Hey, kom jij hier vakerquote:Op woensdag 15 december 2021 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel gewend aan single zijn, maar niet aan nergens meer (of het nou succesvol is of niet) kunnen flirten of zelfs alleen maar met nieuwe mensen praten in de kroeg.
Ik was net een beetje gewend aan die nieuwe kroeg, personeel leren kennen, al een paar vaste gasten waar je automatisch bij ging zitten etc en toen ging het zooitje weer dicht.
Ik ben hier wel eens geweest ja.quote:
Ligt er aan, kom je net zo snel al dat je gaat?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier wel eens geweest ja.
Neuken?.
Op dit moment, ik gok van welquote:Op woensdag 15 december 2021 17:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ligt er aan, kom je net zo snel al dat je gaat?
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment, ik gok van wel.
Maar geef me ff 5 min dan.
Ok zin om met jou te stappen!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ik ga nu gewoon eindeloos openingszinnen testen
Hey, zelfs "Hoi Neuken?" is me EEN keer geluktquote:Op woensdag 15 december 2021 17:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ik ga nu gewoon eindeloos openingszinnen testen
Echt? Ik heb gewoon geen zin meer in iemand die zich met mijn zaken bemoeidquote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Nu merk je als singleton pas hoe leeg je leven eigenlijk is
Grappig, mij ook!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, zelfs "Hoi Neuken?" is me EEN keer gelukt.
Ok ok, het was niet meteen ok, maar ze moest zo hard lachen dat we aan de praat bleven en na een paar uur ging ze wel mee.
En nee, ik heb het daarna nooit meer serieus geprobeerd, dit was echt once in a lifetime.
Welke app had je?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt? Ik heb gewoon geen zin meer in iemand die zich met mijn zaken bemoeid![]()
Ik heb pas wel een dating app gedownload maar dat ben ik al snel weer zat.
Sja, ik ben ook wel eens op een "smerige" versiertruuk ingegaan hoor, soms heb je gewoon iets van "ach, wat kan mij het verrotten"quote:
Dat klinkt wel als OkCupid jaquote:Op woensdag 15 december 2021 17:10 schreef Elvi het volgende:
Oeh en ik had heel even weer OkCupid geactiveerd maar de eerste die ik tegenkwam was een nonbinary polygamist met een luier fetish dus dat heb ik weer gedeactiveerd.
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:10 schreef Elvi het volgende:
Oeh en ik had heel even weer OkCupid geactiveerd maar de eerste die ik tegenkwam was een nonbinary polygamist met een luier fetish dus dat heb ik weer gedeactiveerd.
Okwatquote:Op woensdag 15 december 2021 17:10 schreef Elvi het volgende:
Alcohol helpt, enorm.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik ben ook wel eens op een "smerige" versiertruuk ingegaan hoor, soms heb je gewoon iets van "ach, wat kan mij het verrotten".
En ja, eerlijk, alcohol maakt dingen soms makkelijker, maar dat gaat het hem nu ook niet meer worden met die sluitingstijden. Al hebben ze bij onze (voorheen dan) indrinkkroeg een nieuw bier van 13%, dat tikte aardig aan na 3.
Leen ons ook even jullie generaalquote:Op woensdag 15 december 2021 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Hier is het leven goed
Alleen van 2 tm 9 januari een harde lockdown. Slechts een weekje.
Als dat geen neu… word.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Hier is het leven goed
Alleen van 2 tm 9 januari een harde lockdown. Slechts een weekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |