Dat komt ook omdat er sinds de vorige keer dat je er was amper gepost is.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit topic is net GTST, op welk moment je er ook invalt, na 5 min ben je weer helemaal bij.

De goede tijden zijn er bij mij niet hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit topic is net GTST, op welk moment je er ook invalt, na 5 min ben je weer helemaal bij.

Dat helpt ook mee I guessquote:Op woensdag 15 december 2021 16:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat er sinds de vorige keer dat je er was amper gepost is.

Ook goed, of Mary condo of hoe heet die opruimchick?quote:

Ach, zoals ik net schreef, voor de meesten niet echt. Natuurlijk is het allemaal nog wel te overleven, maar ik vind er ook allemaal niet zo veel meer aan qua sociaal leven, om 17:00 de kroeg uit is echt te kansloos voor woordenquote:Op woensdag 15 december 2021 16:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De goede tijden zijn er bij mij niet hoor

Marietjequote:Op woensdag 15 december 2021 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ook goed, of Mary condo of hoe heet die opruimchick?

Bij het beeld dat ik van jou heb heb jij gewoon een kroeg onder je huisquote:Op woensdag 15 december 2021 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zoals ik net schreef, voor de meesten niet echt. Natuurlijk is het allemaal nog wel te overleven, maar ik vind er ook allemaal niet zo veel meer aan qua sociaal leven, om 17:00 de kroeg uit is echt te kansloos voor woorden.

Gewoon om vijf uur 's ochtends beginnen.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zoals ik net schreef, voor de meesten niet echt. Natuurlijk is het allemaal nog wel te overleven, maar ik vind er ook allemaal niet zo veel meer aan qua sociaal leven, om 17:00 de kroeg uit is echt te kansloos voor woorden.

Scheelt niet veel, maar ook al zou ik in die tent komen, dan nog moest ik er om 17:00 uitquote:Op woensdag 15 december 2021 16:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bij het beeld dat ik van jou heb heb jij gewoon een kroeg onder je huis

Als iedereen nou zo dacht dan was het een ideequote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon om vijf uur 's ochtends beginnen.

MAAR JIJ HEBT DE KINDEREN NIET THUIS!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, maar ook al zou ik in die tent komen, dan nog moest ik er om 17:00 uit.
Ik weet dat het voor iedereen geldt hoor, maar ik ben er gewoon wel een beetje klaar mee allemaal.

DE KINDERTJES MISSEN HUN SCHOOL TERWIJL MENSEN 'S MIDDAGS WEL FEESTEN IN DE KROEG HET IS NIET EERLIJKquote:Op woensdag 15 december 2021 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
MAAR JIJ HEBT DE KINDEREN NIET THUIS!!!

Nope, er zijn kleine lichtpuntjesquote:Op woensdag 15 december 2021 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
MAAR JIJ HEBT DE KINDEREN NIET THUIS!!!

Ik kan dit nog wel een paar jaar volhouden hoor.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, maar ook al zou ik in die tent komen, dan nog moest ik er om 17:00 uit.
Ik weet dat het voor iedereen geldt hoor, maar ik ben er gewoon wel een beetje klaar mee allemaal.

Wat moet dat moet, maar leuk is echt anders. Ik ontmoet niemand meer, zie the usual gang nog wel her en der, maar wat moet je doen?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan dit nog wel een paar jaar volhouden hoor.

wacht, wat?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Nu merk je als singleton pas hoe leeg je leven eigenlijk is

True. Al is vrijwel de hele tijd samen opgehokt zitten ook niet altijd sfeerverhogendquote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:

Hey, kom jij hier vakerquote:Op woensdag 15 december 2021 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel gewend aan single zijn, maar niet aan nergens meer (of het nou succesvol is of niet) kunnen flirten of zelfs alleen maar met nieuwe mensen praten in de kroeg.
Ik was net een beetje gewend aan die nieuwe kroeg, personeel leren kennen, al een paar vaste gasten waar je automatisch bij ging zitten etc en toen ging het zooitje weer dicht.

Ik ben hier wel eens geweest ja.quote:

Ligt er aan, kom je net zo snel al dat je gaat?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier wel eens geweest ja.
Neuken?.

Op dit moment, ik gok van welquote:Op woensdag 15 december 2021 17:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ligt er aan, kom je net zo snel al dat je gaat?

quote:Op woensdag 15 december 2021 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment, ik gok van wel.
Maar geef me ff 5 min dan.

Ok zin om met jou te stappen!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ik ga nu gewoon eindeloos openingszinnen testen

Hey, zelfs "Hoi Neuken?" is me EEN keer geluktquote:Op woensdag 15 december 2021 17:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ik ga nu gewoon eindeloos openingszinnen testen

Echt? Ik heb gewoon geen zin meer in iemand die zich met mijn zaken bemoeidquote:Op woensdag 15 december 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:

Grappig, mij ook!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, zelfs "Hoi Neuken?" is me EEN keer gelukt.
Ok ok, het was niet meteen ok, maar ze moest zo hard lachen dat we aan de praat bleven en na een paar uur ging ze wel mee.
En nee, ik heb het daarna nooit meer serieus geprobeerd, dit was echt once in a lifetime.

Welke app had je?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt? Ik heb gewoon geen zin meer in iemand die zich met mijn zaken bemoeid![]()
Ik heb pas wel een dating app gedownload maar dat ben ik al snel weer zat.

Sja, ik ben ook wel eens op een "smerige" versiertruuk ingegaan hoor, soms heb je gewoon iets van "ach, wat kan mij het verrotten"quote:

Dat klinkt wel als OkCupid jaquote:Op woensdag 15 december 2021 17:10 schreef Elvi het volgende:
Oeh en ik had heel even weer OkCupid geactiveerd maar de eerste die ik tegenkwam was een nonbinary polygamist met een luier fetish dus dat heb ik weer gedeactiveerd.

quote:Op woensdag 15 december 2021 17:10 schreef Elvi het volgende:
Oeh en ik had heel even weer OkCupid geactiveerd maar de eerste die ik tegenkwam was een nonbinary polygamist met een luier fetish dus dat heb ik weer gedeactiveerd.

Okwatquote:Op woensdag 15 december 2021 17:10 schreef Elvi het volgende:

Alcohol helpt, enorm.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik ben ook wel eens op een "smerige" versiertruuk ingegaan hoor, soms heb je gewoon iets van "ach, wat kan mij het verrotten".
En ja, eerlijk, alcohol maakt dingen soms makkelijker, maar dat gaat het hem nu ook niet meer worden met die sluitingstijden. Al hebben ze bij onze (voorheen dan) indrinkkroeg een nieuw bier van 13%, dat tikte aardig aan na 3.

Leen ons ook even jullie generaalquote:Op woensdag 15 december 2021 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Hier is het leven goed
Alleen van 2 tm 9 januari een harde lockdown. Slechts een weekje.

Als dat geen neu… word.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Hier is het leven goed
Alleen van 2 tm 9 januari een harde lockdown. Slechts een weekje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |