quote:Op woensdag 15 december 2021 20:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Geertruida en Senesi is echt een drama samen. Beiden domme onrustige spelers.
Hou toch eens op over dat gestotter. Dat is niet aan de orde tijdens een wedstrijd. En Senesi kent de termen inmiddels echt wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:58 schreef XSbig het volgende:
[..]
Communiceren ook totaal niet. De een stottert en de ander spreekt haast geen Nederlands.
Dit is gewoon een schijnbewegingquote:
Ik vergeet het sowieso, ga op bezoek bij mijn schoonmoederquote:Op woensdag 15 december 2021 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen Trauner.
Vergeet het dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit het probleem niet echt.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Trauner niet mee doet ga ik het ook nog eens overdenken of ik wel wil kijken
Ach kom. Trauner is een solide verdediger en zeker een aderlating als hij er niet bij is, maar Feyenoord heeft voldoende kwaliteit om die wedstrijd te winnen.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Trauner niet mee doet ga ik het ook nog eens overdenken of ik wel wil kijken
Ik vind Geertruida - Senesi wel een heel wild duo die voetballend ook vaak veel te veel hooi op hun vork nemen hoor.quote:
Neequote:Op woensdag 15 december 2021 21:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach kom. Trauner is een solide verdediger en zeker een aderlating als hij er niet bij is, maar Feyenoord heeft voldoende kwaliteit om die wedstrijd te winnen.
Leg de selecties van Ajax en Feyenoord maar eens tegen elkaar aan. Ligt veel minder ver uit elkaar dan je zou denken.quote:
Nah, niet echt.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leg de selecties van Ajax en Feyenoord maar eens tegen elkaar aan. Ligt veel minder ver uit elkaar dan je zou denken.
De enige oplossing lijkt mij dat we die wedstrijd verzetten. Het is niet anders.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leg de selecties van Ajax en Feyenoord maar eens tegen elkaar aan. Ligt veel minder ver uit elkaar dan je zou denken.
Jullie?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:55 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zijn jullie zo bang voor Ajax? We voetballen al 2 maanden lang kut in de Eredivisie, die eerste drie potjes vertekenen nogal de vorm van Ajax nu.
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |