Dit zijn wel teksten zeg, Guus zoekt de grenzen op.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:37 schreef Scrummie het volgende:
Grootste wedstrijd in Nederland. Ajax is goed. Wij zijn de underdog. Jammer dat er geen publiek bij is (Guus heeft geen zin om het daar weer over te hebben). Ervaring voor het leven. Guus heeft geen glazenbol.
Heb je dat filmpje (en dat stuk) van Rinus, Jan en Sjaak al gezien? Die 3 zijn echt goud.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:09 schreef Caland het volgende:
Guus zat niet echt te wachten op de vragen van Hansie en rasmongool Wijffels
Ja, stuk ook gelezen. Aan een stuk door gelachen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje (en dat stuk) van Rinus, Jan en Sjaak al gezien? Die 3 zijn echt goud.
Nog niet gekeken! Misschien straks.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Klinkt interessant, korte conclusie want heb geen Pro?
Zo slecht dat ik er ook wel weer om kan lachenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk lekker oldkskool setje krijg je deze aids
Even buiten de muziekstijl waar ik al geen enorme fan van ben, hoe moeilijk is het nou om een goed lopende tekst te bedenken?quote:
Uiteindelijk is het maar 1 wedstrijd en geen knock-out. Zou alleen met spuiten spelen als er dan geen risico op langere blessures is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze douwen er maar een spuit in bij Trauner.
Hij is nodig.
Als het niet kan dan niet natuurlijk, maar hij is op zich wel een behoorlijk cruciale schakel. Ik zou wel een klein risico durven nemen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het maar 1 wedstrijd en geen knock-out. Zou alleen met spuiten spelen als er dan geen risico op langere blessures is.
Ik heb hem dan liever bij 3 potjes dan bij 1.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als het niet kan dan niet natuurlijk, maar hij is op zich wel een behoorlijk cruciale schakel. Ik zou wel een klein risico durven nemen.
Onze kansen nemen gewoon behoorlijk toe met hem, met zijn kopkracht tegenover Haller en met de rust die hij brengt in de verdediging. En mocht het heel slecht uitpakken en hij er 6 weken uit liggen mist ie toch slechts 3 potjes
Slot hep 2x met AZ van Ajax gewonnen en wat hij toen deed gingen ze allemaal na, ik vind het (voor de verandering) een beetje een nutteloos filmpje van Blacked. Hartstikke leuk dat ze toen op de counter gingen maar het scheelt nogal of je dan een Boadu hebt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Klinkt interessant, korte conclusie want heb geen Pro?
Prima bak met content trouwens, dat VI Pro.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slot hep 2x met AZ van Ajax gewonnen en wat hij toen deed gingen ze allemaal na, ik vind het (voor de verandering) een beetje een nutteloos filmpje van Blacked. Hartstikke leuk dat ze toen op de counter gingen maar het scheelt nogal of je dan een Boadu hebt.
Ik ben verder een uiterst tevreden abonnee voor die paar euro ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Prima bak met content trouwens, dat VI Pro.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben verder een uiterst tevreden abonnee voor die paar euro ja.
Ik denk dat je hem harder nodig hebt tegen Ajax dan tegen Heerenveen, Vitesse en NEC.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb hem dan liever bij 3 potjes dan bij 1.
Enkele supporters van Feyenoord hebben zaterdag een misselijkmakend spandoek getoond met betrekking tot de kinderen van Steven Berghuis. De aanvaller maakte afgelopen zomer de veelbesproken overgang van Feyenoord naar Ajax. Berghuis zal zondag voor de eerste keer, in het tenue van de Amsterdammers, terugkeren in De Kuip.quote:
Dit is wel echt een dieptepunt. De kinderen van je concurrent sexueel misbruik toewensen.quote:
Ik verwacht het morgen zoals tegen PSV. Vanaf de middellijn volle druk, meter of 30 van de goal met een heel klein speelveld.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slot hep 2x met AZ van Ajax gewonnen en wat hij toen deed gingen ze allemaal na, ik vind het (voor de verandering) een beetje een nutteloos filmpje van Blacked. Hartstikke leuk dat ze toen op de counter gingen maar het scheelt nogal of je dan een Boadu hebt.
beste rijmers van rotterdamquote:
Neuh hoor, ouders en (jeugd)spelers fysiek aanvallen zorgt dat Amsterdam de lijst met kansloze acties nog aanvoert.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is wel echt een dieptepunt. De kinderen van je concurrent sexueel misbruik toewensen.
Gadverdamme.
Laten we het hopen. We voetballen best aardig. Als we nou morgen ook maar 10% efficiënter zijn dan normaal kan het leuk worden. Voorlopig hou ik het op een gelijkspel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:03 schreef Bombvis het volgende:
Morgen Vitesse op 9 punten zetten, toch lekker
‘Flauw grapje’quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Allemaal mensen helemaal pissig om een flauw grapje op een spandoek
Ga lekker weer Vermeer ophangen joh, schijnheiligen
Nou nou wat errug.quote:
Het is gewoon een flauw grapje. Nou nou, Borsato is het nieuws van de week, daar maken ze een toespeling op. Wat een verschrikking, wat kansloos. Of het zijn gewoon dommige mensen met een dommig grapjequote:Op zaterdag 18 december 2021 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Flauw grapje’![]()
Het is gewoon kansloos. En de ‘hunnie doen het ook’ kennen we nu wel.
mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is gewoon een flauw grapje. Nou nou, Borsato is het nieuws van de week, daar maken ze een toespeling op. Wat een verschrikking, wat kansloos. Of het zijn gewoon dommige mensen met een dommig grapje
Thin Lizzy en Joy Division.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Je zou je er maar zo erg mee bezig houden dat je weet hoe de kinderen van Berghuis heten. Zonder uitleg had ik geen flauw idee gehad wie in godsnaam Lizzy en Joy waren, dus ik snapte in eerste instantie al geen reet van het spandoek moet ik eerlijk zeggen.
O het doek was aan de kids van Berghuis gelinktquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Je zou je er maar zo erg mee bezig houden dat je weet hoe de kinderen van Berghuis heten. Zonder uitleg had ik geen flauw idee gehad wie in godsnaam Lizzy en Joy waren, dus ik snapte in eerste instantie al geen reet van het spandoek moet ik eerlijk zeggen.
Gaat me meer om het feit dat er geen publiek is en ik dus niet naar het stadion kan.quote:Op zondag 19 december 2021 10:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben lekker voorbereid op een kut wedstrijd die, al dan niet onterecht, verloren gaat.
Heel erg schokkend is het niet, maar om zoiets te verzinnen moet je toch wel niet helemaal 100 procent in de bovenkamer zijn.quote:
Wie is het daarmee oneens dan?quote:Op zondag 19 december 2021 11:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heel erg schokkend is het niet, maar om zoiets te verzinnen moet je toch wel niet helemaal 100 procent in de bovenkamer zijn.
Kan denk ik niet slechter dan vorig jaar met de gemiste penalty van Fer, de rode kaart van Ajax en de eigen goals..quote:Op zondag 19 december 2021 10:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben lekker voorbereid op een kut wedstrijd die, al dan niet onterecht, verloren gaat.
Oei! Is Marco al voor het gerecht geweest dan? :Squote:Op zondag 19 december 2021 09:05 schreef Boussaadia het volgende:
Ah, Feyenoorders die het normaal vinden om kinderen seksueel misbruik toe te wensen.
Verassend.
Leuke jinxquote:Op zondag 19 december 2021 11:30 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Kan denk ik niet slechter dan vorig jaar met de gemiste penalty van Fer, de rode kaart van Ajax en de eigen goals..
Voor wie is het erger? Voor Borsato of voor Berghuis?quote:Op zondag 19 december 2021 11:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heel erg schokkend is het niet, maar om zoiets te verzinnen moet je toch wel niet helemaal 100 procent in de bovenkamer zijn.
Ik ga weer keihard lachen om die opstelling denk ikquote:Op zondag 19 december 2021 11:55 schreef Kerftminister het volgende:
Zit een weekend in Istanbul, benieuwd of ze hem hier uitzenden. Denk het wel want abi Kökcü speelt natuurlijk voor ons.
Ik denk overigens dat het een echte 50/50 wedstrijd is, hopelijk kan de tactische visie van Slot het verschil maken.
Het gaat over de kinderen van Berghuis, die moeten gewoon met rust gelaten worden.quote:Op zondag 19 december 2021 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Voor wie is het erger? Voor Borsato of voor Berghuis?
Ik vond het eerder lachwekkend dan schokkend. Hoe verzin je het om ten eerste zo een lange doek te gaan kopen en dan zo een tekst erop te zetten...jezus kom dan met wat beters dan met zo een debiele tekst die niemand wat boeit denk ik.
Is toch vrij logisch om met Toornstra te spelen. Past in deze wedstrijden vele malen beter dan tegen de ingravende laagvliegers.quote:Op zondag 19 december 2021 11:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ga weer keihard lachen om die opstelling denk ik
Hij zal wel met toornstra als vierde middenvelder gaan spelen waardoor ajax aan de rechterkant een makkelijke middag zal hebben.
Het moet dus allemaal in de voorhoede van Sinistera af gaan want linssen zal ook wel spelen en die kan echt geen kut met een bal behalve 100 procent kanzen op doel schieten of koppen.
We spelen dus vandaag weer met 9 man spelen ben ik bang
Nee, je moet spelen om te winnenquote:Op zondag 19 december 2021 12:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is toch vrij logisch om met Toornstra te spelen. Past in deze wedstrijden vele malen beter dan tegen de ingravende laagvliegers.
En speelt in topwedstrijden meestal als een van de betere. Vandaag prima om met Toornstra te spelen.quote:Op zondag 19 december 2021 12:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is toch vrij logisch om met Toornstra te spelen. Past in deze wedstrijden vele malen beter dan tegen de ingravende laagvliegers.
Zouden ze netjes op hun plek blijven als die bus komt denk je?quote:Op zondag 19 december 2021 12:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Klap in het gezicht van @:lenny_leonard
Als ze een beetje snugger zijn laten ze die bus op het voorplein rijden.quote:Op zondag 19 december 2021 13:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zouden ze netjes op hun plek blijven als die bus komt denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |