VVD en CDA stemmers die vormen anders een sterk blok.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuw elan krijg je niet met oud stemgedrag.

Het is een gegeven dat ze 22% van de stemmen kregen afgelopen jaar. Dus een aanzienlijk deel van de stemmers vindt het/hem prima zo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:04 schreef Tegan het volgende:
Het is allemaal de schuld van de VVD-stemmers.

Ja klopt. En nieuwe peilingen laten ook niet iets anders zien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een gegeven dat ze 22% van de stemmen kregen afgelopen jaar. Dus een aanzienlijk deel van de stemmers vindt het/hem prima zo.

Kan als man moeilijk gaan womansplainenquote:

Als je nog vakantie hebt, valt dat nog wel mee. Maar wel tof dat ze een hotel voor je geregeld hebbenquote:Op woensdag 15 december 2021 08:57 schreef TaMieke het volgende:
Vanaf volgende week t/m eind januari naar Amsterdam voor het werk.
Zegt collega net doodleuk "kans is groot dat je elke dag in de file staat". Joy
hoef gelukkig niet elke dag naar huis, hotel wordt geregeld

Vakantie?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je nog vakantie hebt, valt dat nog wel mee. Maar wel tof dat ze een hotel voor je geregeld hebben

Niet langer vrij?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vakantie?
Ik heb 31-12 en 3-01 vrij. De rest wordt gewoon werken en elke week op en neer.

Hotel beddenquote:Op woensdag 15 december 2021 08:57 schreef TaMieke het volgende:
Vanaf volgende week t/m eind januari naar Amsterdam voor het werk.
Zegt collega net doodleuk "kans is groot dat je elke dag in de file staat". Joy
hoef gelukkig niet elke dag naar huis, hotel wordt geregeld

Gazpachoquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef Barbusse het volgende:
Er is toch genoeg onderzoek gedaan naar de redenen waarom slachtoffers niet of veel later naar buiten treden over wat er gebeurd is en overgaan tot aangifte? Je afvragen waarom lijkt me een beetje koude soep eten... -en nee, geen gazpacho-

Niet de eerste term waar ik bij jou aan denkquote:Op woensdag 15 december 2021 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nope. Je bent een workaholic of niet he

Idem hier!quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef DrMarten het volgende:
Zal met die files in de vakantieperiode wel meevallen. Daarna ben je wel de sjaak waarschijnlijk ja.
Hier nog een weekje en dan 2 weken helemaal niks

Ik kan het voorlopig niet even niet meer zien of ruikenquote:

quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet de eerste term waar ik bij jou aan denk
We gaan het meemaken. Volgens collega wordt er vaak wel een goed hotel geregeld.quote:

Hotels zijn nu toch goed te betalen, zeker door de weeks dus dat zal wel goed zijn dan.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]Ben ik ook niet. Al is vrij nemen wel een dingetje
[..]
We gaan het meemaken. Volgens collega wordt er vaak wel een goed hotel geregeld.

Beetje jammer dat je nergens echt naar toe kan 's avonds.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hotels zijn nu toch goed te betalen, zeker door de weeks dus dat zal wel goed zijn dan.
Wel fijn dat je niet steeds heen en weer hoeft. Ook wel even lekker een andere omgeving 's avonds.

Behalve dat alles om 17.00 dicht gaatquote:Op woensdag 15 december 2021 09:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hotels zijn nu toch goed te betalen, zeker door de weeks dus dat zal wel goed zijn dan.
Wel fijn dat je niet steeds heen en weer hoeft. Ook wel even lekker een andere omgeving 's avonds.

Airfryer meequote:Op woensdag 15 december 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk kun je een beetje koken in het hotel dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |