U vraagt.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen hele sterke voorkeur
Heeft iemand eigenlijk ooit nog wat van Hinks vernomen of heb ik op dat punt wat gemist
quote:
Neequote:
In dat geval...pics?quote:
Wij leven mee.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
En aangezien het een avondbezorger is komt hij morgenavond.
Stelling verworpen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ashton is echt heel saai.
Meilenkamp is echt heel saai.
Stelling: vorige match keek beter weg.
Niet alleen maar hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook alleen maar vanwege de treinen zeker.
Nee liever dit.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ashton is echt heel saai.
Meilenkamp is echt heel saai.
Stelling: vorige match keek beter weg.
Fitzmaurice?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die ouwe die is weggestuurd wegens een misplaatst grapje en/of al dood is.
de tijd van @Nattekat komt nog wel. Er komen tribunalen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:wereldgozer zit ook in een kamp.
https://www.huffingtonpos(...)jokes_n_3050396.htmlquote:
En toch genot.quote:
Hey, leest Zjak weer mee?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Hey @:mastercaller
Wat leuk dat je meeleest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |