Mwah, tot op zekere hoogte, als het je wat losser maakt en je je "angst" kan overwinnen, sure. Maar als het je dingen laat doen waarvan je achteraf liever je eigen arm afknaagt ipv de ander wakker te maken, dan heeft het vrij weinig geholpenquote:
Ben tamelijk gehecht aan mijn ledematen dus dat heb ik niet zo snel.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, tot op zekere hoogte, als het je wat losser maakt en je je "angst" kan overwinnen, sure. Maar als het je dingen laat doen waarvan je achteraf liever je eigen arm afknaagt ipv de ander wakker te maken, dan heeft het vrij weinig geholpen.
quote:
Ik heb het pas 1 keer echt gehad (ok niet het knagen van mijn ledematen), dat ik wakker werd en echt een soort hartverzakking kreeg toen ik zag wat er naast me lagquote:Op woensdag 15 december 2021 17:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben tamelijk gehecht aan mijn ledematen dus dat heb ik niet zo snel.
Je luierfetish was de druppel?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
Hallo fans. Date heeft afgezegd, tegenvaller
Je had dus duidelijk een diepere connectie met haar dan met al die harlots met dikke tieten die je normaal opduikelde. The one that got awayquote:Op woensdag 15 december 2021 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het pas 1 keer echt gehad (ok niet het knagen van mijn ledematen), dat ik wakker werd en echt een soort hartverzakking kreeg toen ik zag wat er naast me lag.
Het is zeker 20 jaar terug, maar itt sommige exen die ik wel leuk vond weet ik haar naam nog steeds.
Eeeeeehhhhm, nopequote:Op woensdag 15 december 2021 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je had dus duidelijk een diepere connectie met haar dan met al die harlots met dikke tieten die je normaal opduikelde. The one that got away
Oh top ik kan gewoon met mijn blotebillengezichtquote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeeehhhhm, nope.
Ik vond dr 's ochtends zelfs niet eens aardig ofzo, wat een ongelofelijke trol op alle vlakken en dr kussen leek wel een abstract kunstwerk van alle make up.
Zodra het druppelt heb je sowieso wel eenn issue te pakken. Of de oorzaak moet de tegenpartij zijnquote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 15 december 2021 17:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oh top ik kan gewoon met mijn blotebillengezicht
Maar je voelde je niet gebruikt?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Zo dronken als ik die avond was ben ik niet vaak geweest in mijn leven in het openbaar, het is ook de keer geweest dat ik heb gezworen nooit meer shots te doen in de kroeg. En daar heb ik me, op een paar uitzonderingen na uiteraard, redelijk aan gehouden tot nu toe.
Neuh, ik was meer bezig met dr zo snel mogelijk mijn huis uit te krijgen zonder echt te horkerig te doenquote:
Je hebt met Jackson Pollock liggen batsen? Zo ja is die kussensloop behoorlijk wat waard.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeeehhhhm, nope.
Ik vond dr 's ochtends zelfs niet eens aardig ofzo, wat een ongelofelijke trol op alle vlakken en dr kussen leek wel een abstract kunstwerk van alle make up.
Het leek er wel op jaquote:Op woensdag 15 december 2021 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt met Jackson Pollock liggen batsen? Zo ja is die kussensloop behoorlijk wat waard.
Ik doe er nog wel eens 1 mee hoor, vaak krijg je er een van het barpersoneel en dat is geen probleem. Pas als het shot na shot na shot tussen het bier in wordt haak ik na een stuk of 2-3 af.quote:
Nee grapje, leven was voor corona ook al leeg.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt? Ik heb gewoon geen zin meer in iemand die zich met mijn zaken bemoeid![]()
Ik heb pas wel een dating app gedownload maar dat ben ik al snel weer zat.
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het leek er wel op ja.
Maar nee, ze heet Ellen G. en quick google levert geen "beroemd kunstenares" op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |