Ja precies dit ja, maar je bent natuurlijk ook niet meteen aan de beurt als je dan vanaf januari die afspraak maakt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:10 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar als je digitaal een afspraak maakt moet de tweede prik sowieso 6 maanden geleden zijn. En de meeste 60-65 jaar die met AZ geprikt zijn hebben hun laatste prik ergens in juli gehad, die mogen officieel pas in januari.
Zover ik weet gaat het per geboortejaar en duurt wel even voor je terecht kan. Mijn moeder kon iets van twee weken later een afspraak maken toen ze met de GGD belde.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies dit ja, maar je bent natuurlijk ook niet meteen aan de beurt als je dan vanaf januari die afspraak maakt.maar misschien dat het dan verandert vanavond.
https://chickslovefood.com/recept/gnocchi-traybake/quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef Arizona het volgende: Ik heb zelfs geen inspiratie voor het boodschappenlijstje
![]()
Dat kan nog verassend snel gaan. Zondag een afspraak gemaakt voor mijn moeder. En die heeft komende zondag al de afspraak voor de Boosterquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies dit ja, maar je bent natuurlijk ook niet meteen aan de beurt als je dan vanaf januari die afspraak maakt.maar misschien dat het dan verandert vanavond.
M’n collega van 63 heeft AZ gehad en vertelt net dat ze samen met haar man 2 januari wordt geboosterd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:10 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar als je digitaal een afspraak maakt moet de tweede prik sowieso 6 maanden geleden zijn. En de meeste 60-65 jaar die met AZ geprikt zijn hebben hun laatste prik ergens in juli gehad, die mogen officieel pas in januari.
Ik zie dat ze dit tóch weer aanpakken om hun vuige #noerapenal-agenda te uiten hèquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:30 schreef Em31 het volgende:
Al die Mexicanen in de reacties
[ twitter ]
Die resultaten waren toch niet zorgwekkend? Dat was de C klasse wat daar reed. De rest was al terug naar Nederland om zich voor te bereiden op het OKTquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:15 schreef Strani het volgende:
Goeieeeeemiddag beste mensen!! Zijn we nog aan het nagenieten van afgelopen weekend (en dan heb ik het niet over de zorgwekkende Nederlandse resultaten in Calgary) ?
Niet zo genuanceerd lopen doen Redefinequote:Op dinsdag 14 december 2021 12:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die resultaten waren toch niet zorgwekkend? Dat was de C klasse wat daar reed. De rest was al terug naar Nederland om zich voor te bereiden op het OKT
Nuance in POL en NWS. Gelachen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet zo genuanceerd lopen doen RedefineDat soort onzin spui je maar in POL of NWS.
De A-klasse wint alleen ook niet zoveelquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die resultaten waren toch niet zorgwekkend? Dat was de C klasse wat daar reed. De rest was al terug naar Nederland om zich voor te bereiden op het OKT
Qua zekerheid wel. Maar de rest begint wel in vorm te komen. En bijvoorbeeld Wüst is eigenlijk nu beter begonnen dan aan bijna elk ander seizoen de laatste jaren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De A-klasse wint alleen ook niet zoveel![]()
Je kunt op voorhand eigenlijk alleen Irene Schouten invullen voor een gouden medaille (of twee. of drie.)
Ik heb liever geen last van lag, maar ieder heeft zijn eigen plezier.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Een dag niet gelaggen is een dag niet geleeft!
Wat was daar precies zorgwekkend aan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:15 schreef Strani het volgende:
Goeieeeeemiddag beste mensen!! Zijn we nog aan het nagenieten van afgelopen weekend (en dan heb ik het niet over de zorgwekkende Nederlandse resultaten in Calgary) ?
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier…quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:47 schreef AgnesGru het volgende:
Aangifte van seksueel misbruik tegen Marco Borsato
https://www.telegraaf.nl/(...)-tegen-marco-borsato
Je kon er schaatsen, als je daar zin in had.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat was er in Calgary te doen dit weekend?
Oh, nee, dat is niks voor mij.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kon er schaatsen, als je daar zin in had.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:47 schreef AgnesGru het volgende:
Aangifte van seksueel misbruik tegen Marco Borsato
https://www.telegraaf.nl/(...)-tegen-marco-borsato
Een ijsbaan is mij ook te glad, natuurijs schaatst beterquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, nee, dat is niks voor mij.
Eerst maar eens zien wat er waar is. Maar gezien de stroom geruchten van de laatste tijd kon zo’n bericht haast niet uitblijven.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Hij heeft gewoon 9 seizoenen Voice Kids gedaan hè. Dat maakt dit bij mij wel moeilijk behapbaar of zo.
Ik las dit als "een @ijs_beer is mij ook te glad"...quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een ijsbaan is mij ook te glad, natuurijs schaatst beter
Ik kan bijna niet voorstellen dat als er uit zo veel kanten verhalen komen over iemand, dat er dan niets van waar is eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat er waar is. Maar gezien de stroom geruchten van de laatste tijd kon zo’n bericht haast niet uitblijven.
Waar rook is, is vuur gaat wel vaak op.
Nou datquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Hij heeft gewoon 9 seizoenen Voice Kids gedaan hè. Dat maakt dit bij mij wel moeilijk behapbaar of zo.
Ja precies, die gedachtegang heb ik ook. Maar dan nog kan ik het me maar moeilijk voorstellen. Ik heb trouwens het gevoel dat sinds het hele Maan verhaal er sowieso al minder Borsato liedjes gedraaid worden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet voorstellen dat als er uit zo veel kanten verhalen komen over iemand, dat er dan niets van waar is eigenlijk.
We gaan het zien, ik hoop natuurlijk dat er niks van dit waar is.
Behalve dat dat waarschijnlijk minder Borsatomuziek op de radio zou betekenen, daar heb ik niet zo veel moeite mee
Waar het hart vol van is…quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik las dit als "een @:ijs_beer is mij ook te glad"...
Die geruchten zijn er toch al een jaar dat hij los van elkaar een 13-jarige en 15-jarige betast zou hebben? Zal wel een van die meiden zijn dan waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:05 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen.
De geruchten zijn er inderdaad al een geruime tijd, volgens mij zijn ze ongeveer een half jaar vrij hardnekkig.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Die geruchten zijn er toch al een jaar dat hij los van elkaar een 13-jarige en 15-jarige betast zou hebben? Zal wel een van die meiden zijn dan waarschijnlijk...
Dat maakt het alweer wat minder geloofwaardig, als de Telegraaf dat meisje heeft gepusht om aangifte te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:05 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Door dit soort reacties ga je wel altijd beter snappen dat vrouwen liever geen aangifte doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat maakt het alweer wat minder geloofwaardig, als de Telegraaf dat meisje heeft gepusht om aangifte te doen.
Ik heb het redelijk gevolgd via een aantal juice channels, wat ik begrepen heb is juist alles in samenspraak gegaan met de moeder en het (vermeende) slachtoffer en hebben zij alle ruimte gekregen het op hun eigen manier te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat maakt het alweer wat minder geloofwaardig, als de Telegraaf dat meisje heeft gepusht om aangifte te doen.
En ik vind jouw reactie jammer. Het gaat mij natuurlijk helemaal niet om die aangifte op zich, maar het medium dat zich er blijkbaar mee heeft bemoeid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Door dit soort reacties ga je wel altijd beter snappen dat vrouwen liever geen aangifte doen.
Vind ik niet dat dit van Telegraaf uit komt. Mick van Wely is een prima misdaadjournalist. Dat hij nou voor Telegraaf werk doet heeft daar niks mee te maken imo. Ik geloof nooit dat ze het meisje zullen hebben gepusht.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
John van den Heuvel en Mick van Wely, kan een stuk slechter. Fijn voor haar dat ze haar helpen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En ik vind jouw reactie jammer. Het gaat mij natuurlijk helemaal niet om die aangifte op zich, maar het medium dat zich er blijkbaar mee heeft bemoeid.
Ja, en ook voor heel veel fans die ineens hun idool van het voetstuk zien vallen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:27 schreef Momo het volgende:
Lijkt mij wel heel naar voor de kinderen en vrouw van Marco nu.
Dat Vd Heuvel geen banden heeft met de Telegraaf is natuurlijk niet waar, hij heeft er jaren gewerkt. Ik hoop maar dat dit allemaal integer gebeurt, juist in zo'n zaak is dat belangrijk. En daarmee wil ik niet Marco Borsato verdedigen, wat kan mij die vent nou schelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vind ik niet dat dit van Telegraaf uit komt. Mick van Wely is een prima misdaadjournalist. Dat hij nou voor Telegraaf werk doet heeft daar niks mee te maken imo. Ik geloof nooit dat ze het meisje zullen hebben gepusht.
Overigens ook in samenspraak met John vd Heuvel die al helemaal geen banden heeft met de Telegraaf.
RedBull zou een mooie compilatie moeten makenquote:
Deze was ook mooi:quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
RedBull zou een mooie compilatie moeten maken
Ik vind die videomeetings ook nog steeds best vermoeiend. Blij dat ik er niet al te veel heb. Vaak genoeg ga ik na zo'n videomeeting eerst een paar minuten wat anders doen of wat thee zetten bijvoorbeeld, om het hoofd weer even wat rust te gunnenquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:49 schreef Arizona het volgende:
Meeting zit erop. Ben helemaal gaar nu hoor.
Het word al donker, ik ga helemaalquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind die videomeetings ook nog steeds best vermoeiend. Blij dat ik er niet al te veel heb. Vaak genoeg ga ik na zo'n videomeeting eerst een paar minuten wat anders doen of wat thee zetten bijvoorbeeld, om het hoofd weer even wat rust te gunnen
Het extra schokkende, mits het waar is uiteraard, dat dit gaan dus bewust door meerdere mensen van het programma bewust onder het tapijt geschoven isquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:17 schreef Em31 het volgende:
Yikes. Krijg je toch het gevoel dat ze vorige week het beeld wilden manipuleren omdat dit eraan zat te komen.
Dat zou gaaf zijn ja!quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
RedBull zou een mooie compilatie moeten maken
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het extra schokkende, mits het waar is uiteraard, dat dit gaan dus bewust door meerdere mensen van het programma bewust onder het tapijt geschoven is
Dit is heel gek om na elkaar te lezen.quote:
Is de stemming in Spanje pro Max ?quote:
Op Nauru en Vanuatu hebben ze drie dagen van nationale rouw afgekondigd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
Die Lewis heeft toch wel weinig fans buiten Engeland, als je dat zo allemaal ziet. Of zijn er vergelijkbare filmpjes met zalen van teleurgestelde mensen uit Tsjaad en Turkmenistan?
@Strani ligt ook graag onder het tapijt dus ik snap het wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dit is heel gek om na elkaar te lezen.
En wordT is met een T! Als ik zulke simpele dingen al niet meer goed doe, moet ik écht niet meer werken!quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het word al donker, ik ga helemaal
NIETS meer doen voor het werk!
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wordT is met een T! Als ik zulke simpele dingen al niet meer goed doe, moet ik écht niet meer werken!
Wort is inderdaat met een t.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wordT is met een T! Als ik zulke simpele dingen al niet meer goed doe, moet ik écht niet meer werken!
In tegenstelling tot appelgebak, dat soms ook met koffie is. Of warme chocomel natuurlijk.quote:
Vergeet de slagroom niet!quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:11 schreef H_T het volgende:
[..]
In tegenstelling tot appelgebak, dat soms ook met koffie is. Of warme chocomel natuurlijk.
Nóg een pakketjesmysterie!quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:09 schreef Redefine het volgende:
In other news. Ik heb te maken met een spookpakketje. Ik zag in mijn PostNL app vorige week dat er iets van een of andere wijnhandelaar bij mij bezorgd zou worden. Deze zou dan vrijdag tussen 11.00 en 13.00 bezorgd worden. Zelf heb ik niks besteld, maar het kan een relatiegeschenk zijn.
Vrijdag zag ik echter dat de bezorgtijd er uit was gehaald. En daarna stond die een paar dagen op 'levering binnenkort'. Gisteren schoot die weer naar levering vandaag. Kon m aanpassen naar afhalen. Dus heb dat aangepast. Want dan kan zelf kiezen wanneer ik het ophaal.
Dat zou vandaag zijn. Ging tussendoor even naar morgen. En vandaag toch weer op vandaag. Zou vanaf 15.00 op te halen zijn. Maar staat nog steeds op 'zending is gesorteerd'
Zal mij benieuwen of het ooit nog komt en van wie het is.
Ja. Al is deze veel minder erg. Want niet een pakketje wat ik zelf heb besteld. Maar wel irritantquote:
Dan krijg je een Airfryer opgestuurd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kreeg net een oliebol op kantoor, maar het was niet zo lekker. @:Greys, stuur hulp aub.
Niks mis mee, die heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijg je een Aurfryer opgestuurd.
Maar niet heel geschikt voor oliebollenquote:
Er zit blijkbaar nog flink wat ellende aan te komen...quote:Marco Borsato stopt als ambassadeur van War Child. En dat is maar goed ook, want volgens John van den Heuvel kan hij het nog wel eens véél drukker gaan krijgen. “Meer meisjes overwegen aangifte.
Over het algemeen wel, van wat ik heb gelezenquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is de stemming in Spanje pro Max ?
Was hij in België ook de laatste tijd niet sowieso populairder dan hier? Kreeg dat gevoel soms door De Slimste en hij zat nog weleens in een programma daar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit blijkbaar nog flink wat ellende aan te komen...
Ik denk ook dat, als hij het gedaan heeft, het niet bij één is geblevenquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit blijkbaar nog flink wat ellende aan te komen...
Vooral sinds Hoe Het Danst eigenlijk. Je hebt in Vlaanderen niet echt dat hoempa-genre van Frans Bauer enzo. Het zijn hier meer van die Zweedse schlagers met een doorsnee tekst en een wat belegen housebeat eronder die scoren in dat segment. En daar paste Hoe Het Danst natuurlijk feilloos in, dus die stond meteen tien weken op 1.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was hij in België ook de laatste tijd niet sowieso populairder dan hier? Kreeg dat gevoel soms door De Slimste en hij zat nog weleens in een programma daar.
@Greys kennende stuurt ze dan een lekkere oliebol naar je op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kreeg net een oliebol op kantoor, maar het was niet zo lekker. @:Greys, stuur hulp aub.
Ja, die willen ook geen negatieve associaties.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk ook dat, als hij het gedaan heeft, het niet bij één is gebleven
Dat die stopt bij War Child snap ik wel. Ook al is het niet waar dan is alsnog de slechte publiciteit niet goed voor hen.
En na Hoe het danstquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die willen ook geen negatieve associaties.
Jammer dat dit pas na die mensonterende plaat met Ali B naar buiten komt
Was het Zwemmen in Bacardi Lemon gedrocht ook een hit in België?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral sinds Hoe Het Danst eigenlijk. Je hebt in Vlaanderen niet echt dat hoempa-genre van Frans Bauer enzo. Het zijn hier meer van die Zweedse schlagers met een doorsnee tekst en een wat belegen housebeat eronder die scoren in dat segment. En daar paste Hoe Het Danst natuurlijk feilloos in, dus die stond meteen tien weken op 1.
Een hit-je was het wel. Al was die ook vrij snel weer weg.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was het Zwemmen in Bacardi Lemon gedrocht ook een hit in België?
Tsja, een kapotte barometer heeft ook af en toe gelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piet Paulusma gaat uit van 40% kans op een witte kerst en 50% op een winterse kerst.
Als die nog niet is uitgebracht kan die eventueel nog in 2023 naar het ESF.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:52 schreef blackswangreen het volgende:
Wel jammer dat we nu nooit die plaat met Emma Heesters gaan horen.
100% kans op een kerstige kerst?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piet Paulusma gaat uit van 40% kans op een witte kerst en 50% op een winterse kerst.
Ik aan een speculaaspop. Ik denk dat jij langer bezig gaat zijnquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:56 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ben aan Downton Abby begonnen.
Echt vreselijk jammer dat we dat niet gaan horen nee.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:52 schreef blackswangreen het volgende:
Wel jammer dat we nu nooit die plaat met Emma Heesters gaan horen.
Dat lijkt me ook, of je moet superlangzaam eten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik aan een speculaaspop. Ik denk dat jij langer bezig gaat zijn
John Ewbank, Marco Borsato en Emma Heesters met De Waarheid 2022.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt vreselijk jammer dat we dat niet gaan horen nee.
Vandaag gaat ie niet op, maar de kop is er alvast afquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, of je moet superlangzaam eten.
Klinkt als een pareltje.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
John Ewbank, Marco Borsato en Emma Heesters met De Waarheid 2022.
Ik denk 100% op een kerst zonder schoonfamilie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:56 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
100% kans op een kerstige kerst?
Klinkt eh… gezellig.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag gaat ie niet op, maar de kop is er alvast afOp twee manieren! Zonde om zo'n arme speculaaspop langer te laten lijden nodig is
![]()
Met Pasen onthoofd ik het boterlammetje ook altijd meteen. Mijn moeder en zus vinden dat juist weer zielig en beginnen bij het achterste en werken naar voren, waardoor dat arme schaap alleen maar langer bij bewustzijn is
Lammetjes slachten met Pasen, hoe durf je! Ik neem gewoon boter in de vorm van een baksteen, veel minder zieligquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag gaat ie niet op, maar de kop is er alvast afOp twee manieren! Zonde om zo'n arme speculaaspop langer te laten lijden nodig is
![]()
Met Pasen onthoofd ik het boterlammetje ook altijd meteen. Mijn moeder en zus vinden dat juist weer zielig en beginnen bij het achterste en werken naar voren, waardoor dat arme schaap alleen maar langer bij bewustzijn is
Nou ja wel zodra ik iets met boter neem he! Niet dat ik meteen na binnenkomst naar de keuken been om met een groot mes het boterlammetje te slachten. Het is ook wel eens een boterkuiken geweest geloof ik.quote:
Ik doe de inkopen niet he!quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lammetjes slachten met Pasen, hoe durf je! Ik neem gewoon boter in de vorm van een baksteen, veel minder zielig
Nee maar je doet wel mee met de slachtpartij!quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja wel zodra ik iets met boter neem he! Niet dat ik meteen na binnenkomst naar de keuken been om met een groot mes het boterlammetje te slachten. Het is ook wel eens een boterkuiken geweest geloof ik.
[..]
Ik doe de inkopen niet he!
Boter in de vorm van een lammetjequote:
Ja maar anders heb ik geen boterquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee maar je doet wel mee met de slachtpartij!
Met een klein mes dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja wel zodra ik iets met boter neem he! Niet dat ik meteen na binnenkomst naar de keuken been om met een groot mes het boterlammetje te slachten. Het is ook wel eens een boterkuiken geweest geloof ik.
[..]
Ik doe de inkopen niet he!
Meestal gewoon een botermesjequote:
Na het Sinterklaasjournaal kan ik hier niet meer serieus naar kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef H_T het volgende:
Huidige coronaregels blijven gelden tot 14 januari, geen uitzondering voor de kerst, doe duizend miljoen zelftests als je ook maar denkt aan wat leuks, zet alle ramen open in de winter, verder weinig nieuws in de persco tot nu toe
Ik ben nu al opgehouden met luisteren vóór Hugo de Jonge aan het woord is geweest. Ook dat wordt moeilijker vol te houdenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Na het Sinterklaasjournaal kan ik hier niet meer serieus naar kijken
Geen schoolgaande jeugd in de buurt die ze gratiesch meeneemt? Wij hebben zelftesten bij de vleetquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:08 schreef Em31 het volgende:
De prijzen van de zelftests mogen ook wel weer even omlaag gaan
Dat was zó goed gedaan he door Hoofdpietquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Na het Sinterklaasjournaal kan ik hier niet meer serieus naar kijken
Helaas niet, dat is wel handig en goed det ze dat doenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen schoolgaande jeugd in de buurt die ze gratiesch meeneemt? Wij hebben zelftesten bij de vleet
Mijn dochter neemt telkens een setje meequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helaas niet, dat is wel handig en goed det ze dat doen
Slim, waarom niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter neemt telkens een setje mee. Maar die delen we dan ook uit naar mijn ouders enzo
.
Wij hebben ze eerder in Duitsland gekocht, daar waren ze 89 cent per stukquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Slim, waarom niet.
Had vanmiddag 2 bij de Hema voor 6 euro, dat was beter dan bij de Kruidvat 5 voor 30had er laatst even wat meer moeten kopen.
Proost!quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben een nieuw kabinet.
Wat is er nieuw aan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben een nieuw kabinet.
het deel demissionair is er af en Hugo zijn we kwijt.quote:
Nieuw elan, een nieuwe start, een nieuwe cultuur, afijn zoals GJ Segers in dit inspirerende interview aangeeftquote:
Als coronaminister he... Het is niet gezegd dat hij helemaal geen post meer krijgt in het nieuwe kabinet...quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het deel demissionair is er af en Hugo zijn we kwijt.
Die paniek rond de scholen is echt tenenkrommend.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:39 schreef Arizona het volgende:
Overigens heeft Arizoneefje nu al kerstvakantie. Hele klas in quarantaine vanwege een paar besmette kinderen
Totdat alle poppetje zijn ingevuld blijven ze demissionair en ik zie Hugo wel op een andere plek terugkomen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het deel demissionair is er af en Hugo zijn we kwijt.
Tsja, met een GL’er zouden ze vooral kappen voor de biomassa.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:49 schreef Cyan9 het volgende:
Er komt (waarschijnlijk) een ministerie van klimaat. Als die ingevuld wordt door een VVD-er kunnen we er gelijk wel mee kappen.
Heee psssst, testje kopen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter neemt telkens een setje mee. Maar die delen we dan ook uit naar mijn ouders enzo
.
Gelukkig dat jij het nog kan doen voor haar, moet je nagaan als mensen van oudere leeftijd zelf via internet dat moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik probeer een booster-afspraak voor mijn moeder te maken, maar via de telefoon lukt het niet (te druk) en online lukt het ook niet, want ze moeten nog updaten dat de laatste prik minimaal 3 maanden geleden was ipv 6 maanden.
Als het zo snel blijft gaan, dan zijn wij ook snel weer aan de beurt voor die boosterprik!quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij het nog kan doen voor haar, moet je nagaan als mensen van oudere leeftijd zelf via internet dat moeten gaan doen.
Nog steeds erg jammer dat ze nu weer per geboortejaar doen ipv wanneer de laatste prik is geweest.
Dat was eigenlijk het enige echte nieuws uit de persconferentie. Dat er even in een bijzin wordt gezegd dat je een booster kan halen na 3 maanden in plaats van 6 maanden (als je aan de beurt bent) en dat volgende week de 45+ plus groep al opgeroepen kan worden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik probeer een booster-afspraak voor mijn moeder te maken, maar via de telefoon lukt het niet (te druk) en online lukt het ook niet, want ze moeten nog updaten dat de laatste prik minimaal 3 maanden geleden was ipv 6 maanden.
De link tussen GL en biomassa is inmiddels enorm achterhaald.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, met een GL’er zouden ze vooral kappen voor de biomassa.
De lijn is open tot 20.00 uur, dus ik probeer het morgen wel weerquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het enige echte nieuws uit de persconferentie. Dat er even in een bijzin wordt gezegd dat je een booster kan halen na 3 maanden in plaats van 6 maanden (als je aan de beurt bent) en dat volgende week de 45+ plus groep al opgeroepen kan worden.
Ik hoop dat je er nog doorkomt.
Je bent weliswaar een mod hier maar je hebt verder niks te zeggen over het land en de coronaregels hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef H_T het volgende:
Huidige coronaregels blijven gelden tot 14 januari, geen uitzondering voor de kerst, doe duizend miljoen zelftests als je ook maar denkt aan wat leuks, zet alle ramen open in de winter, verder weinig nieuws in de persco tot nu toe
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:05 schreef Em31 het volgende:
Mijn oma (84) zit in een verzorgingstehuis en heeft nog steeds haar booster niet gehad, terwijl andere familie die in andere verzorgingstehuizen werken 'm gewoon al wel een tijdje hebben. Ze schieten daar maar niet op? Vind ik echt raar.
Nou ik krijg er serieus wel bijna de neiging van om te gaan bellen.quote:
Oké gaan we samen. Als wij onze krachten bundelen, dan hebben we je oma zó geboostquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik krijg er serieus wel bijna de neiging van om te gaan bellen.Ik doe het niet, maar jemig kom op.
Zeker als je dan weer zo iets als dit leest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die paniek rond de scholen is echt tenenkrommend.
Maar het gaat dan er ook niet om dat ze zelf amper ziek worden, maar dat ze anderen juist weer besmetten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeker als je dan weer zo iets als dit leest.
Die anderen zouden zich kunnen vaccineren natuurlijk. En indien boven de 70 de contacten met kinderen wat beperken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar het gaat dan er ook niet om dat ze zelf amper ziek worden, maar dat ze anderen juist weer besmetten.
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar het gaat dan er ook niet om dat ze zelf amper ziek worden, maar dat ze anderen juist weer besmetten.
Want alleen ongevaccineerden worden besmet via kinderenquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die anderen zouden zich kunnen vaccineren natuurlijk. En indien boven de 70 de contacten met kinderen wat beperken.
Gevaccineerden zonder onderliggend lijden/niet bejaard hebben vrij weinig kans om zodanig ziek te worden om de zorg te belasten. Dan zie ik niet helemaal in waarom je de scholen dicht zou gooien, aangezien het enerzijds weinig oplost doordat kinderen zich nu juist meer verspreiden en het anderzijds geen langetermijnoplossing is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Want alleen ongevaccineerden worden besmet via kinderen
Het is tweeledig. In eerste instantie moet je ernstig lijden voorkomen, waarmee je ook het aantal ziekenhuisopnames verkleind. Dit doe je door te vaccineren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gevaccineerden zonder onderliggend lijden/niet bejaard hebben vrij weinig kans om zodanig ziek te worden om de zorg te belasten. Dan zie ik niet helemaal in waarom je de scholen dicht zou gooien, aangezien het enerzijds weinig oplost doordat kinderen zich nu juist meer verspreiden en het anderzijds geen langetermijnoplossing is.
quote:Op maandag 13 december 2021 20:33 schreef Evenstar het volgende:
[ twitter ]
Deze is wel echt mooi zo onder elkaar
En Max moet weer banden gaan testenquote:
Ik ben het uiteraard mee eens dat je het niet zomaar uit de hand kan laten lopen. Het punt is alleen bij die schoolgaande kinderen:quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is tweeledig. In eerste instantie moet je ernstig lijden voorkomen, waarmee je ook het aantal ziekenhuisopnames verkleind. Dit doe je door te vaccineren.
Ten tweede moet je het aantal besmettingen zo klein mogelijk houden. Want een klein percentage van een groot aantal is alsnog een probleem. Waarbij hoe groter de kans op besmetting, hoe groter de kans wordt dat er ook een kwetsbate tussen zit.
Ik heb het nergens over sluiting van scholen. Maar het is natuurlijk niet zo dat je maar helemaal niks moet doen. Hoeveel kinderen uit één klas moeten er besmet zijn voordat quarantaine wel opeens acceptabel is? I.p.v. drie, vijf? Tien, twintig, de hele klas? Of zelfs dan niet?
Je moet toch ergens een grens trekken om het aantal besmettingen te verminderen.
Leuk!quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En Max moet weer banden gaan testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Dat is eruit. Sorry als ik jullie hiermee lastig val. En sorry voor het sorry zeggen.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Sorry, er moet mij even iets van het hart en ik merk dat ik dat alleen hier kan zeggenIk heb eigenlijk hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Dat is eruit. Sorry als ik jullie hiermee lastig val. En sorry voor het sorry zeggen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Sorry, er moet mij even iets van het hart en ik merk dat ik dat alleen hier kan zeggenHeb hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Dat is eruit. Sorry als ik jullie hiermee lastig val. En sorry voor het sorry zeggen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Daarom hebben wij ook geen kerstboom staan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:01 schreef NailQueen het volgende:
Vanmiddag vroeg een collega ook of ik al een beetje in de kerststemming kom omdat het kantoor ook versierd is. Ik vind het wel mooi maar het doet mij niet veel. Ik heb gewoon gezegd dat ik geen kerstpersoon ben en daar heeft ze het ook bij gelaten. Het liefst had ik hetzelfde willen zeggen als wat ik net postte maar daar had ik de energie niet voor. Ik heb thuis ook geen versieringen omdat ik daar geen zin in heb en volgende week toch weer kan opruimen.
Prima plan, veel gecompliceerder hoeft kerst ook niet te zijn! Gewoon een excuus om lekker te eten en te chillen met een goeie film of leuke TV.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:29 schreef Mandy040986 het volgende:
Wij hebben voor het eerst weer kerstversiering in huis, maar meer omdat ik die lampjes en hebbedingetjes altijd zo leuk vind.![]()
We hebben al jaren geen kerstboom meer opgetuigd.
Mijn pa en ik gaan lekker gourmetten net z’n twee en dan een filmpje doen of zo.
Zelfde met oud en nieuw trouwens.
En een 40% kans op een witte kerst volgens Piet Paulusma.quote:
Ja, al heb ik het idee dat er langzaam maar zeker meer aandacht voor de andere kant. Een paar jaar geleden was het veel erger met allerlei mierzoete reclames waarin alles perfect was.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:07 schreef Strani het volgende:
Ik vind kerst wel mooi maar Ik vind dat de focus veel te veel ligt op samen zijn; dat vind ik gewoon oneerlijk en gemeen richting degenen voor wie dat niet (meer) mogelijk is. Je hebt dus een knusse tijd terwijl je door het 'normaal' maken van die sfeer andere mensen een rotmaand bezorgt.
Ja, wij doen ook echt niet moeilijk meer hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima plan, veel gecompliceerder hoeft kerst ook niet te zijn! Gewoon een excuus om lekker te eten en te chillen met een goeie film of leuke TV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja, wij doen ook echt nuet moeilijk meer hoor.
Ik doe het ook al jaren precies zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wanneer jij en ik gaan trouwen blijven we het ook gewoon zo doenIk doe ook plakjes stokbrood met geraspte kaas op de gourmet, dan weet je dat vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En een 40% kans op een witte kerst volgens Piet Paulusma.
Ik vind sneeuw alleen effe leuk voor de hond, maar het mag daarna van mij snel weer weg.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe het ook al jaren precies zo
Dus wanneer jij en ik gaan trouwen blijven we het ook gewoon zo doenIk doe ook plakjes stokbrood met geraspte kaas op de gourmet, dan weet je dat vast.
Ho, ho…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Greda dan? Die wil zeker mee gourmetten?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ho, ho…Greda woont nog in 2020, en die laten we daar maar denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Greda dan? Die wil zeker mee gourmetten?Dat is beter voor iedereen.
Mooi.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Greda woont nog in 2020, en die laten we daar maar denk ikDat is beter voor iedereen.
In welke zin, deprimerend?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:44 schreef Em31 het volgende:
Van alle feestdagen die je niet leuk kunt vinden moet kerst sowieso wel de kutste zijn om doorheen te komen. Super focus op samenzijn.
Ik vind kerst wel leuk, maar Oud & Nieuw juist weer deprimerend.
Ik kan juist soms erg genieten van tijd alleen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:43 schreef Redefine het volgende:
Ik vind de kerstreclames waarin mensen die eenzaam zijn aandacht krijgen erg mooiMaar er wordt wel altijd wat teveel gedaan alsof iedereen die alleen is heel depressief voor zich uit zit te starten. Uiteraard komt dat helaas wel veel voor (wat ook heel erg voor die mensen is), maar het is ook weer niet zo dat iedereen die alleen is niet gewoon dingen doet die diegene leuk vindt.
Ik krijg soms het idee dat je eenzaam moet zijn als je alleen bent. Terwijl eenzaam en alleen niet hetzelfde is. Andersom kun je ook heel eenzaam zijn als je wel met mensen bent. Als dat bijvoorbeeld de verkeerde mensen zijn.
Zelf kan ik heel blij worden van het met (uiteraard leuke) mensen zijn, maar ook van het alleen zijn
Hetzelfde ga ik doen met mijn ouders. Heel simpel. Geen uitgebreide maaltijden enzo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:29 schreef Mandy040986 het volgende:
Wij hebben voor het eerst weer kerstversiering in huis, maar meer omdat ik die lampjes en hebbedingetjes altijd zo leuk vind.![]()
We hebben al jaren geen kerstboom meer opgetuigd.
Mijn pa en ik gaan lekker gourmetten net z’n twee en dan een filmpje doen of zo.
Zelfde met oud en nieuw trouwens.
Wij vieren de kerst zonder familie of schoonfamilie, en dit wordt contractueel vastgelegd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:44 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Mooi.
Want als die mee wil eten neemt ze d’r hele familie mee. Dan kom je er niet met stokbrood en geraspte kaas.
Of ben je vergeten wat de vorige keer is gebeurd?
Is ook gewoon hartstikke gezellig.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hetzelfde ga ik doen met mijn ouders. Heel simpel. Geen uitgebreide maaltijden enzo.
Ja weet niet die laatste dag vooralquote:
Goed verwoord. Ik heb precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:43 schreef Redefine het volgende:
Ik vind de kerstreclames waarin mensen die eenzaam zijn aandacht krijgen erg mooiMaar er wordt wel altijd wat teveel gedaan alsof iedereen die alleen is heel depressief voor zich uit zit te starten. Uiteraard komt dat helaas wel veel voor (wat ook heel erg voor die mensen is), maar het is ook weer niet zo dat iedereen die alleen is niet gewoon dingen doet die diegene leuk vindt.
Ik krijg soms het idee dat je eenzaam moet zijn als je alleen bent. Terwijl eenzaam en alleen niet hetzelfde is. Andersom kun je ook heel eenzaam zijn als je wel met mensen bent. Als dat bijvoorbeeld de verkeerde mensen zijn.
Zelf kan ik heel blij worden van het met (uiteraard leuke) mensen zijn, maar ook van het alleen zijn
Dit vind ik een goed plan, hoewel Greda geen van beide is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij vieren de kerst zonder familie of schoonfamilie, en dit wordt contractueel vastgelegd.
Ohh ja O&N-feestjes vind ik ook verschrikkelijk, ik vier het liefst gewoon thuis. Ik vind de dag ook een bepaalde lading hebben. Een spanning in de lucht. Het klinkt misschien heel gek, maar het voelt voor mij alsof twee werelden samenkomen, die avond. De onze, en een mysterieuze wereld waar we normaal niks van merken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja weet niet die laatste dag vooral![]()
En vond ook altijd die feestjes tegenvallen, alsof iedereen gemaakt blij was ofzo. Weet niet hoe ik het uit kan leggen
De hype is meestal veel groter dan het plezier dat je daadwerkelijk hebt ja. Zeker als je dan gaat stappen. Wel een keer gedaan, maar dat was weinig aan. Elke andere keer dat jaar uitgaan was vele malen leuker. Je betaald er extra voor en het is nogal ongezellig.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
En vond ook altijd die feestjes tegenvallen, alsof iedereen gemaakt blij was ofzo. Weet niet hoe ik het uit kan leggen
Greda krijgt ons adres niet, komt goed.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:49 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed plan, hoewel Greda geen van beide is.![]()
Ik heb tussen kerst en oud en nieuw wel lekker vrij.
Een avond gewoon thuis als je de rest van de week de hort op bent kan ik echt van genietenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:46 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik kan juist soms erg genieten van tijd alleen.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja O&N-feestjes vind ik ook verschrikkelijk, ik vier het liefst gewoon thuis. Ik vind de dag ook een bepaalde lading hebben. Een spanning in de lucht. Het klinkt misschien heel gek, maar het voelt voor mij alsof twee werelden samenkomen, die avond. De onze, en een mysterieuze wereld waar we normaal niks van merken.
En nee, ik heb geen drugs genomen.
Oud en nieuw bij mensen thuis met hapjes en drankjes, prima. Oud en nieuw in het café... nee. Ook niet als ik de mensen in het café wel kende. En als je ook nog eens flinke entree moet lappen voor je daarna voor je drankjes mag betalen heb ik er nog minder zin inquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch grappig hoe bijna iedereen dat altijd zegtquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
De hype is meestal veel groter dan het plezier dat je daadwerkelijk hebt ja. Zeker als je dan gaat stappen. Wel een keer gedaan, maar dat was weinig aan. Elke andere keer dat jaar uitgaan was vele malen leuker. Je betaald er extra voor en het is nogal ongezellig.
Andere keren met huisgenoten gevierd of bij vrienden met een select gezelschap. Dat was wel echt leuk
Nou precies! En dan voelt het vuurwerk als de uiting van dat alles, en inderdaad is het dan weer klaar. Wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:54 schreef Em31 het volgende:
[..]het bouwt wel naar zoiets toe wat jij zegt en dan 12 uur is het weer klaar. Zo voelt het eigenlijk.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Greda krijgt ons adres niet, komt goed.
Ja naar de Wallen gaan is inderdaad echt niet zo tof als dat men beweertquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
De hype is meestal veel groter dan het plezier dat je daadwerkelijk hebt ja. Zeker als je dan gaat stappen. Wel een keer gedaan, maar dat was weinig aan. Elke andere keer dat jaar uitgaan was vele malen leuker. Je betaald er extra voor en het is nogal ongezellig.
Andere keren met huisgenoten gevierd of bij vrienden met een select gezelschap. Dat was wel echt leuk
Heerlijk is dat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Een avond gewoon thuis als je de rest van de week de hort op bent kan ik echt van genietenMaar één avond is dan vaak eigenlijk niet genoeg voor mij om weer helemaal bij te komen
Ja. Minstens 50 euro betalen voor een tent die normaal gratis of maximaal 10 euro is, inclusief een slap drankje. Waar je dan op elkaar gepakt naar een slechte DJ staat te luisteren en probeert te dansen ofzo. Want je kunt elkaar toch niet verstaan. En dansen kan eigenlijk ook niet, want het is het slechte soort EDM.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch grappig hoe bijna iedereen dat altijd zegtje moest dan inderdaad ineens een kaartje voor iets hebben en zowat iedereen had dan een stomme avond.
Vooral niet met een groep.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja naar de Wallen gaan is inderdaad echt niet zo tof als dat men beweert
We zijn nog niet getrouwd maar ik wil nu al scheiden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja naar de Wallen gaan is inderdaad echt niet zo tof als dat men beweert
En dan niet eens een gratis drankje en een DJquote:
Mag je in Spanje eigenlijk vuurwerk afsteken?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou precies! En dan voelt het vuurwerk als de uiting van dat alles, en inderdaad is het dan weer klaar. Wij begrijpen elkaar
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:58 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
We zijn nog niet getrouwd maar ik wil nu al scheiden.
Dat wordt wel gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mag je in Spanje eigenlijk vuurwerk afsteken?
Hoewel ik daar zelf niet zo veel mee heb, helpt dat ook wel bij de sfeer. Zo’n vuurwerkshow is echt enorm suf.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt wel gedaanNou mag het hier eigenlijk gewoon het hele jaar door volgens mij maar men is er niet zo obsessief mee bezig hier, behalve dan op de juiste momenten.
Nou dat vind ik ook hoor, echt niks aan. Hier wordt bij bruiloften vaak ook wat knalvuurwerk afgestoken trouwens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoewel ik daar zelf niet zo veel mee heb, helpt dat ook wel bij de sfeer. Zo’n vuurwerkshow is echt enorm suf.
Dat moet heel gaaf zijn geweest ja!quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:08 schreef Redefine het volgende:
Bij mij in de straat wordt altijd heel weinig vuurwerk afgestoken. Dat zag ik toen ik die keer thuisbleef, maar ook aan de beperkte hoeveelheid vuurwerk die er nog ligt als ik thuis kom. Bij de straten rondom mijn ouderlijk huis wordt meestal wel veel vuurwerk afgestoken, omdat daar een paar groepen het vieren die dan samen geld inleggen om veel te kopen. Dat is op zich wel mooi om te zien, maar ze steken het wel erg dichtbij de huizen af.
Het mooiste vuurwerk heb ik gezien toen ik in Amsterdam op de veertiende etage van een flat woonde. Dan zag je overal schitterend vuurwerk
Dat lijkt inderdaad geen al te beste combinatie. Nou ben ik al geen spruitjesliefhebber, maar tegenwoordig heb je wel wat recepten of bereidingswijzen die het eetbaar maken. Maar op een sandwichquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:12 schreef H_T het volgende:
Tussendoor kijk ik wat Engelse filmpjes over kerstsandwiches en een ervan bevat spruitenIk weet dat het traditioneel Engels is (ook al hebben veel Engelsen er een hekel aan) maar spruiten in een sandwich vind ik toch een beetje gek
Liever als chipssmaak?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad geen al te beste combinatie. Nou ben ik al geen spruitjesliefhebber, maar tegenwoordig heb je wel wat recepten of bereidingswijzen die het eetbaar maken. Maar op een sandwich
Ik blijf normaal lekker binnen, wel zo veilig. Dit jaar weet ik alleen nog niet wat m'n plannen gaan zijn voor O&N.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:21 schreef Redefine het volgende:
@:Strani ga jij ook nog wel de straat op bij jou in de buurt of blijf je binnen?
🤮🤮🤮quote:
Lekker koud met kerst. Heeft ook wel wat.quote:
Hoeveelste letter is omicron eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:46 schreef Strani het volgende:
De volgende mededeling is voor mensen die geen Grieks hebben gehad op school:
Wisten jullie trouwens dat omicron 'kleine o' betekent, net zoals omega 'grote o' betekend? Micro, mega, makes sense.
15e. Xi is 14e, maar die schijnen ze overgeslagen te hebbenquote:Op woensdag 15 december 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoeveelste letter is omicron eigenlijk
Wow. Neem aan dat ze al bedacht hebben wat te doen als het Griekse alfabet op isquote:Op woensdag 15 december 2021 00:14 schreef H_T het volgende:
[..]
15e. Xi is 14e, maar die schijnen ze overgeslagen te hebben
Dat heb ik eigenlijk ook. Jullie zijn inmiddels al verder gegaan, maar ik ga toch even reageren, sorryquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:44 schreef Em31 het volgende:
Van alle feestdagen die je niet leuk kunt vinden moet kerst sowieso wel de kutste zijn om doorheen te komen. Super focus op samenzijn.
Ik vind kerst wel leuk, maar Oud & Nieuw juist weer deprimerend.
Ja, dan gaan ze over op Game of Thrones-karaktersquote:Op woensdag 15 december 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow. Neem aan dat ze al bedacht hebben wat te doen als het Griekse alfabet op is
quote:Op woensdag 15 december 2021 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze over op Game of Thrones-karakters
Bij de D van Daenarys zijn we goed de klos.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze over op Game of Thrones-karakters
Niks treurigs aan, klinkt als een topavondquote:Op woensdag 15 december 2021 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk ook. Jullie zijn inmiddels al verder gegaan, maar ik ga toch even reageren, sorry
Elk jaar valt oud & nieuw tegen. Het ene jaar zit ik bij een vriend en doe ik een halve avond spelletjes, waarbij het gevoel zegt dat het een spannende avond is en je je tijd niet moet verdoen aan spelletjes. Het andere jaar zit ik bij een andere vriend en kijken we naar SBS' 'komt een vrouw bij de dokter'... Het is op zich wel leuk, maar het voelt altijd zo mweh. Zeker ook met dat luide vuurwerk erbij en dat je dan de hele buurt een gelukkig nieuwjaar wenst, terwijl je niet in je eigen buurt bent en niemand kent.
Pas vorig oud en nieuw vond ik het erg leuk. Ik was samen met mijn moeder en de top 2000 stond aan, er waren weinig verwachtingen. Hier op FOK! waren er ook nog best wat mensen die in het top 2000 topic (en natuurlijk hier) waren en na middernacht heb ik nog gezellig met mensen uit de buurt gepraat, die ik wel kende. Dit jaar blijf ik denk ik weer gezellig met mijn moeder en met FOK!, al klinkt het laatste wat treurig
Nah uiteindelijk vind ik het altijd goed dat je kiest voor wat je zelf het gelukkigst maakt, dus wat mij betreft niet treurig.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk ook. Jullie zijn inmiddels al verder gegaan, maar ik ga toch even reageren, sorry
Elk jaar valt oud & nieuw tegen. Het ene jaar zit ik bij een vriend en doe ik een halve avond spelletjes, waarbij het gevoel zegt dat het een spannende avond is en je je tijd niet moet verdoen aan spelletjes. Het andere jaar zit ik bij een andere vriend en kijken we naar SBS' 'komt een vrouw bij de dokter'... Het is op zich wel leuk, maar het voelt altijd zo mweh. Zeker ook met dat luide vuurwerk erbij en dat je dan de hele buurt een gelukkig nieuwjaar wenst, terwijl je niet in je eigen buurt bent en niemand kent.
Pas vorig oud en nieuw vond ik het erg leuk. Ik was samen met mijn moeder en de top 2000 stond aan, er waren weinig verwachtingen. Hier op FOK! waren er ook nog best wat mensen die in het top 2000 topic (en natuurlijk hier) waren en na middernacht heb ik nog gezellig met mensen uit de buurt gepraat, die ik wel kende. Dit jaar blijf ik denk ik weer gezellig met mijn moeder en met FOK!, al klinkt het laatste wat treurig
Het probleem met Oud & Nieuw is volgens mij bij veel mensen de verwachting/druk dat de avond heel bijzonder moet zijn. Terwijl dat eigenlijk juist de boel op scherp zet.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of the M van Mad King.quote:Op woensdag 15 december 2021 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij de D van Daenarys zijn we goed de klos.
Mijn vriend wil dat dus niet. Hij wil of naar mensen toe, of mensen uitnodigen. Ik heb daar wcht geen zin in , de dag ervoor is het ook altijd al druk omdat hij dan jarig is. En met kerst zien we dus ook altijd al mensen en dan vind ik het wel genoeg hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 07:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het probleem met Oud & Nieuw is volgens mij bij veel mensen de verwachting/druk dat de avond heel bijzonder moet zijn. Terwijl dat eigenlijk juist de boel op scherp zet.
Wij blijven tegenwoordig vaak lekker thuis, op de bank met wat extra lekkers. Vorige jaren lagen we dus ook lekker vroeg in bedWellicht dat we nog eens op bezoek gaan bij vrienden maar dan probeer ik het te zien als gewoon een gezellige avond bij vrienden zoals normaal.
En dan denken we bij Ygritte er bijna af te zijn: You know nothing….quote:
Helemaal niet treurigquote:Op woensdag 15 december 2021 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit klinkt als de ideale dag.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal niet treurig
Ik ben dit jaar alleen met Oud&Nieuw. Top2000 luisteren, gamen en FOK! kom ik de dag wel door.
En natuurlijk mijn 2 katten, dus niet helemaal alleen
Ja mooi he! Ook Surrender van een aantal maanden geleden is een aanraderquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:36 schreef Em31 het volgende:
Hoorde vandaag ineens weer een nieuwe Birdy, mooi hoor![]()
Of nog erger: de Joffry-variant.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan denken we bij Ygritte er bijna af te zijn: You know nothing….
Nee! Nog wel modderbroekspijpen zondagquote:Op woensdag 15 december 2021 09:03 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Heb je nog veel moddersokken gehad?
Vooruitgang.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee! Nog wel modderbroekspijpen zondag![]()
Vanmiddag nieuwe ronde, nieuwe kansen
Dat vind ik een beetje een vreemd cadeau om te geven.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:03 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Heb je nog veel moddersokken gehad?
Hahaha ja precies. Ik heb geluk dat wij beiden op hetzelfde niveau zitten. Hoewel ik nog wel kan genieten van vuurwerk kijken vanuit het raam en hij liever een nacht op een rustig natuurpark besteed (maar dat vindt hij dan weer te duur dus dat doen we nietquote:Op woensdag 15 december 2021 08:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vriend wil dat dus niet. Hij wil of naar mensen toe, of mensen uitnodigen. Ik heb daar wcht geen zin in , de dag ervoor is het ook altijd al druk omdat hij dan jarig is. En met kerst zien we dus ook altijd al mensen en dan vind ik het wel genoeg hoor
Tijd van het jaar zal meespelen. Verder weet ik het niet zo goed. Ook wel oplevingen van mijn hypochondrie.quote:
Ik wil gewoon rustig thuis zitten. Ik vind echt niets aan oud&nieuw. Ik heb ook al vaak geopperd dat hij dan ergens op bezoek gaat maar dat wil hij ook niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha ja precies. Ik heb geluk dat wij beiden op hetzelfde niveau zitten. Hoewel ik nog wel kan genieten van vuurwerk kijken vanuit het raam en hij liever een nacht op een rustig natuurpark besteed (maar dat vindt hij dan weer te duur dus dat doen we niet)
Is bij jullie het wellicht een compromis om 1 stel of 2 vrienden uit te nodigen? Dan heb je in ieder geval niet een mega grote groep.
Jij hebt dit duidelijk nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar niet heel geschikt voor oliebollen
Hij zal gedacht hebben dat jij zo’n notoire lolbroek bent die iedereen vanaf maandag al een fijn weekend wenstquote:Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik belde zojuist iemand om een vraag te beantwoorden, wens ik aan het einde van het gesprek die persoon al een goed weekend.Ik vind dat nogal vroeg om al op woensdag te doen eigenlijk.
Dat zou kunnen. En op zich kan dat wel natuurlijk, want wellicht spreek je die persoon de rest van de week niet meer.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zal gedacht hebben dat jij zo’n notoire lolbroek bent die iedereen vanaf maandag al een fijn weekend wenst
Dat gaat wel heel ver, maar kennelijk vinden ze dat het nodig is.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef Arizona het volgende:
Dochter appt net. Bij mijn dochter op school hebben ze nu Mondkapjespolizei. Er zijn werkelijk mensen ingehuurd die checken of je een mondkapje op hebt en anders kom je er niet in. Word je naar huis gestuurd om er een te halen en te laat gemeld.
Waar gaan dit héén…
(Hier word ik ook somber van…)
Ik heb zo'n collega gehad die elke semi grappig 'bijna weekend'zei. Zeker familie van Luctorquote:Op woensdag 15 december 2021 09:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zal gedacht hebben dat jij zo’n notoire lolbroek bent die iedereen vanaf maandag al een fijn weekend wenst
Ik ben gelukkig vrij vandaag, dus ik mag legaal lamballenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Kom er bij.
Ik krijg ook weinig uit mijn handen op werk
Jij hebt toch morgen al weekend?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik belde zojuist iemand om een vraag te beantwoorden, wens ik aan het einde van het gesprek die persoon al een goed weekend.Ik vind dat nogal vroeg om al op woensdag te doen eigenlijk.
Ah, fijn. Ik hoop dat je iig een paar dingen voorneemt die je ook kan uitvoerenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig vrij vandaag, dus ik mag legaal lamballen![]()
Balen dat het bij jou ook nog niet lichter wordt.
Is het een Zeeuw?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collega gehad die elke semi grappig 'bijna weekend'zei. Zeker familie van Luctor
Morgen nog werken en dan weekend inderdaad. Voor mijn gevoel is het vandaag ook al donderdag.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt toch morgen al weekend?![]()
Het is nooit te vroeg om iemand iets leuks te wensen
Eigenlijk vind ik dit wel goed.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef Arizona het volgende:
Dochter appt net. Bij mijn dochter op school hebben ze nu Mondkapjespolizei. Er zijn werkelijk mensen ingehuurd die checken of je een mondkapje op hebt en anders kom je er niet in. Word je naar huis gestuurd om er een te halen en te laat gemeld.
Waar gaan dit héén…
(Hier word ik ook somber van…)
Dat was geen Zeeuw neequote:
Mondkapje halen bij de concierge vind ik beter. Ze geven nu onderwijsgeld uit aan mondkapjesbeveiligers…quote:Op woensdag 15 december 2021 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit wel goed.
Ben nu mijn ouders aan een boosterprik aan het helpen, straks nog even de stad in en ga vanmiddag nog wandelenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ah, fijn. Ik hoop dat je iig een paar dingen voorneemt die je ook kan uitvoeren![]()
Als ik thuis werk, merk ik dat ik te regelmatig wegloop, maar dat wel wil compenseren, dus soms zit ik nog tot 's avonds te laat achter de pcGisteravond zat ik op te sommen wat mij allemaal stress geeft: dat zijn een hoop dingen, dus ik snap wel waar het vandaan komt. En dit seizoen is altijd lastig.
Ik heb zo'n lichttherapielamp, dus licht is het zeker nu
...waar je best wat mondkapjes voor had kunnen halen en de leerlingen minder les mee zouden missenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mondkapje halen bij de concierge vind ik beter. Ze geven nu onderwijsgeld uit aan mondkapjesbeveiligers…
Preciesquote:Op woensdag 15 december 2021 10:17 schreef H_T het volgende:
[..]
...waar je best wat mondkapjes voor had kunnen halen en de leerlingen minder les mee zouden missen
Hebben ze geen extra mondkapjes daar achter de hand? Niet echt over nagedacht dan.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mondkapje halen bij de concierge vind ik beter. Ze geven nu onderwijsgeld uit aan mondkapjesbeveiligers…
Niet meer. Ze zijn nu superstreng. Heel raar.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben ze geen extra mondkapjes daar achter de hand? Niet echt over nagedacht dan.
Lukt het een beetje, of loop je tegen dezelfde dingen aan als BillDauterive?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben nu mijn ouders aan een boosterprik aan het helpen, straks nog even de stad in en ga vanmiddag nog wandelen
Ergens valt me dat nog mee. Dat is binnen twee weken! Sneller was natuurlijk fijner geweest, maar in de zomer kon ik pas vijf weken later terechtquote:Op woensdag 15 december 2021 10:20 schreef Arizona het volgende:
Mijn ouders hebben net eindelijk de boosterafspraak kunnen maken. Pas op 29 december plek in Twente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |