abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202656643
Laat maar zitten.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 16 december 2021 @ 22:23:47 #227
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_202656645
Het kamp komt weer goed weg.
  donderdag 16 december 2021 @ 22:23:54 #228
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_202656649
Hey @MasterCaller

Wat leuk dat je meeleest :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_202656650
quote:
80s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]
Geen hele sterke voorkeur

Heeft iemand eigenlijk ooit nog wat van Hinks vernomen of heb ik op dat punt wat gemist
U vraagt.
pi_202656652
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:22 schreef fetX het volgende:

[..]
Erg mooi.
:%
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_202656655
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef fetX het volgende:
Is je bestelling er al @:caland ?
Nee

En aangezien het een avondbezorger is komt hij morgenavond. :{
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 16 december 2021 @ 22:24:10 #232
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_202656658
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kirk Bevins.
Ook alleen maar vanwege de treinen zeker.
pi_202656661
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik las vrouw.
In dat geval...pics?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 16 december 2021 @ 22:24:18 #234
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_202656663
Ashton is echt heel saai.
Meilenkamp is echt heel saai.

Stelling: vorige match keek beter weg.
pi_202656664
JAAAAAAAAAAAA!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 16 december 2021 @ 22:24:30 #236
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_202656667
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee

En aangezien het een avondbezorger is komt hij morgenavond. :{
Wij leven mee.
  donderdag 16 december 2021 @ 22:24:33 #237
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202656669
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ashton is echt heel saai.
Meilenkamp is echt heel saai.

Stelling: vorige match keek beter weg.
Stelling verworpen.
  donderdag 16 december 2021 @ 22:24:46 #238
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_202656673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef fetX het volgende:
Het kamp komt weer goed weg.
@Wereldgozer zit ook in een kamp.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_202656679
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Ook alleen maar vanwege de treinen zeker.
Niet alleen maar hoor :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 16 december 2021 @ 22:25:04 #240
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_202656686
Darters met lange mouwen neem ik niet serieus :')
  donderdag 16 december 2021 @ 22:25:07 #241
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_202656689
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ashton is echt heel saai.
Meilenkamp is echt heel saai.

Stelling: vorige match keek beter weg.
Nee liever dit.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_202656692
Darts op zn lelijkst deze pot
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 16 december 2021 @ 22:25:25 #243
39237 crew  H_T
2733
pi_202656698
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Die ouwe die is weggestuurd wegens een misplaatst grapje en/of al dood is.
Fitzmaurice?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 16 december 2021 @ 22:25:29 #244
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_202656699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
@:wereldgozer zit ook in een kamp.
de tijd van @Nattekat komt nog wel. Er komen tribunalen.
  Redactie Sport donderdag 16 december 2021 @ 22:25:30 #245
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202656701
oeeee
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 16 december 2021 @ 22:25:31 #246
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_202656702
quote:
6s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef Machielovic het volgende:

[..]
Fitsmourice
https://www.huffingtonpos(...)jokes_n_3050396.html

Fitzmaurice chirped: "What's black and eats bananas? Half of London."

Daarom is het je favoriet zeker?
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_202656704
Die Meulenkamp speelt niet echt best vandaag -O-
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_202656705
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef bechirti het volgende:
Darts op zn lelijkst deze pot
En toch genot.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_202656706
quote:
80s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Hey @:mastercaller

Wat leuk dat je meeleest :)
Hey, leest Zjak weer mee? :D
  donderdag 16 december 2021 @ 22:25:52 #250
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_202656710
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef bechirti het volgende:
Darts op zn lelijkst deze pot
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')