Paul Limgodquote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Darters met lange mouwen neem ik niet serieus
Eddy Poelman.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is jullie favoriete caller?
Het kan natuurlijk zijn dat het toevallig precies op dit moment ook losgaat op Twitter over Paul Hinks maar die kans vind ik niet zo heel erg grootquote:
Heeft een dochterquote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ashton valt gewoon op mannen toch?
Klopt, ze valt dus niet op Ron.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ashton valt gewoon op mannen toch?
Wanneer welquote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef Shreyas het volgende:
Die Meulenkamp speelt niet echt best vandaag
wat jij wilquote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
https://www.huffingtonpos(...)jokes_n_3050396.html
Fitzmaurice chirped: "What's black and eats bananas? Half of London."
Daarom is het je favoriet zeker?
Dat is niet per se een antwoord op de vraag.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat het toevallig precies op dit moment ook losgaat op Twitter over Paul Hinks maar die kans vind ik niet zo heel erg groot
@:zipportal hoe staat het op twitter
Dennis Smithquote:Op donderdag 16 december 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit Dennis Ovens was
Terry Jenkins the Raging Bull godquote:
Al besproken.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Oh is die idioot hier ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al besproken.
Maar je blokkeert @:shreyas dus het is je vergeven.
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Darters met lange mouwen neem ik niet serieus
Vroeger zag Ron er lesbischer uitquote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, ze valt dus niet op Ron.
Dan wordt het zo'n rood bad.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben hier sowieso meer vrouwen nodig
Is dat Asha ten Broeke?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger zag Ron er lesbischer uit
[ afbeelding ]
Lekker schreeuwen terwijl je tegenstander al aan het gooien isquote:
Ron is wel één van die types bij wie een paar maatjes minder veel goeds heeft gedaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger zag Ron er lesbischer uit
[ afbeelding ]
In Cor posten nog een paar leuke vrouwen!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben hier sowieso meer vrouwen nodig
Daar geloof ik niets vanquote:Op donderdag 16 december 2021 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Cor posten nog een paar leuke vrouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |