Ik zou wat beter opletten.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kökcü vertraagt het spel heel vaak.
Vind hem eerlijk gezegd ook maar zelden uitblinken.
Ik vind hem eigenlijk van vergelijkbaar niveau als Vilhena. Dat zou ook zo'n topper zijn volgens de kenners.
kokcu is pas 20quote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kökcü vertraagt het spel heel vaak.
Vind hem eerlijk gezegd ook maar zelden uitblinken.
Ik vind hem eigenlijk van vergelijkbaar niveau als Vilhena. Dat zou ook zo'n topper zijn volgens de kenners.
Ik vind Kokcu eigenlijk vrijwel elke week de beste van Feyenoord.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
Kokcu wederom by far de beste man op het veld
Dit inderdaad. Ik snap best dat onze speelstijl meer risico’s met zich meebrengt. Maar er worden gewoon doelpunten weggeven in situaties die amper gevaarlijk zijn. Heeft niks met de speelstijl te maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar niet door kansen, want dan is het nog logisch, maar gewoon door slordigheden en persoonlijke fouten. Terwijl je zonder al teveel energie gewoon 0-1 voor staat. Als je het met 0-3 naar huis was gegaan was er ook niks raars aan geweest
Klopt ook wel, staat ook in vrijwel alle LIJSTJES bij de eerste 5quote:Op woensdag 15 december 2021 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Kokcu eigenlijk vrijwel elke week de beste van Feyenoord.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:19 schreef Caland het volgende:
Als je de waarde van Kokcu dit seizoen niet ziet moet je gewoon stoppen met voetbal kijken.
Ook qua meters etc, laatst nog een filmpje van vi. Maar mensen kunnen niet verder kijken dan een houding ofzo.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ook wel, staat ook in vrijwel alle LIJSTJES bij de eerste 5
Hopelijk zitten de scouts van Arsenal weer op de tribune.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ook wel, staat ook in vrijwel alle LIJSTJES bij de eerste 5
Kutraciste!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook qua meters etc, laatst nog een filmpje van vi. Maar mensen kunnen niet verder kijken dan een houding ofzo.
"AS Roma, Sevilla en Leeds United hebben de afgelopen weken voor hem daar gezeten", vertelde Jansen. (Freek bij vi, eind november)quote:Op woensdag 15 december 2021 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hopelijk zitten de scouts van Arsenal weer op de tribune.
O wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |