Verboten ouwe reusquote:Op donderdag 16 december 2021 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom post @:wereldgozer niet onder het account van @:anneloos hier. Of is dat misschien omdat het een act is?
We kijken lekker samenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom post @:wereldgozer niet onder het account van @:anneloos hier. Of is dat misschien omdat het een act is?
Zelfs de rechterhand van Mikel wil dat er sneller gegooid wordtquote:Op donderdag 16 december 2021 22:04 schreef wimderon het volgende:
Als je het draaien van de resterende darts in de handen van Meikle gezien hebt kun je dat niet meer niet zien.
@GGMMquote:Op donderdag 16 december 2021 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn ze achter de schermen wel op de hoogte van die huishouding?
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:07 schreef engine het volgende:
Even het vlaggetje er weer bij pakken
Welke?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik open een biertje. Het WK is nu écht begonnen.
Heineken. Mien merk.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke?
Ik vraag dit voor @:gurneyisbestoke en @:lenny_leonard
Je moet er van houden zullen we maar zeggenquote:
Speciaalbier is wel lekker, maar je moet er niet over gaan lullen alsof het wijn is.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon normaal pils, speciaal bier vind ik interessantdoenerij.
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik open een biertje. Het WK is nu écht begonnen.
Ik heb ook weinig keus want het bier wordt altijd gehaald door mijn vriendin, die wel een rijbewijs heeft.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet er van houden zullen we maar zeggen
Dat gelul over wijn is ook interessantdoenerij.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Speciaalbier is wel lekker, maar je moet er niet over gaan lullen alsof het wijn is.
Heb jij geen rijbewijsquote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig keus want het bier wordt altijd gehaald door mijn vriendin, die wel een rijbewijs heeft.
Als @maxi-mus het voor het zeggen krijgt, ga je tegen de muur. Ter info.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Pils vind ik op zijn tijd ook dikke prima
Thuis trek ik liever een speciaalbiertje open doorgaans
WIJ zijn TEGEN Almere.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef Caland het volgende:
We juichen vanavond NIET voor het vlaggetje
Dat doe ik eigenlijk alleen bij anderen thuis, laat op de avondje ééntje ofzo. Gewoon lekker doortikken thuis met normaal bier.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Pils vind ik op zijn tijd ook dikke prima
Thuis trek ik liever een speciaalbiertje open doorgaans
Dan kan ik in de tussentijd maar beter flink wat speciaalbiertjes klappenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Als @:maxi-mus het voor het zeggen krijgt, ga je tegen de muur. Ter info.
Nee nog niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij geen rijbewijs
Wat is dit nu weer
NO NEEDLE POLICYquote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Meulenkamp met lange mouwtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |