Het is lekker of niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Precies, moet je ook niet doen. Zeker niet als je net je eerste wijncursus hebt afgerond en dan op een feestje gaat praten over mooie volle ronde tonen van rood fruit.
Ik kon er niet onderuitquote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een beetje karakter hebt doe je daar niet aan mee.
@:caland
Ik vind bruine flesjes walgelijk om uit te drinken.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Grolsch niet te zuipen maar Hertog Jan staat hier ook regelmatig in de koelkast ja.
Dat vind ik eigenlijk ook een matig concept. Iedereen krijgt het dus het is meer een verplichting dan waardering.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Geef me m’n kerstpakket, de rest kan me gestolen worden
Dit ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee en die ga ik niet krijgen ook
Uitstekend
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik vind bruine flesjes walgelijk om uit te drinken.
Ik vind Heineken en Bavaria echt niks, Amstel/Grolsch/Hertog mag ik wel graag open trekken op feestjes van anderenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Grolsch niet te zuipen maar Hertog Jan staat hier ook regelmatig in de koelkast ja.
Wij hadden een LIVESTRIEM met een heel slechte All you need is love parodie, de operationeel directeur die als Masked Singer in een rendierpak 'All I want for Christmas' zong en tot slot een cabaretier met een semi grappig stukje.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie ook al een online kerstborrel gehad? Mensonterende gebeurtenis.
Harry Mens heeft dat heel goed begrepen.quote:
Ik denk ten minste 90%quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hebben meer of minder dan de helft van de wk deelnemers een of meerdere tattoos?
Ontslag nemen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij gingen online pizza’s maken
Het was walgelijk maat
Jij hebt de oude freddytijd dus NIET meegemaaktquote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik vind bruine flesjes walgelijk om uit te drinken.
Amstel vind ik ook bocht. Gelukkig hebben we eindelijk heineken in de kantine.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Heineken en Bavaria echt niks, Amstel/Grolsch/Hertog mag ik wel graag open trekken op feestjes van anderen
Trampstamp allen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zou Ashton ergens een tatoeage hebben?
Ik vermoed een piercing.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Sowquote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaat lastig op de sociale werkplaats
Op haar enkel.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Op een plek waar het licht nooit schijntquote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben een beelddenkerquote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op haar enkel.
En op haar reet zo'n aarsgewei.
Is dat de toiletjuffrouw?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kan iemand die verdwaalde oma van het podium halen???
Maar dan krijgen wij er weer last van in de RTL7 studio.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kan iemand die verdwaalde oma van het podium halen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |