Ook. Ook.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb als kerstpakket al shit voor mezelf gekocht.
Een maclite dan. Kun je oefenen op some good ol' police brutalityquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:36 schreef Barbusse het volgende:
Een maclite dan. Kun je oefenen op some good ol' police brutality
quote:
Dan mag je er gewoon mee op straat lopen. Met een honkbalknuppel mag dat niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Is gewoon een honkbalknuppel met een lamp er in joh
Exact.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom dus, @TaMieke. Blijf veilig daar in het linke Spaarnwoudequote:Op woensdag 15 december 2021 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mag je er gewoon mee op straat lopen. Met een honkbalknuppel mag dat niet.
Show 'm who's boss. "Now where you runnin' off to, boy?quote:
Geen Nightstick, maar een Lightstick.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga direct mn verlanglijstje aanpassen voor 1 van deze dingen.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom dus, @:TaMieke. Blijf veilig daar in het linke Spaarnwoude
Gewoon persoonsbeveiliging meenemen, ken je iemand daarvoor?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga direct mn verlanglijstje aanpassen voor 1 van deze dingen.
Ken wel een paar mensen uit Helmond ja. Dan moet het wel goedkomen toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon persoonsbeveiliging meenemen, ken je iemand daarvoor?
Vast welquote:Op woensdag 15 december 2021 16:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ken wel een paar mensen uit Helmond ja. Dan moet het wel goedkomen toch?
Als je zelf iemand afwijst kan je niet gaan zeggen dat je undateable bent.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb een slowcooker van de baas gekregen. En een gluhwein pakket gewonnen met de bingo. En mijn date vriendelijk afgewezen. Ik ben undateable.
Moeten we je opgeven voor dat programma, undateables?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb een slowcooker van de baas gekregen. En een gluhwein pakket gewonnen met de bingo. En mijn date vriendelijk afgewezen. Ik ben undateable.
Je kan alles zeggen, of het daadwerkelijk klopt is een heel ander verhaalquote:Op woensdag 15 december 2021 16:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je zelf iemand afwijst kan je niet gaan zeggen dat je undateable bent.
Over undateable gesproken, hoi!quote:Op woensdag 15 december 2021 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen, of het daadwerkelijk klopt is een heel ander verhaal.
TL:DR: what's up?.
Nice nice. Wij hebben zo'n bon gekregen en chocolaatjes. Chocolaatjes al op.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef Senn88 het volgende:
Wellus! Want hij draaide het daarna om!quote:Op woensdag 15 december 2021 16:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je zelf iemand afwijst kan je niet gaan zeggen dat je undateable bent.
Ow ik dacht voor 24 kitchenquote:Op woensdag 15 december 2021 16:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moeten we je opgeven voor dat programma, undateables?
Dat hij jou had afgewezen?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wellus! Want hij draaide het daarna om!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |