Ga dan maar weg.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Denk dat we darts zo toch maar afzetten. Deze tijd kunnen we beter gebruiken.
@Wereldgozer gaat het zwaar krijgen dus.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
We waren net bezig met een unban. Je begint weer op nul.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Deze is net zo scherp als het mes van Vincent.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer, ik had er wel oren naar.
De transformatie richting Benno Lquote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef wimderon het volgende:
Mitchell Clegg toen, ergens ertussenin en nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom denk je nou weer gelijk aan facesitting? Dat doe ik hem heus niet aan.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
@:wereldgozer gaat het zwaar krijgen dus.
Heb ik tenminste wat aan hem. Spreek ik hem ook nog eens.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We waren net bezig met een unban. Je begint weer op nul.
Een dildo in zijn reet?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom denk je nou weer gelijk aan facesitting? Dat doe ik hem heus niet aan.
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom denk je nou weer gelijk aan facesitting? Dat doe ik hem heus niet aan.
Zeg als jij DRT onderaan de pikorde zet dan zout je maar op hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 21:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb ik tenminste wat aan hem. Spreek ik hem ook nog eens.
Hij is een vrouw geworden?quote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sta hier erg (gender)neutraal in.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij gaat het sowieso zwaar krijgen als je op hem zitquote:Op donderdag 16 december 2021 21:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb ik tenminste wat aan hem. Spreek ik hem ook nog eens.
Pak ‘m anaal die vuilak!!!quote:Op donderdag 16 december 2021 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Vooruit, tijdens dit soort potjes is dit type palaver wel geoorloofd.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een dildo in zijn reet?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |