Nou nouquote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DRT haat alleen F1-kijlers. Die mogen dood. Allemaal.
En er komen tribunalen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De immer onverstaanbare Russ Bray.quote:
Walgelijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het lukte mij niet om er een grote pizza van te maken dus had een soort downie
Peter Houtman.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is jullie favoriete caller?
Fitsmouricequote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is jullie favoriete caller?
Het is wachten tot Ashton echt wat leuks doet en dat een beetje op het publiek overslaatquote:Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk gezegd is dit ook gewoon pure aids.
Ik ben ook aanwezig in VBL hoor, maak je maar geen zorgen, daar raak je me sowieso niet kwijt.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Bij voorkeur je hele aanwezigheid, maar aangezien DRT een warm bad is zeg ik dat niet en moet je maar gewoon een beetje aardig doen
Nou, tijd daarvoor dan maar.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is wachten tot Ashton echt wat leuks doet en dat een beetje op het publiek overslaat
is dit een omikron referentie?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is wachten tot Ashton echt wat leuks doet en dat een beetje op het publiek overslaat
Dat overkwam mij vandaag en ik kijk niet eens F1quote:Op donderdag 16 december 2021 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou
Gewoon iedere ochtend hun teen aan de tafelpoot stoten is voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |