Fitsmouricequote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is jullie favoriete caller?
Het is wachten tot Ashton echt wat leuks doet en dat een beetje op het publiek overslaatquote:Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk gezegd is dit ook gewoon pure aids.
Ik ben ook aanwezig in VBL hoor, maak je maar geen zorgen, daar raak je me sowieso niet kwijt.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Bij voorkeur je hele aanwezigheid, maar aangezien DRT een warm bad is zeg ik dat niet en moet je maar gewoon een beetje aardig doen
Nou, tijd daarvoor dan maar.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is wachten tot Ashton echt wat leuks doet en dat een beetje op het publiek overslaat
is dit een omikron referentie?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is wachten tot Ashton echt wat leuks doet en dat een beetje op het publiek overslaat
Dat overkwam mij vandaag en ik kijk niet eens F1quote:Op donderdag 16 december 2021 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou
Gewoon iedere ochtend hun teen aan de tafelpoot stoten is voldoende
Erg mooi.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:22 schreef engine het volgende:
Het vlaggetje vroeg in de problemen.
Zo lang bestaat DRT nog niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben ook aanwezig in VBL hoor, maak je maar geen zorgen, daar raak je me sowieso niet kwijt.
Maar ik ben hier afgelopen jaren ook regelmatig geweest, waarschijnlijk nog voordat jij überhaupt geregistreerd was op FOK!, maar dat geheel ter zijde
Die ouwe die is weggestuurd wegens een misplaatst grapje en/of al dood is.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
U vraagt.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen hele sterke voorkeur
Heeft iemand eigenlijk ooit nog wat van Hinks vernomen of heb ik op dat punt wat gemist
quote:
Neequote:
In dat geval...pics?quote:
Wij leven mee.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
En aangezien het een avondbezorger is komt hij morgenavond.
Stelling verworpen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ashton is echt heel saai.
Meilenkamp is echt heel saai.
Stelling: vorige match keek beter weg.
Niet alleen maar hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook alleen maar vanwege de treinen zeker.
Nee liever dit.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ashton is echt heel saai.
Meilenkamp is echt heel saai.
Stelling: vorige match keek beter weg.
Fitzmaurice?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die ouwe die is weggestuurd wegens een misplaatst grapje en/of al dood is.
de tijd van @Nattekat komt nog wel. Er komen tribunalen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:wereldgozer zit ook in een kamp.
https://www.huffingtonpos(...)jokes_n_3050396.htmlquote:
En toch genot.quote:
Hey, leest Zjak weer mee?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Hey @:mastercaller
Wat leuk dat je meeleest
Paul Limgodquote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Darters met lange mouwen neem ik niet serieus
Eddy Poelman.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat het toevallig precies op dit moment ook losgaat op Twitter over Paul Hinks maar die kans vind ik niet zo heel erg grootquote:
Heeft een dochterquote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ashton valt gewoon op mannen toch?
Klopt, ze valt dus niet op Ron.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ashton valt gewoon op mannen toch?
Wanneer welquote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef Shreyas het volgende:
Die Meulenkamp speelt niet echt best vandaag
wat jij wilquote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
https://www.huffingtonpos(...)jokes_n_3050396.html
Fitzmaurice chirped: "What's black and eats bananas? Half of London."
Daarom is het je favoriet zeker?
Dat is niet per se een antwoord op de vraag.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat het toevallig precies op dit moment ook losgaat op Twitter over Paul Hinks maar die kans vind ik niet zo heel erg groot
@:zipportal hoe staat het op twitter
Dennis Smithquote:Op donderdag 16 december 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit Dennis Ovens was
Terry Jenkins the Raging Bull godquote:
Al besproken.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Oh is die idioot hier ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al besproken.
Maar je blokkeert @:shreyas dus het is je vergeven.
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Darters met lange mouwen neem ik niet serieus
Vroeger zag Ron er lesbischer uitquote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, ze valt dus niet op Ron.
Dan wordt het zo'n rood bad.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben hier sowieso meer vrouwen nodig
Is dat Asha ten Broeke?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger zag Ron er lesbischer uit
[ afbeelding ]
Lekker schreeuwen terwijl je tegenstander al aan het gooien isquote:
Ron is wel één van die types bij wie een paar maatjes minder veel goeds heeft gedaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger zag Ron er lesbischer uit
[ afbeelding ]
In Cor posten nog een paar leuke vrouwen!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben hier sowieso meer vrouwen nodig
Daar geloof ik niets vanquote:Op donderdag 16 december 2021 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Cor posten nog een paar leuke vrouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |