Misschien een dubbelmeet met jou en cl plannen.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, door mij is ze lesbisch geworden.
CL moet me nietquote:Op woensdag 15 december 2021 17:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien een dubbelmeet met jou en cl plannen.
Trouwens jij hoeft niet dronken en te zijn om te aandachtshoeren en te flirtenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien een dubbelmeet met jou en cl plannen.
Nee klopt als ik mezelf een lekker wijf vind lukt me dat ook wel. Alleen zo voel ik me nog niet helemaalquote:Op woensdag 15 december 2021 17:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Trouwens jij hoeft niet dronken en te zijn om te aandachtshoeren en te flirten![]()
Dat snap ik. Komt wel weer, want ben je welquote:Op woensdag 15 december 2021 17:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee klopt als ik mezelf een lekker wijf vind lukt me dat ook wel. Alleen zo voel ik me nog niet helemaal
Maar wij wel!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk niet dat wij matchen, jij wel dan?
Verkeerde merk telefoon?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er tussen jullie voorgevallen tijdens de overdracht van de laptop?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was super zakelijk op een parkeerterrein in de Bijlmer.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is er tussen jullie voorgevallen tijdens de overdracht van de laptop?
Wow, en dat met een romanticus zoals jijquote:Op woensdag 15 december 2021 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was super zakelijk op een parkeerterrein in de Bijlmer.
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Komt wel weer, want ben je wel
Ik kom sowieso niet goed uit de verf int openbaar
Ja, gordijnen dicht, verwarming aan, kleren uit en zuipen maar.quote:
was het maar zo'n feestquote:
Een deel hiervan heb ik gedaanquote:Op woensdag 15 december 2021 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, gordijnen dicht, verwarming aan, kleren uit en zuipen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |