Thin Lizzy en Joy Division.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Je zou je er maar zo erg mee bezig houden dat je weet hoe de kinderen van Berghuis heten. Zonder uitleg had ik geen flauw idee gehad wie in godsnaam Lizzy en Joy waren, dus ik snapte in eerste instantie al geen reet van het spandoek moet ik eerlijk zeggen.
O het doek was aan de kids van Berghuis gelinktquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Je zou je er maar zo erg mee bezig houden dat je weet hoe de kinderen van Berghuis heten. Zonder uitleg had ik geen flauw idee gehad wie in godsnaam Lizzy en Joy waren, dus ik snapte in eerste instantie al geen reet van het spandoek moet ik eerlijk zeggen.
Gaat me meer om het feit dat er geen publiek is en ik dus niet naar het stadion kan.quote:Op zondag 19 december 2021 10:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben lekker voorbereid op een kut wedstrijd die, al dan niet onterecht, verloren gaat.
Heel erg schokkend is het niet, maar om zoiets te verzinnen moet je toch wel niet helemaal 100 procent in de bovenkamer zijn.quote:
Wie is het daarmee oneens dan?quote:Op zondag 19 december 2021 11:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heel erg schokkend is het niet, maar om zoiets te verzinnen moet je toch wel niet helemaal 100 procent in de bovenkamer zijn.
Kan denk ik niet slechter dan vorig jaar met de gemiste penalty van Fer, de rode kaart van Ajax en de eigen goals..quote:Op zondag 19 december 2021 10:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben lekker voorbereid op een kut wedstrijd die, al dan niet onterecht, verloren gaat.
Oei! Is Marco al voor het gerecht geweest dan? :Squote:Op zondag 19 december 2021 09:05 schreef Boussaadia het volgende:
Ah, Feyenoorders die het normaal vinden om kinderen seksueel misbruik toe te wensen.
Verassend.
Leuke jinxquote:Op zondag 19 december 2021 11:30 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Kan denk ik niet slechter dan vorig jaar met de gemiste penalty van Fer, de rode kaart van Ajax en de eigen goals..
Voor wie is het erger? Voor Borsato of voor Berghuis?quote:Op zondag 19 december 2021 11:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heel erg schokkend is het niet, maar om zoiets te verzinnen moet je toch wel niet helemaal 100 procent in de bovenkamer zijn.
Ik ga weer keihard lachen om die opstelling denk ikquote:Op zondag 19 december 2021 11:55 schreef Kerftminister het volgende:
Zit een weekend in Istanbul, benieuwd of ze hem hier uitzenden. Denk het wel want abi Kökcü speelt natuurlijk voor ons.
Ik denk overigens dat het een echte 50/50 wedstrijd is, hopelijk kan de tactische visie van Slot het verschil maken.
Het gaat over de kinderen van Berghuis, die moeten gewoon met rust gelaten worden.quote:Op zondag 19 december 2021 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Voor wie is het erger? Voor Borsato of voor Berghuis?
Ik vond het eerder lachwekkend dan schokkend. Hoe verzin je het om ten eerste zo een lange doek te gaan kopen en dan zo een tekst erop te zetten...jezus kom dan met wat beters dan met zo een debiele tekst die niemand wat boeit denk ik.
Is toch vrij logisch om met Toornstra te spelen. Past in deze wedstrijden vele malen beter dan tegen de ingravende laagvliegers.quote:Op zondag 19 december 2021 11:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ga weer keihard lachen om die opstelling denk ik
Hij zal wel met toornstra als vierde middenvelder gaan spelen waardoor ajax aan de rechterkant een makkelijke middag zal hebben.
Het moet dus allemaal in de voorhoede van Sinistera af gaan want linssen zal ook wel spelen en die kan echt geen kut met een bal behalve 100 procent kanzen op doel schieten of koppen.
We spelen dus vandaag weer met 9 man spelen ben ik bang
Nee, je moet spelen om te winnenquote:Op zondag 19 december 2021 12:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is toch vrij logisch om met Toornstra te spelen. Past in deze wedstrijden vele malen beter dan tegen de ingravende laagvliegers.
En speelt in topwedstrijden meestal als een van de betere. Vandaag prima om met Toornstra te spelen.quote:Op zondag 19 december 2021 12:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is toch vrij logisch om met Toornstra te spelen. Past in deze wedstrijden vele malen beter dan tegen de ingravende laagvliegers.
Zouden ze netjes op hun plek blijven als die bus komt denk je?quote:Op zondag 19 december 2021 12:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Klap in het gezicht van @:lenny_leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |