WIJ zijn TEGEN Almere.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef Caland het volgende:
We juichen vanavond NIET voor het vlaggetje
Dat doe ik eigenlijk alleen bij anderen thuis, laat op de avondje ééntje ofzo. Gewoon lekker doortikken thuis met normaal bier.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Pils vind ik op zijn tijd ook dikke prima
Thuis trek ik liever een speciaalbiertje open doorgaans
Dan kan ik in de tussentijd maar beter flink wat speciaalbiertjes klappenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Als @:maxi-mus het voor het zeggen krijgt, ga je tegen de muur. Ter info.
Nee nog niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij geen rijbewijs
Wat is dit nu weer
NO NEEDLE POLICYquote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Meulenkamp met lange mouwtjes
Nee en die ga ik niet krijgen ookquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie ook al een online kerstborrel gehad? Mensonterende gebeurtenis.
Als je een beetje karakter hebt doe je daar niet aan mee.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Precies, moet je ook niet doen. Zeker niet als je net je eerste wijncursus hebt afgerond en dan op een feestje gaat praten over mooie volle ronde tonen van rood fruit.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gelul over wijn is ook interessantdoenerij.
Oke wij van DRT vinden dat geen enkel probleem hoorquote:
Thuis genieten, ergens anders lekker doortikkenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk alleen bij anderen thuis, laat op de avondje ééntje ofzo. Gewoon lekker doortikken thuis met normaal bier.
Ach ja, de problemen. Ik zou dan toch voor Grolsch of Hertog kiezen (maar ik ben een proleet en drink eigenlijk louter speciaalbier thuis)quote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig keus want het bier wordt altijd gehaald door mijn vriendin, die wel een rijbewijs heeft.
Louis kan dat wel heel goed.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Precies, moet je ook niet doen. Zeker niet als je net je eerste wijncursus hebt afgerond en dan op een feestje gaat praten over mooie volle ronde tonen van rood fruit.
Morgen met 4 collega’s eten en borrelen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Wij gingen online pizza’s makenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Geef me m’n kerstpakket, de rest kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een beetje karakter hebt doe je daar niet aan mee.
@:caland
Jaquote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hebben meer of minder dan de helft van de wk deelnemers een of meerdere tattoos?
Ik vind Grolsch niet te zuipen maar Hertog Jan staat hier ook regelmatig in de koelkast ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ja, de problemen. Ik zou dan toch voor Grolsch of Hertog kiezen (maar ik ben een proleet en drink eigenlijk louter speciaalbier thuis)
Dit gebeurt dus bij mijquote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Geef me m’n kerstpakket, de rest kan me gestolen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |