TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
@Anneloos is altijd welkom in ONS warme bad.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:anneloos wordt het warme bad uitgejaagd.
[ afbeelding ]
In Duitsland weten ze wel hoe ze de jeugd moeten klaarstomen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Die godvergeten teringmof staat wel redelijk koel te gooien. Ik had als 16-jarige na 5 minuten met een paniekaanval het podium afgerend al in mijn broek zeikend.
Nu gaat het weer over squirten? Vies taalgebruik..quote:Op donderdag 16 december 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:anneloos wordt het warme bad uitgejaagd.
[ afbeelding ]
Net als kwaliteitsuser @Zipportalquote:Op donderdag 16 december 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
@:anneloos is altijd welkom in ONS warme bad.
Dank allen. Ik ben overigens over de knie gelegd door Wereldgozer die het niets eens was met mijn post.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
@:anneloos is altijd welkom in ONS warme bad.
Dit is geil @Wereldgozerquote:Op donderdag 16 december 2021 22:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dank allen. Ik ben overigens over de knie gelegd door Wereldgozer die het niets eens was met mijn post.
Van Cadby naar Henderson naar Maria O'Brien naar Toon Greebe.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef wimderon het volgende: Mitchell Clegg toen, ergens ertussenin en nu. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
@Wereldgozer heeft het maar goed voor elkaar.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dank allen. Ik ben overigens over de knie gelegd door Wereldgozer die het niets eens was met mijn post.
Tattoos zijn voor tokkies.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ordinair zo’n jonge mensen met hele armen vol inkt, bah.
Zijn er twijfels dan?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als kwaliteitsuser @:Zipportal
Geen bruine appeltjes?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ff wat vlammetjes in het crematorium douwen. Dit duurt nog wel ff.
Verboten ouwe reusquote:Op donderdag 16 december 2021 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom post @:wereldgozer niet onder het account van @:anneloos hier. Of is dat misschien omdat het een act is?
We kijken lekker samenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom post @:wereldgozer niet onder het account van @:anneloos hier. Of is dat misschien omdat het een act is?
Zelfs de rechterhand van Mikel wil dat er sneller gegooid wordtquote:Op donderdag 16 december 2021 22:04 schreef wimderon het volgende:
Als je het draaien van de resterende darts in de handen van Meikle gezien hebt kun je dat niet meer niet zien.
@GGMMquote:Op donderdag 16 december 2021 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn ze achter de schermen wel op de hoogte van die huishouding?
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:07 schreef engine het volgende:
Even het vlaggetje er weer bij pakken
Welke?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik open een biertje. Het WK is nu écht begonnen.
Heineken. Mien merk.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke?
Ik vraag dit voor @:gurneyisbestoke en @:lenny_leonard
Je moet er van houden zullen we maar zeggenquote:
Speciaalbier is wel lekker, maar je moet er niet over gaan lullen alsof het wijn is.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon normaal pils, speciaal bier vind ik interessantdoenerij.
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik open een biertje. Het WK is nu écht begonnen.
Ik heb ook weinig keus want het bier wordt altijd gehaald door mijn vriendin, die wel een rijbewijs heeft.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet er van houden zullen we maar zeggen
Dat gelul over wijn is ook interessantdoenerij.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Speciaalbier is wel lekker, maar je moet er niet over gaan lullen alsof het wijn is.
Heb jij geen rijbewijsquote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig keus want het bier wordt altijd gehaald door mijn vriendin, die wel een rijbewijs heeft.
Als @maxi-mus het voor het zeggen krijgt, ga je tegen de muur. Ter info.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Pils vind ik op zijn tijd ook dikke prima
Thuis trek ik liever een speciaalbiertje open doorgaans
WIJ zijn TEGEN Almere.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef Caland het volgende:
We juichen vanavond NIET voor het vlaggetje
Dat doe ik eigenlijk alleen bij anderen thuis, laat op de avondje ééntje ofzo. Gewoon lekker doortikken thuis met normaal bier.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Pils vind ik op zijn tijd ook dikke prima
Thuis trek ik liever een speciaalbiertje open doorgaans
Dan kan ik in de tussentijd maar beter flink wat speciaalbiertjes klappenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Als @:maxi-mus het voor het zeggen krijgt, ga je tegen de muur. Ter info.
Nee nog niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij geen rijbewijs
Wat is dit nu weer
NO NEEDLE POLICYquote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Meulenkamp met lange mouwtjes
Nee en die ga ik niet krijgen ookquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie ook al een online kerstborrel gehad? Mensonterende gebeurtenis.
Als je een beetje karakter hebt doe je daar niet aan mee.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Precies, moet je ook niet doen. Zeker niet als je net je eerste wijncursus hebt afgerond en dan op een feestje gaat praten over mooie volle ronde tonen van rood fruit.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gelul over wijn is ook interessantdoenerij.
Oke wij van DRT vinden dat geen enkel probleem hoorquote:
Thuis genieten, ergens anders lekker doortikkenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk alleen bij anderen thuis, laat op de avondje ééntje ofzo. Gewoon lekker doortikken thuis met normaal bier.
Ach ja, de problemen. Ik zou dan toch voor Grolsch of Hertog kiezen (maar ik ben een proleet en drink eigenlijk louter speciaalbier thuis)quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig keus want het bier wordt altijd gehaald door mijn vriendin, die wel een rijbewijs heeft.
Louis kan dat wel heel goed.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Precies, moet je ook niet doen. Zeker niet als je net je eerste wijncursus hebt afgerond en dan op een feestje gaat praten over mooie volle ronde tonen van rood fruit.
Morgen met 4 collega’s eten en borrelen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Wij gingen online pizza’s makenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Geef me m’n kerstpakket, de rest kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een beetje karakter hebt doe je daar niet aan mee.
@:caland
Jaquote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hebben meer of minder dan de helft van de wk deelnemers een of meerdere tattoos?
Ik vind Grolsch niet te zuipen maar Hertog Jan staat hier ook regelmatig in de koelkast ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ja, de problemen. Ik zou dan toch voor Grolsch of Hertog kiezen (maar ik ben een proleet en drink eigenlijk louter speciaalbier thuis)
Dit gebeurt dus bij mijquote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Geef me m’n kerstpakket, de rest kan me gestolen worden
Het is lekker of niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Precies, moet je ook niet doen. Zeker niet als je net je eerste wijncursus hebt afgerond en dan op een feestje gaat praten over mooie volle ronde tonen van rood fruit.
Ik kon er niet onderuitquote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een beetje karakter hebt doe je daar niet aan mee.
@:caland
Ik vind bruine flesjes walgelijk om uit te drinken.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Grolsch niet te zuipen maar Hertog Jan staat hier ook regelmatig in de koelkast ja.
Dat vind ik eigenlijk ook een matig concept. Iedereen krijgt het dus het is meer een verplichting dan waardering.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Geef me m’n kerstpakket, de rest kan me gestolen worden
Dit ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee en die ga ik niet krijgen ook
Uitstekend
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik vind bruine flesjes walgelijk om uit te drinken.
Ik vind Heineken en Bavaria echt niks, Amstel/Grolsch/Hertog mag ik wel graag open trekken op feestjes van anderenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Grolsch niet te zuipen maar Hertog Jan staat hier ook regelmatig in de koelkast ja.
Wij hadden een LIVESTRIEM met een heel slechte All you need is love parodie, de operationeel directeur die als Masked Singer in een rendierpak 'All I want for Christmas' zong en tot slot een cabaretier met een semi grappig stukje.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Harry Mens heeft dat heel goed begrepen.quote:
Ik denk ten minste 90%quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hebben meer of minder dan de helft van de wk deelnemers een of meerdere tattoos?
Ontslag nemen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij gingen online pizza’s maken
Het was walgelijk maat
Jij hebt de oude freddytijd dus NIET meegemaaktquote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik vind bruine flesjes walgelijk om uit te drinken.
Amstel vind ik ook bocht. Gelukkig hebben we eindelijk heineken in de kantine.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Heineken en Bavaria echt niks, Amstel/Grolsch/Hertog mag ik wel graag open trekken op feestjes van anderen
Trampstamp allen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zou Ashton ergens een tatoeage hebben?
Ik vermoed een piercing.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Sowquote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaat lastig op de sociale werkplaats
Op haar enkel.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Op een plek waar het licht nooit schijntquote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben een beelddenkerquote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op haar enkel.
En op haar reet zo'n aarsgewei.
Is dat de toiletjuffrouw?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kan iemand die verdwaalde oma van het podium halen???
Maar dan krijgen wij er weer last van in de RTL7 studio.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
En, was het lekker?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij gingen online pizza’s maken
Het was walgelijk maat
Ik vond die keer dat iemand de beker mee wilde nemen toch leuker.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit is een vrouwvriendelijk forumquote:
Nee, het lukte mij niet om er een grote pizza van te maken dus had een soort downiequote:
Inclusief warm badquote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Tagliano het volgende:
DRT is TEGEN racisme, homofobie en vrouwenhaat
Het was een open vraag.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is een vrouwvriendelijk forum
Dit soort praat hou je maar in VBL
Als je ook nog je fikken hebt verbrand kun je hem van Gerwen noemen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het lukte mij niet om er een grote pizza van te maken dus had een soort downie
Noble.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is jullie favoriete caller?
4 keer Wereldkampioen ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ashton is niet heel goed.
Probeer maar eens een grap te maken waar je alles combineert.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Wat precies? Open vragen stellen?quote:
Geen hele sterke voorkeurquote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die dooie.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kirk Bevins.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fitzmauricequote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Russ natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
DRT haat alleen F1-kijkers. Die mogen dood. Allemaal.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Nouquote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat precies? Open vragen stellen?
Mett Cambell.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee ik miste hem ook al. Hij heeft niet eens een wikipedia paginaquote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen hele sterke voorkeur
Heeft iemand eigenlijk ooit nog wat van Hinks vernomen of heb ik op dat punt wat gemist
Nou nouquote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DRT haat alleen F1-kijlers. Die mogen dood. Allemaal.
En er komen tribunalen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De immer onverstaanbare Russ Bray.quote:
Walgelijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het lukte mij niet om er een grote pizza van te maken dus had een soort downie
Peter Houtman.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fitsmouricequote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wachten tot Ashton echt wat leuks doet en dat een beetje op het publiek overslaatquote:Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk gezegd is dit ook gewoon pure aids.
Ik ben ook aanwezig in VBL hoor, maak je maar geen zorgen, daar raak je me sowieso niet kwijt.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Bij voorkeur je hele aanwezigheid, maar aangezien DRT een warm bad is zeg ik dat niet en moet je maar gewoon een beetje aardig doen
Nou, tijd daarvoor dan maar.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is wachten tot Ashton echt wat leuks doet en dat een beetje op het publiek overslaat
is dit een omikron referentie?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is wachten tot Ashton echt wat leuks doet en dat een beetje op het publiek overslaat
Dat overkwam mij vandaag en ik kijk niet eens F1quote:Op donderdag 16 december 2021 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou
Gewoon iedere ochtend hun teen aan de tafelpoot stoten is voldoende
Erg mooi.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:22 schreef engine het volgende:
Het vlaggetje vroeg in de problemen.
Zo lang bestaat DRT nog niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben ook aanwezig in VBL hoor, maak je maar geen zorgen, daar raak je me sowieso niet kwijt.
Maar ik ben hier afgelopen jaren ook regelmatig geweest, waarschijnlijk nog voordat jij überhaupt geregistreerd was op FOK!, maar dat geheel ter zijde
Die ouwe die is weggestuurd wegens een misplaatst grapje en/of al dood is.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
U vraagt.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen hele sterke voorkeur
Heeft iemand eigenlijk ooit nog wat van Hinks vernomen of heb ik op dat punt wat gemist
quote:
Neequote:
In dat geval...pics?quote:
Wij leven mee.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
En aangezien het een avondbezorger is komt hij morgenavond.
Stelling verworpen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ashton is echt heel saai.
Meilenkamp is echt heel saai.
Stelling: vorige match keek beter weg.
Niet alleen maar hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook alleen maar vanwege de treinen zeker.
Nee liever dit.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ashton is echt heel saai.
Meilenkamp is echt heel saai.
Stelling: vorige match keek beter weg.
Fitzmaurice?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die ouwe die is weggestuurd wegens een misplaatst grapje en/of al dood is.
de tijd van @Nattekat komt nog wel. Er komen tribunalen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:wereldgozer zit ook in een kamp.
https://www.huffingtonpos(...)jokes_n_3050396.htmlquote:
En toch genot.quote:
Hey, leest Zjak weer mee?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Hey @:mastercaller
Wat leuk dat je meeleest
Paul Limgodquote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Darters met lange mouwen neem ik niet serieus
Eddy Poelman.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat het toevallig precies op dit moment ook losgaat op Twitter over Paul Hinks maar die kans vind ik niet zo heel erg grootquote:
Heeft een dochterquote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ashton valt gewoon op mannen toch?
Klopt, ze valt dus niet op Ron.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ashton valt gewoon op mannen toch?
Wanneer welquote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef Shreyas het volgende:
Die Meulenkamp speelt niet echt best vandaag
wat jij wilquote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
https://www.huffingtonpos(...)jokes_n_3050396.html
Fitzmaurice chirped: "What's black and eats bananas? Half of London."
Daarom is het je favoriet zeker?
Dat is niet per se een antwoord op de vraag.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat het toevallig precies op dit moment ook losgaat op Twitter over Paul Hinks maar die kans vind ik niet zo heel erg groot
@:zipportal hoe staat het op twitter
Dennis Smithquote:Op donderdag 16 december 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit Dennis Ovens was
Terry Jenkins the Raging Bull godquote:
Al besproken.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Oh is die idioot hier ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al besproken.
Maar je blokkeert @:shreyas dus het is je vergeven.
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Darters met lange mouwen neem ik niet serieus
Vroeger zag Ron er lesbischer uitquote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, ze valt dus niet op Ron.
Dan wordt het zo'n rood bad.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben hier sowieso meer vrouwen nodig
Is dat Asha ten Broeke?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger zag Ron er lesbischer uit
[ afbeelding ]
Lekker schreeuwen terwijl je tegenstander al aan het gooien isquote:
Ron is wel één van die types bij wie een paar maatjes minder veel goeds heeft gedaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger zag Ron er lesbischer uit
[ afbeelding ]
In Cor posten nog een paar leuke vrouwen!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben hier sowieso meer vrouwen nodig
Daar geloof ik niets vanquote:Op donderdag 16 december 2021 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Cor posten nog een paar leuke vrouwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |