Beetje rondwandelen, alles is wel leuk verlicht in deze tijd dus er gewoon zelf wat van makenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behalve dat alles om 17.00 dicht gaat
Hotel is in Haarlem en dan zou het maar 10/15 minuten rijden zijn. Voor mij is dat dichtbijquote:Op woensdag 15 december 2021 09:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Amsterdam aan Zee? Ah, de metropool Amsterdam.
Moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
Als het goed is kan ik wel eten krijgen in het hotel.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk kun je een beetje koken in het hotel dan.
Ja, voor gasten mogen ze toch gewoon op de kamer serverenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hotel is in Haarlem en dan zou het maar 10/15 minuten rijden zijn. Voor mij is dat dichtbij
[..]
Als het goed is kan ik wel eten krijgen in het hotel.
Tijdelijk. Ga er niet vanuit dat ze me permanent willen hebben in Amsterdam.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, voor gasten mogen ze toch gewoon op de kamer serveren
Is dit als promotie of gewoon een tijdelijk project?
*briesende HW incomingquote:Op woensdag 15 december 2021 10:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tijdelijk. Ga er niet vanuit dat ze me permanent willen hebben in Amsterdam.
en dat ik daar wil wonen
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het gaat niet over Apple dus het zal wel meevallen![]()
Waar moet je dan werken in Amsterdam? Want dan zit je met een hotel in Haarlem nog best kut eigenlijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hotel is in Haarlem en dan zou het maar 10/15 minuten rijden zijn. Voor mij is dat dichtbij
[..]
Als het goed is kan ik wel eten krijgen in het hotel.
Bij Spaarnwoude in de buurt. Of iig die kant iig.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar moet je dan werken in Amsterdam? Want dan zit je met een hotel in Haarlem nog best kut eigenlijk.
Ohh ja goed te doenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij Spaarnwoude in de buurt. Of iig die kant iig.
Was ik niet van plan.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohh ja goed te doen
Spaarnwoude moet je trouwens wel echt niet heen gaan in het donker
Strand kan op zich prima.
Gewoon gaan, wel een knuppel meenemenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was ik niet van plan.
Strand zou ik nog overwegen. Ik zie wel of ik het aandurf. Heb tot eind januari.
Zo'n grote zaklamp.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon gaan, wel een knuppel meenemen
Nog leuke dingen erin?quote:
Een nep leren weekend tasquote:
Die heb ik wel eens gehad ja, dingen wegen best wat. Kan je hard mee uithalen.quote:
En je ziet nog wat in het donker.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gehad ja, dingen wegen best wat. Kan je hard mee uithalen.
Oh meh.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een nep leren weekend tas
2 jaar terug al een koffertje, waarom zou ik nu dan weer een tas willen?
Vorig jaar was het gewoon lekker een doos vol eten
Nja nu dus half eten, half tas. ach ja het uitpakken is toch het leukst.
Je moet wel zien wie je raaktquote:Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En je ziet nog wat in het donker.
Zelfverdedigingspakket.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gehad ja, dingen wegen best wat. Kan je hard mee uithalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |