Wat een specifieke tijdquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is een week voor de kerstvakantie.
Heb op mijn werktelefoon push berichten aanstaan omdat het ook een relevante bron van informatie is voor mijn werk. Na 16:24 zit ik weer in mijn nieuwsloze bubbel.
Damnquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Als we het erover hebben:
https://www.nu.nl/muziek/(...)o-doet-aangifte.html
Je bent een autist of niet.quote:
Misschien denken ze allemaal dat het een uitzondering was en toch niemand ze zal geloven. Nu horen ze meer verhalen. Dat zal vast helpen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat soort aangiftes altijd een beetje vreemd. Natuurlijk als er misbruik was duurt het een tijd voordat je erover kan praten en/of kan verwerken, maar het is dan altijd wel erg toevallig dat dan ineens iedereen precies op het hetzelfde moment denkt 'ja, nu sta ik sterk genoeg om aangifte te doen'. Altijd zo dubbel.
Toch zie je wel regelmatig dat één bekende aangifte een cataclysme kan zijn voor een hoop die volgen. Misschien omdat de drempel dan minder hoog is? Komt natuurlijk ook altijd veel schaamte bij kijken. Was met de katholieke kerk ook zo, alleen daar zaten sommige vrouwen zich al 40 jaar zichzelf op te eten van schaamte.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind dat soort aangiftes altijd een beetje vreemd. Natuurlijk als er misbruik was duurt het een tijd voordat je erover kan praten en/of kan verwerken, maar het is dan altijd wel erg toevallig dat dan ineens iedereen precies op het hetzelfde moment denkt 'ja, nu sta ik sterk genoeg om aangifte te doen'. Altijd zo dubbel.
Ze worden steeds minder lelijk dus waarom je er juist nu over begint?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:35 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Waarom zijn die nieuwe auto's van Toyota zo lelijk
https://www.autocar.co.uk(...)15-new-electric-carsquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ze worden steeds minder lelijk dus waarom je er juist nu over begint?
Die zien er bijna allemaal idd aardig lomp uitquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:41 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
https://www.autocar.co.uk(...)15-new-electric-cars
Allemaal veels te lomp joh. Maar dat is sowieso wel een dingetje van moderne auto's, ze zien er bijna allemaal uit als een rijdende vis met overgewicht, of een koekblik ontworpen door een 2-jarige met een lui oog. Als ik met een koekenpan op een stuk ijzer sla is de kans groot dat er nog een mooiere vorm uit komt
De politie moet natuurlijk onderzoeken of het verhaal aannemelijk is, maar er hierom aan twijfelen vind ik ook wel moeilijk. Een beetje hetzelfde argument als 'had ze maar niet zo'n kort rokje aan moeten trekken'. Het is een enorm grote keuze om de hele wereld even te vertellen dat je seksueel misbruikt bent. Je bent dan ineens voor de buitenwereld een ander persoon. Sommige mensen kunnen het gewoon nooit vertellen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Lekker een beetje mansplainen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:30 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Toch zie je wel regelmatig dat één bekende aangifte een cataclysme kan zijn voor een hoop die volgen. Misschien omdat de drempel dan minder hoog is? Komt natuurlijk ook altijd veel schaamte bij kijken. Was met de katholieke kerk ook zo, alleen daar zaten sommige vrouwen zich al 40 jaar zichzelf op te eten van schaamte.
Denk wel dat als je misbruikt wordt je een enorme deuk in je zelfvertrouwen krijgt en je het liever wegstopt dan er een drama van wil maken in de rechtszaal (of je moet een koude kikker zijn).
Wacht waarom ga ik hier zo serieus op in
Ik lees het wel weer op teletekst. De dag kan niet snel genoeg komen dat die druif het kabinet uitgeschopt wordt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef Tegan het volgende:
Laatste keer genieten van Hugo vanavond?
Ah nee dit duurt nog wel een paar jaarquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef Tegan het volgende:
Laatste keer genieten van Hugo vanavond?
Vorming van nieuw kabinet toch niet meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah nee dit duurt nog wel een paar jaar
Is het natuurlijk afwachten wat er voor in de plek komt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:33 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat een andere minister van VWS wel een goed idee is, maar ik ga Hugo wel missen, ik had het absoluut niet beter gedaan.
Wel tijd om met zijn allen te klagen op een ander. Hopelijk wisselen ze rutte ook omquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:33 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat een andere minister van VWS wel een goed idee is, maar ik ga Hugo wel missen, ik had het absoluut niet beter gedaan.
Als ie blijft zitten kunnen we dat nieuwe elan ook wel vergetenquote:
Nieuw elan krijg je niet met oud stemgedrag.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ie blijft zitten kunnen we dat nieuwe elan ook wel vergeten
VVD en CDA stemmers die vormen anders een sterk blok.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuw elan krijg je niet met oud stemgedrag.
Het is een gegeven dat ze 22% van de stemmen kregen afgelopen jaar. Dus een aanzienlijk deel van de stemmers vindt het/hem prima zo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:04 schreef Tegan het volgende:
Het is allemaal de schuld van de VVD-stemmers.
Ja klopt. En nieuwe peilingen laten ook niet iets anders zien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een gegeven dat ze 22% van de stemmen kregen afgelopen jaar. Dus een aanzienlijk deel van de stemmers vindt het/hem prima zo.
Kan als man moeilijk gaan womansplainenquote:
Als je nog vakantie hebt, valt dat nog wel mee. Maar wel tof dat ze een hotel voor je geregeld hebbenquote:Op woensdag 15 december 2021 08:57 schreef TaMieke het volgende:
Vanaf volgende week t/m eind januari naar Amsterdam voor het werk.
Zegt collega net doodleuk "kans is groot dat je elke dag in de file staat". Joy
hoef gelukkig niet elke dag naar huis, hotel wordt geregeld
Vakantie?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je nog vakantie hebt, valt dat nog wel mee. Maar wel tof dat ze een hotel voor je geregeld hebben
Niet langer vrij?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vakantie?
Ik heb 31-12 en 3-01 vrij. De rest wordt gewoon werken en elke week op en neer.
Hotel beddenquote:Op woensdag 15 december 2021 08:57 schreef TaMieke het volgende:
Vanaf volgende week t/m eind januari naar Amsterdam voor het werk.
Zegt collega net doodleuk "kans is groot dat je elke dag in de file staat". Joy
hoef gelukkig niet elke dag naar huis, hotel wordt geregeld
Gazpachoquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef Barbusse het volgende:
Er is toch genoeg onderzoek gedaan naar de redenen waarom slachtoffers niet of veel later naar buiten treden over wat er gebeurd is en overgaan tot aangifte? Je afvragen waarom lijkt me een beetje koude soep eten... -en nee, geen gazpacho-
Niet de eerste term waar ik bij jou aan denkquote:Op woensdag 15 december 2021 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nope. Je bent een workaholic of niet he
Idem hier!quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef DrMarten het volgende:
Zal met die files in de vakantieperiode wel meevallen. Daarna ben je wel de sjaak waarschijnlijk ja.
Hier nog een weekje en dan 2 weken helemaal niks
Ik kan het voorlopig niet even niet meer zien of ruikenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet de eerste term waar ik bij jou aan denk
We gaan het meemaken. Volgens collega wordt er vaak wel een goed hotel geregeld.quote:
Hotels zijn nu toch goed te betalen, zeker door de weeks dus dat zal wel goed zijn dan.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]Ben ik ook niet. Al is vrij nemen wel een dingetje
[..]
We gaan het meemaken. Volgens collega wordt er vaak wel een goed hotel geregeld.
Beetje jammer dat je nergens echt naar toe kan 's avonds.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hotels zijn nu toch goed te betalen, zeker door de weeks dus dat zal wel goed zijn dan.
Wel fijn dat je niet steeds heen en weer hoeft. Ook wel even lekker een andere omgeving 's avonds.
Behalve dat alles om 17.00 dicht gaatquote:Op woensdag 15 december 2021 09:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hotels zijn nu toch goed te betalen, zeker door de weeks dus dat zal wel goed zijn dan.
Wel fijn dat je niet steeds heen en weer hoeft. Ook wel even lekker een andere omgeving 's avonds.
Airfryer meequote:Op woensdag 15 december 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk kun je een beetje koken in het hotel dan.
Beetje rondwandelen, alles is wel leuk verlicht in deze tijd dus er gewoon zelf wat van makenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behalve dat alles om 17.00 dicht gaat
Hotel is in Haarlem en dan zou het maar 10/15 minuten rijden zijn. Voor mij is dat dichtbijquote:Op woensdag 15 december 2021 09:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Amsterdam aan Zee? Ah, de metropool Amsterdam.
Moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
Als het goed is kan ik wel eten krijgen in het hotel.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk kun je een beetje koken in het hotel dan.
Ja, voor gasten mogen ze toch gewoon op de kamer serverenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hotel is in Haarlem en dan zou het maar 10/15 minuten rijden zijn. Voor mij is dat dichtbij
[..]
Als het goed is kan ik wel eten krijgen in het hotel.
Tijdelijk. Ga er niet vanuit dat ze me permanent willen hebben in Amsterdam.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, voor gasten mogen ze toch gewoon op de kamer serveren
Is dit als promotie of gewoon een tijdelijk project?
*briesende HW incomingquote:Op woensdag 15 december 2021 10:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tijdelijk. Ga er niet vanuit dat ze me permanent willen hebben in Amsterdam.
en dat ik daar wil wonen
quote:Op woensdag 15 december 2021 12:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het gaat niet over Apple dus het zal wel meevallen![]()
Waar moet je dan werken in Amsterdam? Want dan zit je met een hotel in Haarlem nog best kut eigenlijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hotel is in Haarlem en dan zou het maar 10/15 minuten rijden zijn. Voor mij is dat dichtbij
[..]
Als het goed is kan ik wel eten krijgen in het hotel.
Bij Spaarnwoude in de buurt. Of iig die kant iig.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar moet je dan werken in Amsterdam? Want dan zit je met een hotel in Haarlem nog best kut eigenlijk.
Ohh ja goed te doenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij Spaarnwoude in de buurt. Of iig die kant iig.
Was ik niet van plan.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohh ja goed te doen
Spaarnwoude moet je trouwens wel echt niet heen gaan in het donker
Strand kan op zich prima.
Gewoon gaan, wel een knuppel meenemenquote:Op woensdag 15 december 2021 13:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was ik niet van plan.
Strand zou ik nog overwegen. Ik zie wel of ik het aandurf. Heb tot eind januari.
Zo'n grote zaklamp.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon gaan, wel een knuppel meenemen
Nog leuke dingen erin?quote:
Een nep leren weekend tasquote:
Die heb ik wel eens gehad ja, dingen wegen best wat. Kan je hard mee uithalen.quote:
En je ziet nog wat in het donker.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gehad ja, dingen wegen best wat. Kan je hard mee uithalen.
Oh meh.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een nep leren weekend tas
2 jaar terug al een koffertje, waarom zou ik nu dan weer een tas willen?
Vorig jaar was het gewoon lekker een doos vol eten
Nja nu dus half eten, half tas. ach ja het uitpakken is toch het leukst.
Je moet wel zien wie je raaktquote:Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En je ziet nog wat in het donker.
Zelfverdedigingspakket.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gehad ja, dingen wegen best wat. Kan je hard mee uithalen.
Ook. Ook.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb als kerstpakket al shit voor mezelf gekocht.
Een maclite dan. Kun je oefenen op some good ol' police brutalityquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:36 schreef Barbusse het volgende:
Een maclite dan. Kun je oefenen op some good ol' police brutality
quote:
Dan mag je er gewoon mee op straat lopen. Met een honkbalknuppel mag dat niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Is gewoon een honkbalknuppel met een lamp er in joh
Exact.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom dus, @TaMieke. Blijf veilig daar in het linke Spaarnwoudequote:Op woensdag 15 december 2021 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mag je er gewoon mee op straat lopen. Met een honkbalknuppel mag dat niet.
Show 'm who's boss. "Now where you runnin' off to, boy?quote:
Geen Nightstick, maar een Lightstick.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga direct mn verlanglijstje aanpassen voor 1 van deze dingen.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom dus, @:TaMieke. Blijf veilig daar in het linke Spaarnwoude
Gewoon persoonsbeveiliging meenemen, ken je iemand daarvoor?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga direct mn verlanglijstje aanpassen voor 1 van deze dingen.
Ken wel een paar mensen uit Helmond ja. Dan moet het wel goedkomen toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon persoonsbeveiliging meenemen, ken je iemand daarvoor?
Vast welquote:Op woensdag 15 december 2021 16:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ken wel een paar mensen uit Helmond ja. Dan moet het wel goedkomen toch?
Als je zelf iemand afwijst kan je niet gaan zeggen dat je undateable bent.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb een slowcooker van de baas gekregen. En een gluhwein pakket gewonnen met de bingo. En mijn date vriendelijk afgewezen. Ik ben undateable.
Moeten we je opgeven voor dat programma, undateables?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb een slowcooker van de baas gekregen. En een gluhwein pakket gewonnen met de bingo. En mijn date vriendelijk afgewezen. Ik ben undateable.
Je kan alles zeggen, of het daadwerkelijk klopt is een heel ander verhaalquote:Op woensdag 15 december 2021 16:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je zelf iemand afwijst kan je niet gaan zeggen dat je undateable bent.
Over undateable gesproken, hoi!quote:Op woensdag 15 december 2021 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen, of het daadwerkelijk klopt is een heel ander verhaal.
TL:DR: what's up?.
Nice nice. Wij hebben zo'n bon gekregen en chocolaatjes. Chocolaatjes al op.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:29 schreef Senn88 het volgende:
Wellus! Want hij draaide het daarna om!quote:Op woensdag 15 december 2021 16:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je zelf iemand afwijst kan je niet gaan zeggen dat je undateable bent.
Ow ik dacht voor 24 kitchenquote:Op woensdag 15 december 2021 16:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moeten we je opgeven voor dat programma, undateables?
Dat hij jou had afgewezen?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wellus! Want hij draaide het daarna om!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |