helemaal niet in de lucht, en als het om die nieuwe (besmettelijkere, doch mildere) variant gaat, geldt toch dat in Zuid-Afrika de situatie redelijk onder controle lijkt.
Tijd om daar dan eens een goed plan voor te maken om jouw plannen te laten werkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn plannen werken nooit, Redefine
Ja. De Premier League ligt daar ook bijna plat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze paniek is gebaseerd op dat de ziekenhuiscijfers in Londen zo hard omhoog gaan vermoedelijk.
[ twitter ]
Ik geloof dat daar ook veel meer mensen zijn gevaccineerd met Astra-Zeneca toch? En die's weer minder effectief ook tegen Omicron dan Pfizer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. De Premier League ligt daar ook bijna plat.
Groot verschil met het VK is wel dat zij bijna geen regels hebben alleen een QR code voor toegang geloof ik.
Dat ook. Maar voor de verspreiding helpt het niet dat je daar wel met veel mensen elkaar gepakt mag zitten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat daar ook veel meer mensen zijn gevaccineerd met Astra-Zeneca toch? En die's weer minder effectief ook tegen Omicron dan Pfizer.
Tsja, laten we dan beginnen met een lockdown in Oostenrijkse stijl en het verder even aanzien. Er zullen nog wel tientallen van dit soort varianten opduiken, en uiteindelijk moeten we toch door.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze paniek is gebaseerd op dat de ziekenhuiscijfers in Londen zo hard omhoog gaan vermoedelijk.
[ twitter ]
Dat kan op een gegeven moment toch gewoon niet meer? Altijd dat achter de feiten aanlopen en dan maar weer de hele boel dichtgooien, het is nou wel een keer genoeg geweest. Gelukkig krijgen we een volledig nieuwe regering... oh wacht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die komt bij het OMT vandaan. Maar dit is hetzelfde als bij de Delta variant. Cijfers liepen toen ook terug, maar ze stelden toen wel de avondklok in...
En toen hebben ze ook nog eens pas ruim twee maanden later de boel weer versoepeld. Dus vrees dat dit ook wel weer tot maart gaat duren i.p.v. twee of drie weken.
Waarbij hei ook wel helpt als ze beginnen met maatregelen als besmettingen van circa 2000 naar 6000 oplopen en niet wachten totdat het boven de 10000 zit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, laten we dan beginnen met een lockdown in Oostenrijkse stijl en het verder even aanzien. Er zullen nog wel tientallen van dit soort varianten opduiken, en uiteindelijk moeten we toch door.
Dat zou betekenen dat ze visie zouden moeten hebben...quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat kan op een gegeven moment toch gewoon niet meer? Altijd dat achter de feiten aanlopen en dan maar weer de hele boel dichtgooien, het is nou wel een keer genoeg geweest. Gelukkig krijgen we een volledig nieuwe regering... oh wacht.
Ja dan vind ik het wel lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook nooit witbrood. Wel soms zachte witte bolletjes.
Heb je FIA gala ook gekeken?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:17 schreef GeorgeM het volgende:
Hallo hallo![]()
Weer een beetje van de F1 wolk af, maar nog niet helemaal![]()
Hoe gaat het met iedereen hier?
Serious Request is begonnenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:18 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb maandag een afspraak met de kapper![]()
![]()
![]()
Ik moet eigenlijk nog een afspraak maken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:18 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb maandag een afspraak met de kapper![]()
![]()
![]()
Verwacht dat Hamilton een straf gaat krijgen voor het niet op komen dagen?quote:
Joh zo vroeg alquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Serious Request is begonnen![]()
Straks pakketje ophalen (contactgrill)
MUZ / 3FM Serious Request 2021 - Begint vandaag!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh zo vroeg alDat het begonnen is bedoel ik.
Ja, ik heb 'm nu ook opgezet en probeer te herkennen waar in Amersfoort ze zitten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
MUZ / 3FM Serious Request 2021 - Begint vandaag!
Ja, super cringequote:
Als je het probeert is eigenlijk het slechtste wat er kan gebeuren dat het inderdaad beter gaat met bier opquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is me gisteren wel weer verteld dat ik waarschijnlijk een betere darter zou worden als ik bier zou drinken in plaats van Fanta
(Niet helemaal serieus hoor (hoop ik))
Ja, die nieuwe voorzitter gaat kijken welke straf het gaat worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verwacht dat Hamilton een straf gaat krijgen voor het niet op komen dagen?
quote:
Heb je ‘m nog net op tijdquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Serious Request is begonnen![]()
Straks pakketje ophalen (contactgrill)
Gevluchtquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm nu ook opgezet en probeer te herkennen waar in Amersfoort ze zitten.
Trouwens @:Guanabana waar hang jij uit?
De titel van dat topic zegt al genoegquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef Em31 het volgende:
Wow ik ging in SHO in dat Borsato topic kijken
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De titel van dat topic zegt al genoeg
Heee Sjors! Hoe is het?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, super cringejij ook?
Gisteren de hele avond weer F1 genot![]()
Maar Max
Tosti van witbrood vind ik ook lekker jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dan vind ik het wel lekkeren soms bij een tosti als ik ergens buiten de deur lunch, maar verder wat jij zegt ja, voelt al snoep.
Was een tijd best oke, maar sfeertje is nu wel verziekt jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Guaan!quote:
Ja idd. Een geldboete zijn altijd van die domme straffen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, die nieuwe voorzitter gaat kijken welke straf het gaat worden.
Hoop wel op meer dan alleen een geldboete.
Haha ik heb verder geen last van Serious Request, ik ga het gewoon niet kijken. Heb de opening gezien en zag er nogal triest uit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:43 schreef Arizona het volgende:
Guaan!Hoe is het met je, op dat vervelende Serious Request na?
Oh, wat goed! Dat verwacht je niet van spullen van de Hemaquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:43 schreef Arizona het volgende:
Nu je er toch bent, ik heb nog een skincare update![]()
. Ik heb nu een rustige huid die veel minder rood is
Ik gebruik de dagcreme van de schoonheidsspecialiste maar voor de nacht heb ik nu goedkope producten die me heel goed bevallen: de calming serum en de sensitive nachtcreme van.. de Hema.
Gelukkig maar, SR vond ik sowieso al wat vergane gloriequote:Op zaterdag 18 december 2021 14:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ik heb verder geen last van Serious Request, ik ga het gewoon niet kijken. Heb de opening gezien en zag er nogal triest uit.
Verder gaat het matig tot redelijk.
[..]
Oh, wat goed! Dat verwacht je niet van spullen van de Hema
Ja ik heb die Hema-lijn ook weleens bekeken ja, zag er wel oke uit, maar durf het toch niet zo goed aan voor die prijs (als in; kan dan eigenlijk niks zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig maar, SR vond ik sowieso al wat vergane glorieen in deze tijd is het natuurlijk al helemaal niet zo feestelijk als anders... Jammer dat het matig tot redelijk gaat. Wel herkenbaar helaas. Hopelijk gaan we snel naar redelijk tot goed
![]()
Nee, de Hema is niet het eerste adres waar je aan denkt voor skincareMaar ik had de ingrediënten bekeken en het zag er allemaal wel goed uit. Gebruik het nu ruim 3 weken en mijn huid voelt echt heel prettig
Het is nu ook nog 1+1 gratis zag ikquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik heb die Hema-lijn ook weleens bekeken ja, zag er wel oke uit, maar durf het toch niet zo goed aan voor die prijs (als in; kan dan eigenlijk niks zijn).
Maar misschien eens proberen.
Het gaat ineens over Taghi en zoquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Hele avond gekeken en cringe waardigquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, super cringejij ook?
Gisteren de hele avond weer F1 genot![]()
Maar Max
Hee Ari!quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heee Sjors! Hoe is het?
Het tennissen was lekker, ik heb Hugo er nog even flink van langs gegeven (zoals jullie inmiddels weten botvier ik mijn frustraties op het coronabeleid op tennisballen die voor Hugo doorgaan). Wel jammer dat dat waarschijnlijk voorlopig niet meer kan
![]()
Mijn dochter is nog even lekker naar de film (West side story), heeft ze waarschijnlijk dus ook net op tijd nog gepland...
Maar wachten wat de persco precies brengt.
Je kan het thuis toch leuk maken, al dan niet met brunch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zouden gaan brunchen met kerst, maar waarschijnlijk kan dat dan niet doorgaan. Dan gaan we helemaal niks aan kerst doen dit jaar.
Mij n moeder zei dat op het moment dat de brunch niet door kan gaan, dat we kerst dan maar overslaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan het thuis toch leuk maken, al dan niet met brunch?
Waarommm?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mij n moeder zei dat op het moment dat de brunch niet door kan gaan, dat we kerst dan maar overslaan.
Ohquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mij n moeder zei dat op het moment dat de brunch niet door kan gaan, dat we kerst dan maar overslaan.
Als eerste reactie nog wel logisch. Maar jullie kunnen toch alsnog thuis wat organiseren als jullie iets willen doen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als eerste klant in de historie bij IKEAquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:45 schreef AgnesGru het volgende:
Ben vanmiddag nog even gauw naar Ikea gegaan, was vrij druk. Maar wist precies wat ik moest hebben en waar het stond, dus was met een half uurtje ofzo (inclusief wachten bij de kassa) weer buiten.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als eerste klant in de historie bij IKEA
Dit voelt een beetje als het avondeten schrappen omdat de eerste pannenkoek mislukt inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als eerste reactie nog wel logisch. Maar jullie kunnen toch alsnog thuis wat organiseren als jullie iets willen doen?
Daarom eten we nooit pannenkoeken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit voelt een beetje als het avondeten schrappen omdat de eerste pannenkoek mislukt inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als eerste klant in de historie bij IKEA
Bij mijn werkgever zijn de maatregelen toch 2 maanden onveranderd: Thuiswerkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren bestuursvergadering gehad over de maatregelen en dan zijn ze vandaag alweer achterhaald.
Ups en downsquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hee Ari!![]()
Hier alles welmet jou?
Fijn dat je alle frustratie eruit hebt gegooid met tennissen! Hopelijk kun je er even op teren![]()
Ik had nog gehoopt dat de lockdown maandag in zou gaan, dan kon ik morgen nog even naar de kapper, maar het gaat morgenochtend 5 uur al in(als dat klopt tenminste).
Ik vind de timing van de scholensluiting wel weer heel ongelukkig en abrupt, nu gaat er weer onderwijstijd verloren omdat er nog niets is opgetuigd qua online onderwijs voor de vakantie. Maar ik snap ook wel dat jij niet met een lekker gevoel in de collegezalen zatquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:49 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij met de lockdownDit hadden ze al veel eerder moeten doen. Op die manier had het niet met kerst en oud & nieuw in de periode gezeten. Verder waren de maatregelen van afgelopen weken sowieso veel te matig en ik snapte echt niet waarom de beleidsmakers dat niet zagen eigenlijk
Tsja, als ze het eerder hadden gedaan, hadden ze ongetwijfeld de kerst- en nieuwjaarsperiode er ook wel bij getrokken om niet alles weer teniet te hebben gedaan. Bovendien waren de maatregelen in Nederland al behoorlijk streng, in vergelijking met omringende landen (zij het dat ouderen daar al massaal geboosterd zijn en je meer IC-bedden hebt natuurlijk).quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:49 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij met de lockdownDit hadden ze al veel eerder moeten doen. Op die manier had het niet met kerst en oud & nieuw in de periode gezeten. Verder waren de maatregelen van afgelopen weken sowieso veel te matig en ik snapte echt niet waarom de beleidsmakers dat niet zagen eigenlijk
quote:
Naar online schakelen gaat voor hogere scholen heel snel ja, maar voor de andere scholen is het inderdaad wel lastiger. Het gaat echt wel héél abrupt en inderdaad; dat slaat ook helemaal nergens opquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind de timing van de scholensluiting wel weer heel ongelukkig en abrupt, nu gaat er weer onderwijstijd verloren omdat er nog niets is opgetuigd qua online onderwijs voor de vakantie. Maar ik snap ook wel dat jij niet met een lekker gevoel in de collegezalen zat![]()
Ik snap ook wel dat er wat moet gebeuren. Aan de andere kant, we zitten nu in een dalende trend, het effect van de basisschoolsluiting moet überhaupt nog merkbaar worden, waarom dan nu, halsoverkop in paniek in het weekend alles dichtgooien.
Wat schattigquote:
Sytse zit al weer op mijn schootquote:
Ja dat valt allemaal vies tegen inderdaad. Maar we moeten toch maar weer zo veel mogelijk met de dag leven, onze wereld klein maken (dus niet de hele tijd met het nieuws bezig zijn) en vooral veel FOK!kenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:28 schreef Fascination het volgende:
Pfff, wat word ik depri van de komende lockdown in deze donkere dagen. Dacht dat we vorig jaar wel het ergste gehad hadden
19.00quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat was die persco nou eigenlijk, want ik heb nou al van alles gehoord, maar de persco zelf niet.
Nou ja op FOK! kom je het nieuws ook veel tegenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat valt allemaal vies tegen inderdaad. Maar we moeten toch maar weer zo veel mogelijk met de dag leven, onze wereld klein maken (dus niet de hele tijd met het nieuws bezig zijn) en vooral veel FOK!ken
Ja, dat ga ik inderdaad maar weer doen. Vanavond 1982 hè.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat valt allemaal vies tegen inderdaad. Maar we moeten toch maar weer zo veel mogelijk met de dag leven, onze wereld klein maken (dus niet de hele tijd met het nieuws bezig zijn) en vooral veel FOK!ken
Jij zit in het zonnige Spanje, wij hebben ook al een hele week geen straaltje zonlicht gezien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
En Scrooge Live vanuit Leeuwarden. Maar dat kijk ik morgen wel terug.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik inderdaad maar weer doen. Vanavond 1982 hè.
Ja gewoon om 3 uur in de nacht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou toch wel verrassend zijn als het ooit niét om 7 uur was he.
Geen nieuws gezien hier hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja op FOK! kom je het nieuws ook veel tegen
Oh dat kan nooit zo goed zijn als 1981quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik inderdaad maar weer doen. Vanavond 1982 hè.
Voor de echte diehardsquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja gewoon om 3 uur in de nacht.
Alléén maar bewolking hier vandaag hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij zit in het zonnige Spanje, wij hebben ook al een hele week geen straaltje zonlicht gezien.
Láát ons!
Dat was een geweldig jaar jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat kan nooit zo goed zijn als 1981
Ja hoi! Kom erbij in de kringquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef Meridiaan het volgende:
Hallo. Is dit het lotgenotencontact voor ik-wil-dit-niet-meer?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef Meridiaan het volgende:
Hallo. Is dit het lotgenotencontact voor ik-wil-dit-niet-meer?
Ik had van jou toch eerder verwacht dat je gewoon de fles zou pakken.quote:
Winst is idd genoegquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]Je zit hier goed
Met hoeveel gaat Noorwegen morgen van Frankrijk winnen ?
Het zit denk ik wel in de weg met JESF als ziggo het al uitzend.
Ik ook een beetje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja hoi! Kom erbij in de kring
Ik word nogal droevig van de uitzichtloosheid van alles.
Snap ik. Dan juist belangrijk om te kijken naar de leuke dingen die je nog wel kunt doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja hoi! Kom erbij in de kring
Ik word nogal droevig van de uitzichtloosheid van alles.
Nou sorry hoor jeetjequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:05 schreef ijs_beer het volgende:
Als jullie dachten dat het niet meer kutter kon... Nouja bovenstaande post dus
Maar 3 weken. Nog even volhouden! Wordt echt niet verlengd!quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:05 schreef ijs_beer het volgende:
En hij hoeft ook niet over politieke consequenties na te denken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de andere twee weet hij waar hij het over heeft
Geteisemquote:
Ja misschien wel goed even iemand anders aanhorenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:06 schreef Arizona het volgende:
Jaap brengt het best goed
Niet dat ik blij ben met wat hij zegt
Omnicron is naar je hersenen gestegenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:04 schreef ijs_beer het volgende:
SHAA
ALALALALALIE SHALALAALA T GAAT NIET UIT JE KOP
SHALLLIEE SHALALAALA T HOUDT NOOIT MEER OP
Nu nog de R in omikron uitsprekenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:03 schreef Arizona het volgende:
Jaap zei Ofschoon.
Dat woord hoor je echt zelden
Shalalie is niet het slechtste dat Nederland ooit heeft ingestuurdquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:05 schreef ijs_beer het volgende:
Bruno Bruins schijnt binnenkort een verrassingstelefoontje te krijgen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:07 schreef Em31 het volgende:
Ik heb wel respect voor de gek die hierna Minister van Volksgezondheid wil worden.
Dan gaat die weer van zijn stokjequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Bruno Bruins schijnt binnenkort een verrassingstelefoontje te krijgen.
Johan Cruyff zei het heel vaak. Wat nogal vreemd was tussen zijn verdere taalkeuze.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:03 schreef Arizona het volgende:
Jaap zei Ofschoon.
Dat woord hoor je echt zelden
Net zo lang als de maatregelenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef Em31 het volgende:
Ben wel bang dat hij nooit meer stopt met praten trouwens
Dat je morgenochtend inschakelt en hij nog steeds aan de beurt is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef Em31 het volgende:
Ben wel bang dat hij nooit meer stopt met praten trouwens
Filibuster van The Disselman!quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat je morgenochtend inschakelt en hij nog steeds aan de beurt is.
Niet slecht, wel kut om in je kop te hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Shalalie is niet het slechtste dat Nederland ooit heeft ingestuurd
Nu je het zegtquote:
Bij mij staat het toch wel met piek op nummer 1 van slechtste liedjes.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Shalalie is niet het slechtste dat Nederland ooit heeft ingestuurd
En in Spanje hebben ze genoeg verstand van slechte liedjes.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij staat het toch wel met piek op nummer 1 van slechtste liedjes.
Shine scoort bij mij nog net wat hoger. Of lagerquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met Shine is niks mis meequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Shine scoort bij mij nog net wat hoger. Of lager
Alles heeft ritme en 't is okay vind ik sowieso minder dan Shalaliequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met die van Georgië was inderdaad weinig mis.quote:
AZ moet om 20:00 uur nog spelenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:16 schreef Strani het volgende:
Oh álle sportcompetities? Ook professioneel?
Nee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:16 schreef Strani het volgende:
Nee morgen rellen in Rotterdam en Leeuwarden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:16 schreef Strani het volgende:
Dat zou sowieso geen probleem zijn geweest. Want dat is vandaag.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
AZ moet om 20:00 uur nog spelen
Weet je al naar welke jij gaat?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee morgen rellen in Rotterdam en Leeuwarden.
Morgen de Friese derby tussen SC Cambuur en SC Heerenveenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
AZ moet om 20:00 uur nog spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |