Dat komt ook omdat er sinds de vorige keer dat je er was amper gepost is.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit topic is net GTST, op welk moment je er ook invalt, na 5 min ben je weer helemaal bij.
De goede tijden zijn er bij mij niet hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit topic is net GTST, op welk moment je er ook invalt, na 5 min ben je weer helemaal bij.
Dat helpt ook mee I guessquote:Op woensdag 15 december 2021 16:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat er sinds de vorige keer dat je er was amper gepost is.
Ook goed, of Mary condo of hoe heet die opruimchick?quote:
Ach, zoals ik net schreef, voor de meesten niet echt. Natuurlijk is het allemaal nog wel te overleven, maar ik vind er ook allemaal niet zo veel meer aan qua sociaal leven, om 17:00 de kroeg uit is echt te kansloos voor woordenquote:Op woensdag 15 december 2021 16:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De goede tijden zijn er bij mij niet hoor
Marietjequote:Op woensdag 15 december 2021 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ook goed, of Mary condo of hoe heet die opruimchick?
Bij het beeld dat ik van jou heb heb jij gewoon een kroeg onder je huisquote:Op woensdag 15 december 2021 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zoals ik net schreef, voor de meesten niet echt. Natuurlijk is het allemaal nog wel te overleven, maar ik vind er ook allemaal niet zo veel meer aan qua sociaal leven, om 17:00 de kroeg uit is echt te kansloos voor woorden.
Gewoon om vijf uur 's ochtends beginnen.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zoals ik net schreef, voor de meesten niet echt. Natuurlijk is het allemaal nog wel te overleven, maar ik vind er ook allemaal niet zo veel meer aan qua sociaal leven, om 17:00 de kroeg uit is echt te kansloos voor woorden.
Scheelt niet veel, maar ook al zou ik in die tent komen, dan nog moest ik er om 17:00 uitquote:Op woensdag 15 december 2021 16:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bij het beeld dat ik van jou heb heb jij gewoon een kroeg onder je huis
Als iedereen nou zo dacht dan was het een ideequote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon om vijf uur 's ochtends beginnen.
MAAR JIJ HEBT DE KINDEREN NIET THUIS!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, maar ook al zou ik in die tent komen, dan nog moest ik er om 17:00 uit.
Ik weet dat het voor iedereen geldt hoor, maar ik ben er gewoon wel een beetje klaar mee allemaal.
DE KINDERTJES MISSEN HUN SCHOOL TERWIJL MENSEN 'S MIDDAGS WEL FEESTEN IN DE KROEG HET IS NIET EERLIJKquote:Op woensdag 15 december 2021 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
MAAR JIJ HEBT DE KINDEREN NIET THUIS!!!
Nope, er zijn kleine lichtpuntjesquote:Op woensdag 15 december 2021 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
MAAR JIJ HEBT DE KINDEREN NIET THUIS!!!
Ik kan dit nog wel een paar jaar volhouden hoor.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, maar ook al zou ik in die tent komen, dan nog moest ik er om 17:00 uit.
Ik weet dat het voor iedereen geldt hoor, maar ik ben er gewoon wel een beetje klaar mee allemaal.
Wat moet dat moet, maar leuk is echt anders. Ik ontmoet niemand meer, zie the usual gang nog wel her en der, maar wat moet je doen?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan dit nog wel een paar jaar volhouden hoor.
wacht, wat?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Nu merk je als singleton pas hoe leeg je leven eigenlijk is
True. Al is vrijwel de hele tijd samen opgehokt zitten ook niet altijd sfeerverhogendquote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Hey, kom jij hier vakerquote:Op woensdag 15 december 2021 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel gewend aan single zijn, maar niet aan nergens meer (of het nou succesvol is of niet) kunnen flirten of zelfs alleen maar met nieuwe mensen praten in de kroeg.
Ik was net een beetje gewend aan die nieuwe kroeg, personeel leren kennen, al een paar vaste gasten waar je automatisch bij ging zitten etc en toen ging het zooitje weer dicht.
Ik ben hier wel eens geweest ja.quote:
Ligt er aan, kom je net zo snel al dat je gaat?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier wel eens geweest ja.
Neuken?.
Op dit moment, ik gok van welquote:Op woensdag 15 december 2021 17:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ligt er aan, kom je net zo snel al dat je gaat?
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment, ik gok van wel.
Maar geef me ff 5 min dan.
Ok zin om met jou te stappen!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ik ga nu gewoon eindeloos openingszinnen testen
Hey, zelfs "Hoi Neuken?" is me EEN keer geluktquote:Op woensdag 15 december 2021 17:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ik ga nu gewoon eindeloos openingszinnen testen
Echt? Ik heb gewoon geen zin meer in iemand die zich met mijn zaken bemoeidquote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Grappig, mij ook!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, zelfs "Hoi Neuken?" is me EEN keer gelukt.
Ok ok, het was niet meteen ok, maar ze moest zo hard lachen dat we aan de praat bleven en na een paar uur ging ze wel mee.
En nee, ik heb het daarna nooit meer serieus geprobeerd, dit was echt once in a lifetime.
Welke app had je?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt? Ik heb gewoon geen zin meer in iemand die zich met mijn zaken bemoeid![]()
Ik heb pas wel een dating app gedownload maar dat ben ik al snel weer zat.
Sja, ik ben ook wel eens op een "smerige" versiertruuk ingegaan hoor, soms heb je gewoon iets van "ach, wat kan mij het verrotten"quote:
Dat klinkt wel als OkCupid jaquote:Op woensdag 15 december 2021 17:10 schreef Elvi het volgende:
Oeh en ik had heel even weer OkCupid geactiveerd maar de eerste die ik tegenkwam was een nonbinary polygamist met een luier fetish dus dat heb ik weer gedeactiveerd.
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:10 schreef Elvi het volgende:
Oeh en ik had heel even weer OkCupid geactiveerd maar de eerste die ik tegenkwam was een nonbinary polygamist met een luier fetish dus dat heb ik weer gedeactiveerd.
Okwatquote:Op woensdag 15 december 2021 17:10 schreef Elvi het volgende:
Alcohol helpt, enorm.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik ben ook wel eens op een "smerige" versiertruuk ingegaan hoor, soms heb je gewoon iets van "ach, wat kan mij het verrotten".
En ja, eerlijk, alcohol maakt dingen soms makkelijker, maar dat gaat het hem nu ook niet meer worden met die sluitingstijden. Al hebben ze bij onze (voorheen dan) indrinkkroeg een nieuw bier van 13%, dat tikte aardig aan na 3.
Leen ons ook even jullie generaalquote:Op woensdag 15 december 2021 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Hier is het leven goed
Alleen van 2 tm 9 januari een harde lockdown. Slechts een weekje.
Als dat geen neu… word.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Hier is het leven goed
Alleen van 2 tm 9 januari een harde lockdown. Slechts een weekje.
Admiraal. En nee.quote:
Mwah, tot op zekere hoogte, als het je wat losser maakt en je je "angst" kan overwinnen, sure. Maar als het je dingen laat doen waarvan je achteraf liever je eigen arm afknaagt ipv de ander wakker te maken, dan heeft het vrij weinig geholpenquote:
Ben tamelijk gehecht aan mijn ledematen dus dat heb ik niet zo snel.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, tot op zekere hoogte, als het je wat losser maakt en je je "angst" kan overwinnen, sure. Maar als het je dingen laat doen waarvan je achteraf liever je eigen arm afknaagt ipv de ander wakker te maken, dan heeft het vrij weinig geholpen.
quote:
Ik heb het pas 1 keer echt gehad (ok niet het knagen van mijn ledematen), dat ik wakker werd en echt een soort hartverzakking kreeg toen ik zag wat er naast me lagquote:Op woensdag 15 december 2021 17:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben tamelijk gehecht aan mijn ledematen dus dat heb ik niet zo snel.
Je luierfetish was de druppel?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
Hallo fans. Date heeft afgezegd, tegenvaller
Je had dus duidelijk een diepere connectie met haar dan met al die harlots met dikke tieten die je normaal opduikelde. The one that got awayquote:Op woensdag 15 december 2021 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het pas 1 keer echt gehad (ok niet het knagen van mijn ledematen), dat ik wakker werd en echt een soort hartverzakking kreeg toen ik zag wat er naast me lag.
Het is zeker 20 jaar terug, maar itt sommige exen die ik wel leuk vond weet ik haar naam nog steeds.
Eeeeeehhhhm, nopequote:Op woensdag 15 december 2021 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je had dus duidelijk een diepere connectie met haar dan met al die harlots met dikke tieten die je normaal opduikelde. The one that got away
Oh top ik kan gewoon met mijn blotebillengezichtquote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeeehhhhm, nope.
Ik vond dr 's ochtends zelfs niet eens aardig ofzo, wat een ongelofelijke trol op alle vlakken en dr kussen leek wel een abstract kunstwerk van alle make up.
Zodra het druppelt heb je sowieso wel eenn issue te pakken. Of de oorzaak moet de tegenpartij zijnquote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 15 december 2021 17:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oh top ik kan gewoon met mijn blotebillengezicht
Maar je voelde je niet gebruikt?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Zo dronken als ik die avond was ben ik niet vaak geweest in mijn leven in het openbaar, het is ook de keer geweest dat ik heb gezworen nooit meer shots te doen in de kroeg. En daar heb ik me, op een paar uitzonderingen na uiteraard, redelijk aan gehouden tot nu toe.
Neuh, ik was meer bezig met dr zo snel mogelijk mijn huis uit te krijgen zonder echt te horkerig te doenquote:
Je hebt met Jackson Pollock liggen batsen? Zo ja is die kussensloop behoorlijk wat waard.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeeehhhhm, nope.
Ik vond dr 's ochtends zelfs niet eens aardig ofzo, wat een ongelofelijke trol op alle vlakken en dr kussen leek wel een abstract kunstwerk van alle make up.
Het leek er wel op jaquote:Op woensdag 15 december 2021 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt met Jackson Pollock liggen batsen? Zo ja is die kussensloop behoorlijk wat waard.
Ik doe er nog wel eens 1 mee hoor, vaak krijg je er een van het barpersoneel en dat is geen probleem. Pas als het shot na shot na shot tussen het bier in wordt haak ik na een stuk of 2-3 af.quote:
Nee grapje, leven was voor corona ook al leeg.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt? Ik heb gewoon geen zin meer in iemand die zich met mijn zaken bemoeid![]()
Ik heb pas wel een dating app gedownload maar dat ben ik al snel weer zat.
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het leek er wel op ja.
Maar nee, ze heet Ellen G. en quick google levert geen "beroemd kunstenares" op.
Stuff happensquote:
Ellen the genneres?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het leek er wel op ja.
Maar nee, ze heet Ellen G. en quick google levert geen "beroemd kunstenares" op.
"Het is toch een leermomentje he?"quote:Op woensdag 15 december 2021 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stuff happens.
Oh well, liever een paar slechte ervaringen dan helemaal geen ervaringen.
Vandaar dat Q kaal is, heb je iig van dat laatste geen lastquote:Op woensdag 15 december 2021 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar nee, ik vind het best in m'n eigen huis, m'n eigen bed, doen wat ik wil, mijn eigen zooi, mijn eigen haren in het doucheputje.
Ja, door mij is ze lesbisch gewordenquote:
Misschien een dubbelmeet met jou en cl plannen.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, door mij is ze lesbisch geworden.
CL moet me nietquote:Op woensdag 15 december 2021 17:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien een dubbelmeet met jou en cl plannen.
Trouwens jij hoeft niet dronken en te zijn om te aandachtshoeren en te flirtenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien een dubbelmeet met jou en cl plannen.
Nee klopt als ik mezelf een lekker wijf vind lukt me dat ook wel. Alleen zo voel ik me nog niet helemaalquote:Op woensdag 15 december 2021 17:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Trouwens jij hoeft niet dronken en te zijn om te aandachtshoeren en te flirten![]()
Dat snap ik. Komt wel weer, want ben je welquote:Op woensdag 15 december 2021 17:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee klopt als ik mezelf een lekker wijf vind lukt me dat ook wel. Alleen zo voel ik me nog niet helemaal
Maar wij wel!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk niet dat wij matchen, jij wel dan?
Verkeerde merk telefoon?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er tussen jullie voorgevallen tijdens de overdracht van de laptop?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was super zakelijk op een parkeerterrein in de Bijlmer.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is er tussen jullie voorgevallen tijdens de overdracht van de laptop?
Wow, en dat met een romanticus zoals jijquote:Op woensdag 15 december 2021 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was super zakelijk op een parkeerterrein in de Bijlmer.
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Komt wel weer, want ben je wel
Ik kom sowieso niet goed uit de verf int openbaar
Ja, gordijnen dicht, verwarming aan, kleren uit en zuipen maar.quote:
was het maar zo'n feestquote:
Een deel hiervan heb ik gedaanquote:Op woensdag 15 december 2021 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, gordijnen dicht, verwarming aan, kleren uit en zuipen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |