Stuff happensquote:
Ellen the genneres?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het leek er wel op ja.
Maar nee, ze heet Ellen G. en quick google levert geen "beroemd kunstenares" op.
"Het is toch een leermomentje he?"quote:Op woensdag 15 december 2021 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stuff happens.
Oh well, liever een paar slechte ervaringen dan helemaal geen ervaringen.
Vandaar dat Q kaal is, heb je iig van dat laatste geen lastquote:Op woensdag 15 december 2021 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar nee, ik vind het best in m'n eigen huis, m'n eigen bed, doen wat ik wil, mijn eigen zooi, mijn eigen haren in het doucheputje.
Ja, door mij is ze lesbisch gewordenquote:
Misschien een dubbelmeet met jou en cl plannen.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, door mij is ze lesbisch geworden.
CL moet me nietquote:Op woensdag 15 december 2021 17:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien een dubbelmeet met jou en cl plannen.
Trouwens jij hoeft niet dronken en te zijn om te aandachtshoeren en te flirtenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien een dubbelmeet met jou en cl plannen.
Nee klopt als ik mezelf een lekker wijf vind lukt me dat ook wel. Alleen zo voel ik me nog niet helemaalquote:Op woensdag 15 december 2021 17:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Trouwens jij hoeft niet dronken en te zijn om te aandachtshoeren en te flirten![]()
Dat snap ik. Komt wel weer, want ben je welquote:Op woensdag 15 december 2021 17:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee klopt als ik mezelf een lekker wijf vind lukt me dat ook wel. Alleen zo voel ik me nog niet helemaal
Maar wij wel!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk niet dat wij matchen, jij wel dan?
Verkeerde merk telefoon?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er tussen jullie voorgevallen tijdens de overdracht van de laptop?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was super zakelijk op een parkeerterrein in de Bijlmer.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is er tussen jullie voorgevallen tijdens de overdracht van de laptop?
Wow, en dat met een romanticus zoals jijquote:Op woensdag 15 december 2021 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was super zakelijk op een parkeerterrein in de Bijlmer.
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Komt wel weer, want ben je wel
Ik kom sowieso niet goed uit de verf int openbaar
Ja, gordijnen dicht, verwarming aan, kleren uit en zuipen maar.quote:
was het maar zo'n feestquote:
Een deel hiervan heb ik gedaanquote:Op woensdag 15 december 2021 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, gordijnen dicht, verwarming aan, kleren uit en zuipen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |