Volgens mij zit er geen overlap in de leeftijdscategorie kinderen waar Marco B. door gefascineerd is en waar Q. door gefascineerd is....quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die zal zich wel bezighouden met de zaak rondom Marco B.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you

Wat een specifieke tijdquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een week voor de kerstvakantie.
Heb op mijn werktelefoon push berichten aanstaan omdat het ook een relevante bron van informatie is voor mijn werk. Na 16:24 zit ik weer in mijn nieuwsloze bubbel.

Damnquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Als we het erover hebben:
https://www.nu.nl/muziek/(...)o-doet-aangifte.html

Je bent een autist of niet.quote:

Misschien denken ze allemaal dat het een uitzondering was en toch niemand ze zal geloven. Nu horen ze meer verhalen. Dat zal vast helpen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat soort aangiftes altijd een beetje vreemd. Natuurlijk als er misbruik was duurt het een tijd voordat je erover kan praten en/of kan verwerken, maar het is dan altijd wel erg toevallig dat dan ineens iedereen precies op het hetzelfde moment denkt 'ja, nu sta ik sterk genoeg om aangifte te doen'. Altijd zo dubbel.

Toch zie je wel regelmatig dat één bekende aangifte een cataclysme kan zijn voor een hoop die volgen. Misschien omdat de drempel dan minder hoog is? Komt natuurlijk ook altijd veel schaamte bij kijken. Was met de katholieke kerk ook zo, alleen daar zaten sommige vrouwen zich al 40 jaar zichzelf op te eten van schaamte.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat soort aangiftes altijd een beetje vreemd. Natuurlijk als er misbruik was duurt het een tijd voordat je erover kan praten en/of kan verwerken, maar het is dan altijd wel erg toevallig dat dan ineens iedereen precies op het hetzelfde moment denkt 'ja, nu sta ik sterk genoeg om aangifte te doen'. Altijd zo dubbel.

Ze worden steeds minder lelijk dus waarom je er juist nu over begint?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:35 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Waarom zijn die nieuwe auto's van Toyota zo lelijk

https://www.autocar.co.uk(...)15-new-electric-carsquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ze worden steeds minder lelijk dus waarom je er juist nu over begint?

Die zien er bijna allemaal idd aardig lomp uitquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:41 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
https://www.autocar.co.uk(...)15-new-electric-cars
Allemaal veels te lomp joh. Maar dat is sowieso wel een dingetje van moderne auto's, ze zien er bijna allemaal uit als een rijdende vis met overgewicht, of een koekblik ontworpen door een 2-jarige met een lui oog. Als ik met een koekenpan op een stuk ijzer sla is de kans groot dat er nog een mooiere vorm uit komt

De politie moet natuurlijk onderzoeken of het verhaal aannemelijk is, maar er hierom aan twijfelen vind ik ook wel moeilijk. Een beetje hetzelfde argument als 'had ze maar niet zo'n kort rokje aan moeten trekken'. Het is een enorm grote keuze om de hele wereld even te vertellen dat je seksueel misbruikt bent. Je bent dan ineens voor de buitenwereld een ander persoon. Sommige mensen kunnen het gewoon nooit vertellen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:15 schreef Yvie_lu het volgende:

Lekker een beetje mansplainen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:30 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Toch zie je wel regelmatig dat één bekende aangifte een cataclysme kan zijn voor een hoop die volgen. Misschien omdat de drempel dan minder hoog is? Komt natuurlijk ook altijd veel schaamte bij kijken. Was met de katholieke kerk ook zo, alleen daar zaten sommige vrouwen zich al 40 jaar zichzelf op te eten van schaamte.
Denk wel dat als je misbruikt wordt je een enorme deuk in je zelfvertrouwen krijgt en je het liever wegstopt dan er een drama van wil maken in de rechtszaal (of je moet een koude kikker zijn).
Wacht waarom ga ik hier zo serieus op in

Ik lees het wel weer op teletekst. De dag kan niet snel genoeg komen dat die druif het kabinet uitgeschopt wordt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef Tegan het volgende:
Laatste keer genieten van Hugo vanavond?

Ah nee dit duurt nog wel een paar jaarquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef Tegan het volgende:
Laatste keer genieten van Hugo vanavond?

Vorming van nieuw kabinet toch niet meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah nee dit duurt nog wel een paar jaar

Is het natuurlijk afwachten wat er voor in de plek komt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:33 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat een andere minister van VWS wel een goed idee is, maar ik ga Hugo wel missen, ik had het absoluut niet beter gedaan.

Wel tijd om met zijn allen te klagen op een ander. Hopelijk wisselen ze rutte ook omquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:33 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat een andere minister van VWS wel een goed idee is, maar ik ga Hugo wel missen, ik had het absoluut niet beter gedaan.

Als ie blijft zitten kunnen we dat nieuwe elan ook wel vergetenquote:

Nieuw elan krijg je niet met oud stemgedrag.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ie blijft zitten kunnen we dat nieuwe elan ook wel vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |