quote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat het toevallig precies op dit moment ook losgaat op Twitter over Paul Hinks maar die kans vind ik niet zo heel erg groot
@:zipportal hoe staat het op twitter
Dennis Smithquote:Op donderdag 16 december 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit Dennis Ovens was
Terry Jenkins the Raging Bull godquote:
Al besproken.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Oh is die idioot hier ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al besproken.
Maar je blokkeert @:shreyas dus het is je vergeven.
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Darters met lange mouwen neem ik niet serieus
Vroeger zag Ron er lesbischer uitquote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, ze valt dus niet op Ron.
Dan wordt het zo'n rood bad.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben hier sowieso meer vrouwen nodig
Is dat Asha ten Broeke?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger zag Ron er lesbischer uit
[ afbeelding ]
Lekker schreeuwen terwijl je tegenstander al aan het gooien isquote:
Ron is wel één van die types bij wie een paar maatjes minder veel goeds heeft gedaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeger zag Ron er lesbischer uit
[ afbeelding ]
In Cor posten nog een paar leuke vrouwen!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben hier sowieso meer vrouwen nodig
Daar geloof ik niets vanquote:Op donderdag 16 december 2021 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Cor posten nog een paar leuke vrouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |