Tuurlijk. Bedoel meer dat ik tot nu toe steeds wel kon leven met gelijke spelen vanwege de verbetering in het spel, organisatie en eigenlijk alles rondom de club. En dat grotere plaatje ziet er natuurlijk nog steeds prima uit, al wordt dat in de emotie van de wedstrijd steeds lastiger om te zien voor mij.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is voornamelijk voorin dat we de kwaliteit niet hebben om na 75 minuten met 0-3 voor te staan. Dit is al de zoveelste keer en dat is geen toeval. Leuk zo’n Linssen bijvoorbeeld, maar de 100% kansen die hij heeft gemist zijn al bijna op 2 handen te tellen.
Ik snap het. Begin het zelf ook erg frustrerend te vinden. Als je vandaag met 0-2/0-3 van het veld af stapt was dat niet raar geweest.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Bedoel meer dat ik tot nu toe steeds wel kon leven met gelijke spelen vanwege de verbetering in het spel, organisatie en eigenlijk alles rondom de club. En dat grotere plaatje ziet er natuurlijk nog steeds prima uit, al wordt dat in de emotie van de wedstrijd steeds lastiger om te zien voor mij.
Alles moet ook met rechts.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:53 schreef fetX het volgende:
Pedersen met de zoveelste opzichtige overtreding.
Gewoon toch een gebrek aan kwaliteit, helaas.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godallemachtig wat gebeurt dit vaak dit seizoen. Veel beter zijn, kansen missen en toch afgestraft worden voor een slippertje.
Het scoren wil niet zo lukken de laatste tijd inderdaad. Maar goed, als je ziet waar we vandaan komen ben ik nog steeds tevreden.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gewoon toch een gebrek aan kwaliteit, helaas.
Wat is dan precies de kopiequote:Op woensdag 15 december 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Jullie zijn een kopie van PSV, alleen creëert PSV meer kansen en loopt er meer kwaliteit rond.
0-4quote:Op woensdag 15 december 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Jullie zijn een kopie van PSV, alleen creëert PSV meer kansen en loopt er meer kwaliteit rond.
afbeeldingquote:Op woensdag 15 december 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
Kokcu wederom by far de beste man op het veld
Gewoon niet zo'n bijzondere spelerquote:Op woensdag 15 december 2021 20:05 schreef Haringkop het volgende:
Sini is ook matig de laatste wedstrijden.
Oh absoluut, genoeg progressie te zien. Maar toch jammer we voorin niet genoeg kwaliteit hebben rondlopen. Had het allemaal een stuk makkelijker gemaakt.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het scoren wil niet zo lukken de laatste tijd inderdaad. Maar goed, als je ziet waar we vandaan komen ben ik nog steeds tevreden.
Eerlijk gezegd vind ik het best aanvaardbaar wat we voorin hebben lopen, als je kijkt naar de financiële middelen en het vertrek van Berghuis. Alleen Alireza valt wat tegen.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh absoluut, genoeg progressie te zien. Maar toch jammer we voorin niet genoeg kwaliteit hebben rondlopen. Had het allemaal een stuk makkelijker gemaakt.
Hij vertraagt het spel alleen maar?quote:
Wie vandaag niet op deze knollentuinquote:Op woensdag 15 december 2021 20:12 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson heeft elke keer heel veel moeite met de bal. Matige voetballer zeg.
Had toch graag die kerel van Man U gezien i.p.v. Nelson.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het best aanvaardbaar wat we voorin hebben lopen, als je kijkt naar de financiële middelen en het vertrek van Berghuis. Alleen Alireza valt wat tegen.
We spelen ook met veel risico dus dan krijg je dit vaker. Het ziet er stukken beter uit maar ineens ligt ie aan de verkeerde kant in het netjequote:Op woensdag 15 december 2021 20:11 schreef alopio het volgende:
Bizar eigenlijk dat je weer zo gemakkelijk speelt, zo de controle hebt, zo niks weggeeft en gewoon heel simpel de wedstrijd doorkomt, en dan gewoon de bal er niet ingaat (das ook een kwaliteit) en de tegenstander door de eerste de beste fout hun enige kans maken. Frustrerend
ja ik had Ronaldo ook veel liever gezienquote:Op woensdag 15 december 2021 20:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Had toch graag die kerel van Man U gezien i.p.v. Nelson.
Kökcü vertraagt het spel heel vaak.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij vertraagt het spel alleen maar?
Enige die iets van urgentie uitstraalt in het maken van tempo vind ik Pedersen vanavond.
De gemiddelde akker ligt er strakker bij ja.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie vandaag niet op deze knollentuin
Goeie, Klaas.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik had Ronaldo ook veel liever gezien
Maar niet door kansen, want dan is het nog logisch, maar gewoon door slordigheden en persoonlijke fouten. Terwijl je zonder al teveel energie gewoon 0-1 voor staat. Als je het met 0-3 naar huis was gegaan was er ook niks raars aan geweestquote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We spelen ook met veel risico dus dan krijg je dit vaker. Het ziet er stukken beter uit maar ineens ligt ie aan de verkeerde kant in het netje
Ik zou wat beter opletten.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kökcü vertraagt het spel heel vaak.
Vind hem eerlijk gezegd ook maar zelden uitblinken.
Ik vind hem eigenlijk van vergelijkbaar niveau als Vilhena. Dat zou ook zo'n topper zijn volgens de kenners.
kokcu is pas 20quote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kökcü vertraagt het spel heel vaak.
Vind hem eerlijk gezegd ook maar zelden uitblinken.
Ik vind hem eigenlijk van vergelijkbaar niveau als Vilhena. Dat zou ook zo'n topper zijn volgens de kenners.
Ik vind Kokcu eigenlijk vrijwel elke week de beste van Feyenoord.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
Kokcu wederom by far de beste man op het veld
Dit inderdaad. Ik snap best dat onze speelstijl meer risico’s met zich meebrengt. Maar er worden gewoon doelpunten weggeven in situaties die amper gevaarlijk zijn. Heeft niks met de speelstijl te maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar niet door kansen, want dan is het nog logisch, maar gewoon door slordigheden en persoonlijke fouten. Terwijl je zonder al teveel energie gewoon 0-1 voor staat. Als je het met 0-3 naar huis was gegaan was er ook niks raars aan geweest
Klopt ook wel, staat ook in vrijwel alle LIJSTJES bij de eerste 5quote:Op woensdag 15 december 2021 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Kokcu eigenlijk vrijwel elke week de beste van Feyenoord.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:19 schreef Caland het volgende:
Als je de waarde van Kokcu dit seizoen niet ziet moet je gewoon stoppen met voetbal kijken.
Ook qua meters etc, laatst nog een filmpje van vi. Maar mensen kunnen niet verder kijken dan een houding ofzo.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ook wel, staat ook in vrijwel alle LIJSTJES bij de eerste 5
Hopelijk zitten de scouts van Arsenal weer op de tribune.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ook wel, staat ook in vrijwel alle LIJSTJES bij de eerste 5
Kutraciste!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook qua meters etc, laatst nog een filmpje van vi. Maar mensen kunnen niet verder kijken dan een houding ofzo.
"AS Roma, Sevilla en Leeds United hebben de afgelopen weken voor hem daar gezeten", vertelde Jansen. (Freek bij vi, eind november)quote:Op woensdag 15 december 2021 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hopelijk zitten de scouts van Arsenal weer op de tribune.
O wacht.
Blijkbaar niks beters op de bank.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou Diemers toch met een reden brengen zou je zeggen
Ik zie de meerwaarde vanavond in elk geval niet. Hij is weliswaar redelijk balvast en zijn passes zijn over het algemeen goed, maar het gaat in een enorm traag tempo. Vaak en lang dribbelen aan de bal. Die ruimte en tijd krijg je toch helemaal niet in een Premier Leaguequote:Op woensdag 15 december 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
"AS Roma, Sevilla en Leeds United hebben de afgelopen weken voor hem daar gezeten", vertelde Jansen. (Freek bij vi, eind november)
Nou ja, het is niet helemaal niets. Maar Bielsa zal wel iemand willen die weinig doet ja. (lol)
Bijlow was geen pech hoor.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ongelooflijk die Unnerstall
Wat een pechpot.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:35 schreef Slobeend het volgende:
Als je deze wedstrijd 100 keer zo afspeelt win je er 99.
Nee, nee dit kan niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ongelooflijk die Unnerstall
Wat een pechpot.
Flikker een eind op.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Nee, nee dit kan niet.
Het was hemeltergend slecht vandaag, zoals het al weken(maanden) hemeltergend slecht is.
Dit was wel het dieptepunt van het seizoen, manmanman. Maar die Unnerstall keepte wel belachelijk goed.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:42 schreef fetX het volgende:
Begin het wel een beetje zat te worden. Elke keer beter, elke keer de betere kansen. En weer niet de volle buit. Vermoeiend zeg.
Gebrek aan kwaliteit voorin. Dessers/Linssen is het niet. Jahanbakhsh eigenlijk ook niet. Sinisterra te wisselvallig. Nelson voegt eigenlijk niks toe. Dan wordt het lastig.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:42 schreef fetX het volgende:
Begin het wel een beetje zat te worden. Elke keer beter, elke keer de betere kansen. En weer niet de volle buit. Vermoeiend zeg.
Dat valt wel mee. Als het tegen zit speel je maar 2 wedstrijden extra en dat begint pas in maart.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:45 schreef Haringkop het volgende:
Enige voordeel dat je na de winterstop geen last hebt van de beker in het al drukke schema.
Als zij Drommel nog hadden gehad wa dit gewoon 0-3 geworden ja. Die lachen echt hun ballen uit hun broek dat ze nog geld toe hebben gekregen toen ze hem met Unnerstall ruilden.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was wel het dieptepunt van het seizoen, manmanman. Maar die Unnerstall keepte wel belachelijk goed.
Z'n Unnerstall is wel een paar klassen beter dan Bijlow. Die hype is mag nu ook wel eens definitief voorbij zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was wel het dieptepunt van het seizoen, manmanman. Maar die Unnerstall keepte wel belachelijk goed.
Dit inderdaad. We zijn beter, maar veel creëren we gewoon niet. En op de nul spelen lukt ons de laatste tijd ook niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit voorin. Dessers/Linssen is het niet. Jahanbakhsh eigenlijk ook niet. Sinisterra te wisselvallig. Nelson voegt eigenlijk niks toe. Dan wordt het lastig.
Hypequote:Op woensdag 15 december 2021 20:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Z'n Unnerstall is wel een paar klassen beter dan Bijlow. Die hype is mag nu ook wel eens definitief voorbij zijn.
Eens alleen vind ik Sinisterra wel echt een goede speler.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit voorin. Dessers/Linssen is het niet. Jahanbakhsh eigenlijk ook niet. Sinisterra te wisselvallig. Nelson voegt eigenlijk niks toe. Dan wordt het lastig.
Dat is hij ook, maar het wordt wel tijd dat hij wat constanter wordt. Zoals hij vandaag speelt heb je niks aan hem.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens alleen vind ik Sinisterra wel echt een goede speler.
Je bent zelf een slechte hype.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Z'n Unnerstall is wel een paar klassen beter dan Bijlow. Die hype is mag nu ook wel eens definitief voorbij zijn.
Jens Toornstraquote:Op woensdag 15 december 2021 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom heeft psv deze keeper weggedaan
was die zo slecht daar
feyenoord heeft een 1 topspeler nodig
een leider
die is er niet
Communiceren ook totaal niet. De een stottert en de ander spreekt haast geen Nederlands.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Geertruida en Senesi is echt een drama samen. Beiden domme onrustige spelers.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Geertruida en Senesi is echt een drama samen. Beiden domme onrustige spelers.
Hou toch eens op over dat gestotter. Dat is niet aan de orde tijdens een wedstrijd. En Senesi kent de termen inmiddels echt wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:58 schreef XSbig het volgende:
[..]
Communiceren ook totaal niet. De een stottert en de ander spreekt haast geen Nederlands.
Dit is gewoon een schijnbewegingquote:
Ik vergeet het sowieso, ga op bezoek bij mijn schoonmoederquote:Op woensdag 15 december 2021 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen Trauner.
Vergeet het dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit het probleem niet echt.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Trauner niet mee doet ga ik het ook nog eens overdenken of ik wel wil kijken
Ach kom. Trauner is een solide verdediger en zeker een aderlating als hij er niet bij is, maar Feyenoord heeft voldoende kwaliteit om die wedstrijd te winnen.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Trauner niet mee doet ga ik het ook nog eens overdenken of ik wel wil kijken
Ik vind Geertruida - Senesi wel een heel wild duo die voetballend ook vaak veel te veel hooi op hun vork nemen hoor.quote:
Neequote:Op woensdag 15 december 2021 21:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach kom. Trauner is een solide verdediger en zeker een aderlating als hij er niet bij is, maar Feyenoord heeft voldoende kwaliteit om die wedstrijd te winnen.
Leg de selecties van Ajax en Feyenoord maar eens tegen elkaar aan. Ligt veel minder ver uit elkaar dan je zou denken.quote:
Nah, niet echt.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leg de selecties van Ajax en Feyenoord maar eens tegen elkaar aan. Ligt veel minder ver uit elkaar dan je zou denken.
De enige oplossing lijkt mij dat we die wedstrijd verzetten. Het is niet anders.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leg de selecties van Ajax en Feyenoord maar eens tegen elkaar aan. Ligt veel minder ver uit elkaar dan je zou denken.
Jullie?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:55 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zijn jullie zo bang voor Ajax? We voetballen al 2 maanden lang kut in de Eredivisie, die eerste drie potjes vertekenen nogal de vorm van Ajax nu.
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Of Arne moet gaan kijken hoe het toch komt dat er met zoveel overwicht toch nog wel moeilijk tot echt grote kansen gekomen wordt. Ik tel eigenlijk alleen de goal van Dessers en de kans van Nelson op het eind.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:17 schreef Maastoren het volgende:
[ twitter ]
Bij Twente moeten ze allemaal een staatslot gaan kopen.
Die kans van Geertruida was ook groot. En nog één in de eerste helft die nog een rebound had op kunnen leveren.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Of Arne moet gaan kijken hoe het toch komt dat er met zoveel overwicht toch nog wel moeilijk tot echt grote kansen gekomen wordt. Ik tel eigenlijk alleen de goal van Dessers en de kans van Nelson op het eind.
Mwah, dat was nog best een moeilijke hoek. Deed hij alsnog wel uitstekend, maar met rechts zal zelfs een spits die bal 7 van de 10 keer niet maken imo.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kans van Geertruida was ook groot. En nog één in de eerste helft die nog een rebound had op kunnen leveren.
Dat was gisteren zo, maar in andere wedstrijden missen we echt veel grote kansen hoor. Dat lijkt me inmiddels wel kwaliteit en geen toeval. Gisteren had je natuurlijk wel wat pech met 3x (?) op de paal en Unnerstall is dan ook nog echt een goede keeper.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Of Arne moet gaan kijken hoe het toch komt dat er met zoveel overwicht toch nog wel moeilijk tot echt grote kansen gekomen wordt. Ik tel eigenlijk alleen de goal van Dessers en de kans van Nelson op het eind.
Zeker die op de paal was een levensgrote kans in de eerste helft.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:42 schreef Scrummie het volgende:
Jahanbakhsh had ook een prima kans, bal op de paal dacht ik? En nog een schot op de paal ergens meen ik. Of hebben jullie het niet over dat soort kansen?
Dat zijn ook wel kansen inderdaad, maar echt grote kansen die er gewoon in moeten waren er gisteren toch maar 2 of 3. Maar normaal maak je er van die andere ook zeker nog wel eentje ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:42 schreef Scrummie het volgende:
Jahanbakhsh had ook een prima kans, bal op de paal dacht ik? En nog een schot op de paal ergens meen ik. Of hebben jullie het niet over dat soort kansen?
Ja dat vond ik twee keer vooral individuele kwaliteit, die eerste raakte hij echt nog wonderbaarlijk goed en die tweede creëerde hij ook min of meer voor zichzelf. Heb het meer over goede, uitgespeelde kansen. Dat mis ik toch nog steeds wel een beetje. Al blijft het natuurlijk ook altijd een combinatie van, geluk dwing je af etc. etc.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:42 schreef Scrummie het volgende:
Als je 3 a 4 echt grote kansen creëert per wedstrijd doe je het imo wel goed. Dat is bij ons niet elke wedstrijd zo (gisteren ook niet), maar vaak wel. Dan mogen we eigenlijk wel verwachten dat je er 2 in schiet los van andere mogelijkheden.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat vond ik twee keer vooral individuele kwaliteit, die eerste raakte hij echt nog wonderbaarlijk goed en die tweede creëerde hij ook min of meer voor zichzelf. Heb het meer over goede, uitgespeelde kansen. Dat mis ik toch nog steeds wel een beetje. Al blijft het natuurlijk ook altijd een combinatie van, geluk dwing je af etc. etc.
Ja, zo wel eens inderdaad.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat vond ik twee keer vooral individuele kwaliteit, die eerste raakte hij echt nog wonderbaarlijk goed en die tweede creëerde hij ook min of meer voor zichzelf. Heb het meer over goede, uitgespeelde kansen. Dat mis ik toch nog steeds wel een beetje. Al blijft het natuurlijk ook altijd een combinatie van, geluk dwing je af etc. etc.
M.i. deels doordat in kansrijke posities verkeerde keuzes worden gemaakt. Balletje wel/niet door laten lopen, 2/3 man met dezelfde looplijn waardoor een voorzet niet aankomt of een rebound niet gemaakt kan worden, rare afstandschoten etc.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, vooral het behouden van overzicht en het maken van de juiste keuzes. Zelfs met de eerste bal van Jahanbakhsh had hij hem nog opzij kunnen leggen (volgens mij stond Dessers dan vrij voor de keeper). Idem met die bal van Malacia in de eerste helft van de verlening op Dessers als hij iets wacht met geven dan staat Toornstra er beter voor. En Dessers legt in de eerste helft ook een bal in de drukte bij Unnerstall ipv echt te kijken waar de ruimte ligt (tweede paal).quote:Op donderdag 16 december 2021 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:51 schreef onlogisch het volgende:
Nou jong0ns, wat een muzikaal pronkstukje is dit weer zeg.
Niet gekliktquote:Op donderdag 16 december 2021 14:51 schreef onlogisch het volgende:
Nou jong0ns, wat een muzikaal pronkstukje is dit weer zeg.
Dat wordt leuk zondag.quote:Er moeten volop spelers van Feyenoord zijn geweest die het met ‘De Kromme’ eens waren. Ook door de incidentjes, variërend van klein tot iets serieuzer, die aan de orde van de dag waren op 1908. Een vechtpartij met Orkun Kökçü, de mededeling van Mark Diemers dat hij zou uithalen als de aanvoerder zich zo zou blijven gedragen.
De Rotterdamse jongens, zoals Tyrell Malacia, Justin Bijlow en Lutsharel Geertruida, die hun medespeler respecteerden, maar qua karakter niet alles over hun kant lieten gaan. De verbale aanvaringen met Cor Pot, de rechterhand van Advocaat. De Serviër Uros Spajic, die zich volgens ingewijden moest inhouden om de uitdagende Berghuis niet van het trainingsveld te schoppen.
,,Zo was Berghuis”, zegt Advocaat. ,,Maar hij was wel de enige die iets zei. De rest zei niks, dat was ook het probleem. Steven zocht altijd het randje op. Bij zijn trainers, bij zijn medespelers, maar ook bij zichzelf.’’
Dat leverde dus de nodige botsingen op. Niet met jongens als Robert Bozeník en Nicolai Jørgensen, die goed waren met de aanvoerder. Bij veel incidenten keek Advocaat volgens eigen zeggen bewust de andere kant op. En toen Berghuis zijn ploeg dupeerde door enkele domme rode kaarten te krijgen en meer dan ooit onder vuur lag, bleef Advocaat gewoon achter hem staan. Ondanks het feit dat zijn assistenten Zeljko Petrovic, Cor Pot en John de Wolf intern pleitten voor hardere maatregelen.
Die uitzonderingspositie had de aanvaller te danken aan het feit dat hij onbetwist de beste speler van Feyenoord was. Dat betekende overigens niet dat Berghuis de meest populaire speler was bij het Legioen. Maar toen Ajax zich had gemeld in de Kuip en de speler verzuimde een statement te maken dat hij geen interesse had, kwam er pas echt een storm over hem heen. Berghuis stapte uit de groepsapp die speciaal was aangemaakt voor de trainingen tijdens de zomervakantie. Er leek weinig liefde tussen hem en zijn toen nog teamgenoten.
Daar zouden wel een paar kaarten gepakt kunnen worden jaquote:
Ik ben vooral bang dat sommige spelers zich nu teveel willen laten gelden tov Berghuis. Dat pakt vaak juist verkeerd uit.quote:
Prima waarschuwingquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:42 schreef GGMM het volgende:
Leuke special
Wel op het kanaal van Ajax
Dit zijn wel teksten zeg, Guus zoekt de grenzen op.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:37 schreef Scrummie het volgende:
Grootste wedstrijd in Nederland. Ajax is goed. Wij zijn de underdog. Jammer dat er geen publiek bij is (Guus heeft geen zin om het daar weer over te hebben). Ervaring voor het leven. Guus heeft geen glazenbol.
Heb je dat filmpje (en dat stuk) van Rinus, Jan en Sjaak al gezien? Die 3 zijn echt goud.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:09 schreef Caland het volgende:
Guus zat niet echt te wachten op de vragen van Hansie en rasmongool Wijffels
Ja, stuk ook gelezen. Aan een stuk door gelachen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje (en dat stuk) van Rinus, Jan en Sjaak al gezien? Die 3 zijn echt goud.
Nog niet gekeken! Misschien straks.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Klinkt interessant, korte conclusie want heb geen Pro?
Zo slecht dat ik er ook wel weer om kan lachenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk lekker oldkskool setje krijg je deze aids
Even buiten de muziekstijl waar ik al geen enorme fan van ben, hoe moeilijk is het nou om een goed lopende tekst te bedenken?quote:
Uiteindelijk is het maar 1 wedstrijd en geen knock-out. Zou alleen met spuiten spelen als er dan geen risico op langere blessures is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze douwen er maar een spuit in bij Trauner.
Hij is nodig.
Als het niet kan dan niet natuurlijk, maar hij is op zich wel een behoorlijk cruciale schakel. Ik zou wel een klein risico durven nemen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het maar 1 wedstrijd en geen knock-out. Zou alleen met spuiten spelen als er dan geen risico op langere blessures is.
Ik heb hem dan liever bij 3 potjes dan bij 1.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als het niet kan dan niet natuurlijk, maar hij is op zich wel een behoorlijk cruciale schakel. Ik zou wel een klein risico durven nemen.
Onze kansen nemen gewoon behoorlijk toe met hem, met zijn kopkracht tegenover Haller en met de rust die hij brengt in de verdediging. En mocht het heel slecht uitpakken en hij er 6 weken uit liggen mist ie toch slechts 3 potjes
Slot hep 2x met AZ van Ajax gewonnen en wat hij toen deed gingen ze allemaal na, ik vind het (voor de verandering) een beetje een nutteloos filmpje van Blacked. Hartstikke leuk dat ze toen op de counter gingen maar het scheelt nogal of je dan een Boadu hebt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Klinkt interessant, korte conclusie want heb geen Pro?
Prima bak met content trouwens, dat VI Pro.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slot hep 2x met AZ van Ajax gewonnen en wat hij toen deed gingen ze allemaal na, ik vind het (voor de verandering) een beetje een nutteloos filmpje van Blacked. Hartstikke leuk dat ze toen op de counter gingen maar het scheelt nogal of je dan een Boadu hebt.
Ik ben verder een uiterst tevreden abonnee voor die paar euro ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Prima bak met content trouwens, dat VI Pro.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben verder een uiterst tevreden abonnee voor die paar euro ja.
Ik denk dat je hem harder nodig hebt tegen Ajax dan tegen Heerenveen, Vitesse en NEC.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb hem dan liever bij 3 potjes dan bij 1.
Enkele supporters van Feyenoord hebben zaterdag een misselijkmakend spandoek getoond met betrekking tot de kinderen van Steven Berghuis. De aanvaller maakte afgelopen zomer de veelbesproken overgang van Feyenoord naar Ajax. Berghuis zal zondag voor de eerste keer, in het tenue van de Amsterdammers, terugkeren in De Kuip.quote:
Dit is wel echt een dieptepunt. De kinderen van je concurrent sexueel misbruik toewensen.quote:
Ik verwacht het morgen zoals tegen PSV. Vanaf de middellijn volle druk, meter of 30 van de goal met een heel klein speelveld.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slot hep 2x met AZ van Ajax gewonnen en wat hij toen deed gingen ze allemaal na, ik vind het (voor de verandering) een beetje een nutteloos filmpje van Blacked. Hartstikke leuk dat ze toen op de counter gingen maar het scheelt nogal of je dan een Boadu hebt.
beste rijmers van rotterdamquote:
Neuh hoor, ouders en (jeugd)spelers fysiek aanvallen zorgt dat Amsterdam de lijst met kansloze acties nog aanvoert.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is wel echt een dieptepunt. De kinderen van je concurrent sexueel misbruik toewensen.
Gadverdamme.
Laten we het hopen. We voetballen best aardig. Als we nou morgen ook maar 10% efficiënter zijn dan normaal kan het leuk worden. Voorlopig hou ik het op een gelijkspel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:03 schreef Bombvis het volgende:
Morgen Vitesse op 9 punten zetten, toch lekker
‘Flauw grapje’quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Allemaal mensen helemaal pissig om een flauw grapje op een spandoek
Ga lekker weer Vermeer ophangen joh, schijnheiligen
Nou nou wat errug.quote:
Het is gewoon een flauw grapje. Nou nou, Borsato is het nieuws van de week, daar maken ze een toespeling op. Wat een verschrikking, wat kansloos. Of het zijn gewoon dommige mensen met een dommig grapjequote:Op zaterdag 18 december 2021 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Flauw grapje’![]()
Het is gewoon kansloos. En de ‘hunnie doen het ook’ kennen we nu wel.
mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is gewoon een flauw grapje. Nou nou, Borsato is het nieuws van de week, daar maken ze een toespeling op. Wat een verschrikking, wat kansloos. Of het zijn gewoon dommige mensen met een dommig grapje
Thin Lizzy en Joy Division.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Je zou je er maar zo erg mee bezig houden dat je weet hoe de kinderen van Berghuis heten. Zonder uitleg had ik geen flauw idee gehad wie in godsnaam Lizzy en Joy waren, dus ik snapte in eerste instantie al geen reet van het spandoek moet ik eerlijk zeggen.
O het doek was aan de kids van Berghuis gelinktquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Je zou je er maar zo erg mee bezig houden dat je weet hoe de kinderen van Berghuis heten. Zonder uitleg had ik geen flauw idee gehad wie in godsnaam Lizzy en Joy waren, dus ik snapte in eerste instantie al geen reet van het spandoek moet ik eerlijk zeggen.
Gaat me meer om het feit dat er geen publiek is en ik dus niet naar het stadion kan.quote:Op zondag 19 december 2021 10:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben lekker voorbereid op een kut wedstrijd die, al dan niet onterecht, verloren gaat.
Heel erg schokkend is het niet, maar om zoiets te verzinnen moet je toch wel niet helemaal 100 procent in de bovenkamer zijn.quote:
Wie is het daarmee oneens dan?quote:Op zondag 19 december 2021 11:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heel erg schokkend is het niet, maar om zoiets te verzinnen moet je toch wel niet helemaal 100 procent in de bovenkamer zijn.
Kan denk ik niet slechter dan vorig jaar met de gemiste penalty van Fer, de rode kaart van Ajax en de eigen goals..quote:Op zondag 19 december 2021 10:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben lekker voorbereid op een kut wedstrijd die, al dan niet onterecht, verloren gaat.
Oei! Is Marco al voor het gerecht geweest dan? :Squote:Op zondag 19 december 2021 09:05 schreef Boussaadia het volgende:
Ah, Feyenoorders die het normaal vinden om kinderen seksueel misbruik toe te wensen.
Verassend.
Leuke jinxquote:Op zondag 19 december 2021 11:30 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Kan denk ik niet slechter dan vorig jaar met de gemiste penalty van Fer, de rode kaart van Ajax en de eigen goals..
Voor wie is het erger? Voor Borsato of voor Berghuis?quote:Op zondag 19 december 2021 11:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heel erg schokkend is het niet, maar om zoiets te verzinnen moet je toch wel niet helemaal 100 procent in de bovenkamer zijn.
Ik ga weer keihard lachen om die opstelling denk ikquote:Op zondag 19 december 2021 11:55 schreef Kerftminister het volgende:
Zit een weekend in Istanbul, benieuwd of ze hem hier uitzenden. Denk het wel want abi Kökcü speelt natuurlijk voor ons.
Ik denk overigens dat het een echte 50/50 wedstrijd is, hopelijk kan de tactische visie van Slot het verschil maken.
Het gaat over de kinderen van Berghuis, die moeten gewoon met rust gelaten worden.quote:Op zondag 19 december 2021 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Voor wie is het erger? Voor Borsato of voor Berghuis?
Ik vond het eerder lachwekkend dan schokkend. Hoe verzin je het om ten eerste zo een lange doek te gaan kopen en dan zo een tekst erop te zetten...jezus kom dan met wat beters dan met zo een debiele tekst die niemand wat boeit denk ik.
Is toch vrij logisch om met Toornstra te spelen. Past in deze wedstrijden vele malen beter dan tegen de ingravende laagvliegers.quote:Op zondag 19 december 2021 11:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ga weer keihard lachen om die opstelling denk ik
Hij zal wel met toornstra als vierde middenvelder gaan spelen waardoor ajax aan de rechterkant een makkelijke middag zal hebben.
Het moet dus allemaal in de voorhoede van Sinistera af gaan want linssen zal ook wel spelen en die kan echt geen kut met een bal behalve 100 procent kanzen op doel schieten of koppen.
We spelen dus vandaag weer met 9 man spelen ben ik bang
Nee, je moet spelen om te winnenquote:Op zondag 19 december 2021 12:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is toch vrij logisch om met Toornstra te spelen. Past in deze wedstrijden vele malen beter dan tegen de ingravende laagvliegers.
En speelt in topwedstrijden meestal als een van de betere. Vandaag prima om met Toornstra te spelen.quote:Op zondag 19 december 2021 12:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is toch vrij logisch om met Toornstra te spelen. Past in deze wedstrijden vele malen beter dan tegen de ingravende laagvliegers.
Zouden ze netjes op hun plek blijven als die bus komt denk je?quote:Op zondag 19 december 2021 12:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Klap in het gezicht van @:lenny_leonard
Als ze een beetje snugger zijn laten ze die bus op het voorplein rijden.quote:Op zondag 19 december 2021 13:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zouden ze netjes op hun plek blijven als die bus komt denk je?
Op naar het serverpark. FOK is al dagen traag.quote:Op zondag 19 december 2021 13:13 schreef fetX het volgende:
Ik ga heel graag naar de Kuip, maar de bus opwachten zal ik nooit begrijpen.
Ze gaan daar ook de wedstrijd ‘kijken’quote:Op zondag 19 december 2021 13:13 schreef fetX het volgende:
Ik ga heel graag naar de Kuip, maar de bus opwachten zal ik nooit begrijpen.
quote:Op zondag 19 december 2021 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan daar ook de wedstrijd ‘kijken’
burgeroorlogquote:Op zondag 19 december 2021 13:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ziet er opzich nog wel gezellig uit
quote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
dezelfde opstelling die al 2 maanden heel erg moeilijk heeft
Kijk eens naar de stand.quote:Op zondag 19 december 2021 13:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
dezelfde opstelling die al 2 maanden heel erg moeilijk heeft
Wat?quote:
Oke klaas. Is goed klaas.quote:Op zondag 19 december 2021 13:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat?
Ga al die uitslagen maar na
iedere keer moest dessers erin komen of won je nog met mazzel
Het is niet meer zoals de eerste maanden sinds oktober is het kutquote:
sorebord journalistiek hequote:
sinds het koud is buitenquote:Op zondag 19 december 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer doen de keepers om half 2 al een warming up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |